NavMii USA

Plaats reactie
Eeyor71

NavMii USA

Bericht door Eeyor71 »

Volgend jaar gaan wij voor het eerst sinds 2015 weer naar FLA terug, ik ben nu aan het zoeken naar alternatieven om onze Tom Tom mee te nemen. Deze wordt namelijk niet meer ondersteund dus nieuwe kaarten kan ik niet meer downloaden. Nu kwam ik de app NavMii USA tegen, heeft iemand daar ervaringen mee? Je kan de kaarten namelijk downloaden waardoor je de navigatie niet via GPS gaat zover ik het heb begrepen. Hoor graag of dit werkt, betrouwbaar is en of er anders andere apps of alternatieven zijn waardoor je geen navigatie hoeft te huren. Anders ga ik namelijk bij aankomst bij de eerste de beste Walmart naar binnen om een goedkope navigatie aan te schaffen.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: NavMii USA

Bericht door PENPE »

Heb daar een aantal jaren geleden mee 'proefgereden' in Florida, en kon mij niet echt bekoren. Ik zou gewoon een paar dagen voor vertrek naar Florida een 'echte' navigatie ( met free life-time updates ) online bestellen bij de dichtsbijzijnde BestBuy ( in jouw geval Posner Park Mall ) , en die op je aankomstdag of volgende dag afhalen aan de servicebalie. Zo heb ik het 2 jaar geleden ook gedaan ;-)
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Eeyor71

Bericht door Eeyor71 »

Eigenlijk wil ik geen geld uitgeven aan iets dat ik misschien hierna niet meer ga gebruiken (en er bovendien weer een apparaat extra mee gaat). Dus hoop op een goede tip of goede referentie voor een app (of het nu deze is of een andere). Als er geen goede apps zijn dan is dat wel de die jij voorstelt ook wel wat ik in mijn hoofd had om te gaan doen.

Carthrax

Bericht door Carthrax »

Wij hebben 2 jaar terug gebruik gemaakt van Sygic op de telefoon. Werkte op zich goed maar dit jaar gaan wij gebruik maken van offline kaarten in Google Maps ook op de telefoon.
Misschien is dat nog iets, het is gratis alleen je gebruikt de telefoon als navigatie en het gebruikt wel wat ruimte op de telefoon.

Eeyor71

Bericht door Eeyor71 »

Hoe werkt dat precies met de offline google maps? Kan je dan een gedeelte van de Florida map downloaden? Wij willen bv naar Tampa, St Augustine en Madeira Beach, selecteer je dit gedeelte dan?

Carthrax

Bericht door Carthrax »

Heel eenvoudig:

open Google Maps en tik op het "hamburger" icoontje (de 3 streepjes)
kies dan voor Offline Kaarten.
Hij geeft dan 2 opties als het goed is, 1 voor jouw huidige locatie en 1 Aangepaste kaart.
Kies de aangepaste kaart, ga naar het gebied dat je offline wilt hebben en hij geeft aan hoeveel ruimte je nodig hebt op het apparaat en dan ben je klaar ;)

Eeyor71

Bericht door Eeyor71 »

Bedankt, ik ga er mee aan de slag happy

Douraque

Bericht door Douraque »

Ik navigeer in Florida al sinds 2013 met NavMii en ben tevreden.

Ik weet grotendeels de weg, waardoor ik hem bijvoorbeeld in Orlando en omgeving niet gebruik. Maar ik heb hem in Miami en de kustplaatsen veelvuldig gebruikt. Ik heb geen problemen ondervonden, ben altijd correct op de plaats van bestemming gekomen.

Ik raad deze app in mijn omgeving altijd aan en mijn kennissen zijn ook tevreden hierover

Eeyor71

Bericht door Eeyor71 »

Goed om te horen, ik heb nu 2 alternatieven dus je zou denken dat het moet gaan lukken :lol:. En anders is Walmart in de buurt als het echt niet gaat!

Plaats reactie