Tampa Airport mikt op route naar Amsterdam

Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Tampa Airport mikt op route naar Amsterdam

Bericht door PENPE »

Op zich goed nieuws want het is een hele prettige ( en minder drukke ) luchthaven

TAMPA - Tampa International Airport aast op het binnenhalen van nieuwe routes naar Europa, Latijns-Amerika en het westen van de VS. Onder meer een route naar Amsterdam staat op het verlanglijstje. Dat meldt de Tampa Bay Times.

De Hillsborough County Aviation Authority heeft gestemd voor een uitbreiding van het incentive programma, waarmee nieuwe airlines moeten worden gelokt om te opereren van en naar het vliegveld in Florida.

In Europa zijn Dublin, Amsterdam en Manchester de hoofddoelen van de luchthaven. Marketingdirecteur Chris Minner stelt dat vluchten naar de staat Florida zeer in trek zijn. Zo gaf hij als voorbeeld dat KLM na vijf jaar afwezigheid de vluchtuitvoerig naar Miami heeft hervat.

Verder vliegt TUIfly al op Miami en Orlando, maar ontbreekt Tampa in de dienstregeling vanaf Amsterdam. In de jaren negentig vloog Martinair vanaf Schiphol wel al op Tampa.

BRON : Luchtvaartnieuws.nl

#StaySafe

Ebelix

Re: Tampa Airport mikt op route naar Amsterdam

Bericht door Ebelix »

Het zou mooi zijn als het lukt maar ik geef het weinig kans. Geen enkele alliantie heeft een basis op Tampa.

robisjo

Bericht door robisjo »

Zou super zijn zolang het maar niet TUI is.

Afbeelding

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

robisjo schreef:Zou super zijn zolang het maar niet TUI is.
Want ?

Gr. Ronald

robisjo

Bericht door robisjo »

Daar vliegen wij niet mee.
Ik ben niet zo'n held in het vliegen, dus ik vlieg met een beperkt aantal maatschappijen(lees de grote)
En ook als je alles bij elkaar optelt(bagage+eten+drinken+redelijke zit(ik ben 1.92)) zijn ze niet goedkoper dan de grote maatschappijen.
In mei vliegen wij voor 480 euro naar Houston met BA en dat is een goede prijs

Afbeelding

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Het zou op zich niet eens zo gek zijn als TUI ook op Tampa zou gaan vliegen, net als zoals Martinair in het verleden heeft gedaan. Mijn 'stem' hebben ze in ieder geval ;-)

#StaySafe

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

Alhoewel ik nog nooit met Tui heb gevlogen en ik het met de verhalen moet doen, zou ik het wel een keer een kans willen geven.
Tampa is een fijn rustig vliegveld.

Gr. Ronald

Plaats reactie