Stoppen als moderator
Re: Stoppen als moderator
Hoi Anita,
Ook ik wil je bedanken voor je inzet en je enthousiasme over lekker eten is erg aanstekelijk.
Beterschap.
Ook ik wil je bedanken voor je inzet en je enthousiasme over lekker eten is erg aanstekelijk.
Beterschap.
Hoi Anita, wat een ontzettend moeilijke beslissing moet dat zijn geweest. Ik wil je bij deze hartelijk bedanken voor al je moeite, tijd, inspanning en de heerlijke tips. Heel sterkte, gezondheid en moed toegewenst de komende periode. De Vosjes
Hallo Anita, ik kan goed begrijpen dat je nu al je energie stopt in de behandelingen die je moet ondergaan! Heb veel aan je tips gehad en kijk regelmatig nog op je (culinaire) blogs. Wens je veel sterkte en kracht!
Al 26 jaar Florida vakanties en het blijft geweldig.

- Orlando2005
Anita, heel begrijpelijk. Je gezondheid staat bovenaan.
Bedankt voor al je werkzaamheden achter de schermen van dit forum.
Gr. Ronald
Bedankt voor al je werkzaamheden achter de schermen van dit forum.
Gr. Ronald
- Sunshine State
- Contacteer:
Hoi Anita, gezondheid gaat voor alles!
Bedankt voor al je leuke bijdrages aan het forum!!!
Heel veel sterkte voor jou en je dierbaren !!!
Bedankt voor al je leuke bijdrages aan het forum!!!
Heel veel sterkte voor jou en je dierbaren !!!
Ik sluit me aan bij alle forumleden die al op je bericht hebben gereageerd. Ik kan zeggen dat ik veel aan de input op dit mooie forum heb gehad( en nog steeds heb). Mede dankzij de inzet van jou als moderator. Ik wens je dan ook alle goeds voor jou en je dierbaren.
Ook ik vindt het heel erg jammer dat je stopt als moderator
. Bedankt voor al je (culinaire) bijdragen en natuurlijk ook voor het dagelijks stipt bijhouden van De Lijst. Wij wensen jou heel veel sterkte en kracht voor de komende periode !!!!

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Ik kan mee alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers en je heel veel sterkte wensen met je gezondheid en dit is voor jouw,