Bagage enz.

Plaats reactie
MoontjeB

Bagage enz.

Bericht door MoontjeB »

Hallo allemaal!

Ook wij gaan weer de grote oversteek maken!
Zojuist geboekt. Helemaal blij zijn we!
Dit keer voor het eerst met US airways.
Overstaptijd op Philadelphia is 2.34. Is wel voldoende toch?
Ik kom er ook niet helemaal uit of je nu wel of niet moet betalen voor je koffers.Of ik lees het weer verkeerd, kan ook hoor. Komt dan vast doordat ik zo blij ben, haha!
Kan iemand mij ook vertellen hoe het er aan boord aan toe gaat?
Eten en entertainment enzo?
Ik hoor het graag!

Groetjes: Simone
Afbeelding

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Bagage enz.

Bericht door PENPE »

Overstap van twee en en half uur in 'Philly' moet je kunnen redden, het is ons toen ook gelukt ;-) Voor wat betreft de koffers, 1 koffer per persoon is gratis, echter een extra koffer kost $100. Op onze vluchten was het entertainment aan boord erg karig, geen schermpjes in de stoelen maar nog beeldschermen die boven het gangpad hingen ( Boeing 757-200 ). Het eten is gewoon standaard, je kunt waarschijnlijk kiezen uit "Beef, Chicken or Pasta". Verder gaat het er aan boord prima aan toe, maar moet er wel bij vermelden dat wij van tevoren als 'special-guest' waren aangemeld dus extra services kregen, maar de overige passagiers werden ook prima bediend merkten wij ;-)

Kortom, als je kunt leven met de wat karige entertainment, dan heb je aan US-Airways een goede maatschappij.
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

MoontjeB

Bericht door MoontjeB »

Dank je wel, Pieter, voor je antwoord!
De koffers gaan zo leeg mogelijk mee, dus een extra koffer zal niet nodig zijn.
Wat je verteld over de service aan boord, klinkt goed!
Je leest er zo veel verschillende dingen over. Maar als jij zegt dat het goed is, geloof ik je meteen!
En die karige entertainment, ach daar valt prima mee te leven! We kunnen ons immers drie weken "entertainen" in Orlando en omgeving!

Nogmaals bedankt en groetjes!

Simone
Afbeelding

knaapje

Bericht door knaapje »

Ik ben 2 keer met ze heen en weer gevlogen.
PHL is een relaxte luchthaven, niet te groot.
De toestellen zijn wat ouder en vooral wat kleiner. Slechts 1 gangpad, dus dat is gauw geblokkeerd.
Verder gewoon een maatschappij als 13 in een dozijn, zou zo weer met ze vliegen.
Helaas voor hen was Delta ongeveer EUR 100 goedkoper dit jaar.

MoontjeB

Bericht door MoontjeB »

Dank je voor je reactie!
Wij vlogen ook meestal met Delta/KLM , maar nu kwamen we uit bij US, die goedkoper waren. Dus toen was de beslissing snel genomen.:-)
Blij om te horen dat het niet één groot drama is bij US airways.
We weten nu in elk geval wat we kunnen verwachten,dus we zijn voorbereid!

Fijne avond verder!
Afbeelding

Arianne

Bericht door Arianne »

Mijn man heeft vorige maand met hun "gevlogen" naar phoenix over philadelphia. Heen worden de vluchten op de ochtend van vertrek geannuleerd en heeft die rond de zelfde tijden alsnog gevlogen met united. Terug werd de vlucht wederom in de nacht er voor geannulleerd en zonder overleg 24 uur door geschroven.
Uiteindelijk heeft die zijn terug reis gemaakt met britisch aitways omdat us airways vertraging had en hij de aansluiting op philly zou gaan missen. Dus uiteindelijk heen en terug niet us gevlogen. Maar een troost ba was niet veel beter hier vertaging van 12 uur en een koffer die 4 dagen later pas kwam.
Gewoon de vlucht ondervinden. Maar voor ons zal het niet snel us worden.

MoontjeB

Bericht door MoontjeB »

Oei, dat klinkt inderdaad niet best....hoop maar dat het bij ons wat beter verloopt. Maar het is net zoals je zegt: we gaan het gewoon ondervinden!
Afbeelding

knaapje

Bericht door knaapje »

Dat is natuurlijk niet fijn, om het eens zacht te zeggen.

Als je wat verder zoekt op dit forum kan je zoiets van iedere maatschappij vinden.
Technische problemen of problemen als gevolg van het weer kan je overal tegenkomen.
Of US Airways daar nou bovengemiddeld op scoort zou ik niet weten.
De keren dat ik ermee gevlogen heb waren ze of op tijd of te vroeg en kwam mijn bagage gelijk met mij aan.

Gelukkig heeft iedereen zijn voorkeur maatschappij.

Plaats reactie