We varen met de Disney Dream naar Nassau en Castaway Cay

Lees de blog voor een uitgebreid verslag

Het is inderdaad net zo verslavend als Orlandomicky schreef:Als ik dit zo lees, zal onze eerste cruise vast niet onze laatste cruise worden!
Nee, key West is niet te vergelijken met Castaway Cay.sunita schreef:veel plezier op je cruise.. wij gaan ook in september alleen staat er bij ons 2012 achterals het goed is wel een van de beste hutten met een mega verandah! ik las ergens dat als het weer tegen zit dat je dan uitwijkt naar key west ipv castaway cay? iemand hier ervaring mee..? ik zou het heel erg vinden als dat tijdens mijn cruise gebeurd... want dat castaway cay is toch wel het hoogtepunt van de reis en is toch uniek doordat het een eigen eiland van disney is. key west is toch helemaal niet vergelijkbaar??? of is dat ook een tropisch eiland?
Er is geen koraal, alleen Minnie of Mickey. Maar er zijn wel vissen en zeesterren bij de adultbeach.sunita schreef:bedankt voor het aanbod van de foto's laten zien. heel attent! hoe was het snorkelen daar?? is het nog wat of stelt het door de vele toeristen niets meer voor?? is er nog koraal ofzo? ik verwacht geen rode zee hoor! maar was wel benieuwd naar wat ik kan verwachten. Zijn er ook disneyfiguren op het eiland? ()
www.disneycruiseline.com hier boek ik als ik aan boord ben want dan krijg je korting, en later laat ik de boeking overnemen door www.dreamsunlimitedtravel.com want hier krijg je onboardcredit.petje schreef:wij willen volgend jaar ook een disneycruise maken.
waar boeken jullie deze cruizes en hoe