Naam en locatie gehuurde villa:
Link van de villa:
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p1032934
Verhuurder: Jill & Phil Anson
Gereserveerd bij: Rechtstreeks bij de eigenaar ( via Homeway )
Aantal slaapkamers: 5 ( 2 King-masterbedrooms , 3 Twin-bedrooms )
Aantal badkamers: 4
Ligging; Zuid-West
Wanneer: 12 september t/m 10 oktober 2014 , 11 september 1/m 10 oktober 2015, 8 september t/m 8 oktober 2016
Faciliteiten in of bij de villa;
Zwembad: Ja
Jacuzzi: Ja
Internet / WiFi: Ja, WiFi
Games room: Ja
Algemene ervaring in 2014: Voor deze villa in de hoofdzaak gekozen omdat wij weer dolgraag op die lokatie wilde verblijven en ligt in het mooiste gedeelte van Sandy Ridge alwaar wij al 2x eerder ( 2009 en 2010 ) villa's hebben gehuurd. De villa is in een hoek gelegen naast een bossage en heeft een mooi uitzicht over een meertje. Zowel de pool als het pooldeck zijn 'oversized' dus genoeg ruimte om te zonnen en te zwemmen. De inrichting van de villa is prima in orde en alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. Helaas ging aan het einde van de 3e week van ons verblijf de pool heater stuk, zul je altijd zien dat het een onderdeel betreft wat niet 1-2-3 leverbaar is, dus hebben wij een aantal dagen in wat koeler water moeten zwemmen. Op de dag dat ik de storing heb gemeld bij de management company en ook de eigenaar had ik al snel een mail met daarin de vermelding dat ik de dagen dat de heater niet werkt vergoed zal krijgen en wat ook daadwerkelijk is gebeurt.
Zoals al gezegd : de contacten met de eigenaren verlopen prima en zij reageren snel op email dan wel per telefoon. Ook de management company, welke ook de villa die wij in april 2014 hadden in beheer heeft, reageert adequaat als er probleempjes zijn.
Algemene ervaring in 2015: Wederom weer voor deze villa gekozen omwille van de lokatie en omdat alles in/voor deze villa prima geregeld is en ik had ook een mooie deal qua prijs. Op dit moment hebben wij er weer een prima verblijf, mocht en er nog wat bijzonderheden zijn, dan kom hier nog op terug..
Algemene ervaring in 2016: Net als vorig jaar weer voor deze villa gekozen gezien de mooie lokatie en ik had wederom een mooie deal qua prijs. Toen eenmaal bleek dat er op onze vertrekdag geen vluchten gingen ivm Hurricane Matthew, mochten wij zonder kosten 2 dagen langer in de villa verblijven, wat een topservice !
Foto van de villa: