corrus schreef: 05 apr 2020 16:49
Om met een Frans spreekwoord te zeggen: "Forget it but"
Tja, ik ben nog steeds van mening dat we in de zomer wel weer kunnen gaan, dat het meeste weer open is, en dat de economie weer wat aan het draaien is. Het virus zal er toch lang zijn, dus we moeten er mee leren omgaan. Maar als we moeten wachten tot het virus weg is, dan kunnen we wel 1,5 tot 2 jaar wachten en niets doen in de tussentijd betekent mega impact op de economie, veel faillisementen, etc, etc. Dus ik denk vanaf half mei /begin juni dat we in Nederland wel weer open gaan, met nog steeds regels (afstand houden, geen handen geven, niet naar buiten als je verkouden bent), en in Amerika ook wel in die periode. Maar goed, hoe vliegen dan gaat, met afstand houden, dat wordt wel een uitdaging. Vliegtuigen half vol ? Families alleen bij elkaar, en anders altijd lege stoel ertussen ? Geen idee, zal wel wat aanpassingsvermogen vragen van iedereen. En is er kans dat het weer terugkomt ? Ja, denk het wel, dan moeten we weer in lockdown. Maar goed, dat is beter dan 1,5 - 2 jaar in lockdown.
Maar goed, dit is geen 100% overtuiging hoor. Ik denk het wel, maar ben zeker nog niet overtuigd. En ben heel benieuwd hoe de maand april er gaat uitzien. Dat zal wel belangrijk worden voor de ontwikkelingen. En misschien moet je bij aankomst wel 2 weken in quarantaine. Nou ja, dan gaan we lekker in onze villa zitten

. Maar misschien doen we dat ook wel niet dan ... En blijven we liever thuis. We gaan het zien ! Maar ik blijf ook gewoon positief.
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017
http://www.villatouchofdutch.nl/