Vanaf 30 september 2015 veranderd Disney de regels betreffende het meenemen van eigen alcoholische dranken aan boord. Disney was als een van de weinige cruise maatschappijen erg coulant waar het ging om het meenemen van alcoholische dranken aan boord om te nuttigen.
Vanaf 30 september 2015 mogen cruise gasten de volgende items meenemen: 2 ongeopende flessen wijn of champagne(max 0,75 l) en 6 flesjes of blikjes bier.
Dit mag in elke haven mee worden genomen aan boord.
Sterke drank zoals Whiskey en likeuren zijn verboden en zullen aan boord bewaard worden totdat het tijd is om uit te schepen.
De meegebrachte dranken mogen alleen worden genuttigd in de State rooms en nergens anders aan boord.
Tijdens het diner is het ontkurkings bijdrage verhoogd naar $25,00.
Disney past alcohol regels aan
- Shamulover
- Contacteer:
Re: Disney past alcohol regels aan
Toen ik de titel van het topic las dacht ik dat er misschien alcohol geschonken zou gaan worden in het Magic Kingdom, maar dat leek me al zo vreemd.
Bij het lezen van de rest van je topic werd het me duidelijk. Er zijn dus blijkbaar veel mensen die alcohol meenemen op de cruiseschepen, om de zeeziekte tegen te gaan?
Bij het lezen van de rest van je topic werd het me duidelijk. Er zijn dus blijkbaar veel mensen die alcohol meenemen op de cruiseschepen, om de zeeziekte tegen te gaan?
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!