Tip(s) voor Hertz #1 Gold Members

Plaats reactie
Gebruikersavatar
PENPE
Redacteur
Berichten: 1393
Lid geworden op: 26 jun 2011 22:25
Locatie: Cape Coral
Contacteer:

Tip(s) voor Hertz #1 Gold Members

Bericht door PENPE »

Als je (weer) een reservering hebt gemaakt, of nog gaat maken, zorg er dan voor dat ook je vluchtgegevens zijn ingevuld op je Hertz account. Op deze manier voorkom je dat je onderstaande e-mail ontvangt :

----------
Dear Hertz Gold Member,

You are receiving this email because your upcoming Hertz reservation for Orlando, Florida is missing necessary information to ensure that we can deliver proper Gold service. Hertz in Orlando has an "A side" operation and a "B side" operation. The side that you arrive on is dependent upon what airline you are arriving on. We ask that you contact Hertz at 1-800-654-3131 to simply add ( at a minimum ) the name of your airline to your reservation. If you have your flight number that is also important but at least the naming of the airline will allow us to print your contract on the correct side of our operation.

You must call 1-800-654-3131 and simply add the name of your airline to your existing reservation.

For customers that are not arriving via airline your contract will be printed on the "A side"

Again, kindly call 1-800-654-3131 to update your existing reservation so we can provide you with full gold service. Replying to this e-mail unfortunately will not result in your reservation being updated.

Highest regards and safe travels,

----------

Ik heb dus zelf moeten bellen naar dat 1-800 nummer op MCO en het is allemaal niet het toppunt van duidelijkheid als je aan de lijn hangt. Heel verwarrend allemaal, want tussen de keuze's door hoor je ook nog reclameboodschappen van Hertz :?

Uiteindelijk is het wel gelukt en stond de auto bij onze aankomst klaar op de juiste terminal.


#StaySafe

Gebruikersavatar
PENPE
Redacteur
Berichten: 1393
Lid geworden op: 26 jun 2011 22:25
Locatie: Cape Coral
Contacteer:

Re: Tip(s) voor Hertz #1 Gold Members

Bericht door PENPE »

Omdat je (natuurlijk) ook al je emailadres en mobile-alerts hebt ingevuld op je Hertz account zul je na de landing een e-mail hebben waarin de gegevens van je auto zoals : merk, type, kleur en ook het nummer van het parkeervak waar de auto staat zijn aangegeven :

Afbeelding

Mocht de auto niet naar wens zijn dan kun je meteen klikken op " Choose a Different Vehicle " en krijg je een overzichtje van de alternatieven :
Afbeelding
Zelf heb ik gewoon bij de Gold-balie in de parkeergarage om een andere auto gevraagd, zoals ze ook al aangeven in het mailbericht, en dat was geen probleem en mocht de auto nemen die ik graag wilde :applause:


#StaySafe

Plaats reactie