Superaanbieding bij National
Re: Superaanbieding bij National
nice idd weer een paar tientjes goedkoper nu van 739 euro voor 32 dagen naar 685. gelijk maar weer vastgelegd en de ander gaan we weer cancellen
Misschien heeft iemand nog iets aan onderstaande:
Our nationalcar.com reservation system is currently experiencing high volume. We value your business and would appreciate your calling National Car Rental directly to make a reservation. Please call 1 (800) 227-7368 so that we may complete your reservation.
Due to this inconvenience, we would like to offer you $20 off your reservation. Please request Coupon ID: NWEBCPN027.
To receive $20 off, reservations require a 5-day minimum, 28-day maximum rental period for Compact through Luxury car, Minivan, SUV or Convertible. Coupon is valid only at participating U.S. locations. One coupon per reservation and may not be combined with other discounts.
Our nationalcar.com reservation system is currently experiencing high volume. We value your business and would appreciate your calling National Car Rental directly to make a reservation. Please call 1 (800) 227-7368 so that we may complete your reservation.
Due to this inconvenience, we would like to offer you $20 off your reservation. Please request Coupon ID: NWEBCPN027.
To receive $20 off, reservations require a 5-day minimum, 28-day maximum rental period for Compact through Luxury car, Minivan, SUV or Convertible. Coupon is valid only at participating U.S. locations. One coupon per reservation and may not be combined with other discounts.
Wat zijn dat voor codes? Kunnen ze je niet om 'bewijs' vragen bij het afhalen van de huurauto?robisjo schreef:En ook nog een kortingscode van $30 gevonden : NDA2354BU
Overigens heb ik zojuist de code gebruikt en het huurbedrag voor 2 weken wordt dan ca $ 1.000,--.
Met de flying blue code is het bedrag rond de $ 300,--. Ik heb wel ingelogd als Emerald member.
De kortingscodes zijn mbv Google vrij eenvoudig het vinden en inderdaad wordt tijdens het ingeven van deze codes in het boekingsproces aangegeven dat de 'discount-codes- getoond moeten worden bij afhalen van de auto. Zelf heb ik ook al een paar maal die codes gebruikt en er is bij afhalen van de auto nooit om gevraagd....
Het gebruiken van de KLM Flying Blue-code levert inderdaad een leuke korting op. Zelf heb ik deze code ook gebruikt voor onze trip voor september/oktober a.s. en kwam voor 28 dagen Mid-Size op een prijs van $838 ( +/- 602 euro )
En als Emerald-member weer gebruik makend van "..Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate.." is een huurprijs van Eur 21,50 p/dag geen slechte deal lijkt mij
Het gebruiken van de KLM Flying Blue-code levert inderdaad een leuke korting op. Zelf heb ik deze code ook gebruikt voor onze trip voor september/oktober a.s. en kwam voor 28 dagen Mid-Size op een prijs van $838 ( +/- 602 euro )
En als Emerald-member weer gebruik makend van "..Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate.." is een huurprijs van Eur 21,50 p/dag geen slechte deal lijkt mij

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

-
Kan iemand mij misschien helpen? Gaan van 2 july tot 16 july naar florida. Ben ook flying blue member. We zijn met 4 volwassenen, hoe kan ik op de autohuur de korting krijgen?
- Orlando2005
Ik zal je middels PB helpen, anders wordt het waarschijnlijk een lang topic.orlandothissummer schreef:Kan iemand mij misschien helpen? Gaan van 2 july tot 16 july naar florida. Ben ook flying blue member. We zijn met 4 volwassenen, hoe kan ik op de autohuur de korting krijgen?
Gr. Ronald
Welke voordelen heeft het zijn van Emerald Member en wat kost het?
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl/ Mijn vernieuwde blog over Amerika!
Emerald is geen kortingsprogramma maar een gratis benefitsprogramma waarbij je diverse extra's hebt met als voordeel :
1) Direct door naar de Emerald Aisle in de garage.
2) Zoek een auto uit ongeacht kleur
3) Zoek een auto uit ongeacht merk
4) Zoek een auto uit ongeacht grootte..
5) Zoek een auto uit voor het tarief van een MIDSIZE!!
Op de Emerald site staat dan ook de zinsnede :
"..Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate.."
Voor degene die nog steeds geen Emerald Member zijn maar het toch willen worden, het aanvraagformulier vindt je hier
En vergeet niet, het is al eerder gezegd in dit topic, een kopie rijbewijs en paspoort mee te sturen...

Voort wat betreft de kortingsaanbiedingen (kortingscodes) deze kun je vinden in eerdere berichten in dit topic, wel rekening mee houden dat sommige codes inmiddels al niet meer te gebruiken zijn. Dat is dus een kwestie van gewoon even proberen, de code van KLM Flying Blue (wel even gratis lid worden) werkt in ieder geval wel
1) Direct door naar de Emerald Aisle in de garage.
2) Zoek een auto uit ongeacht kleur
3) Zoek een auto uit ongeacht merk
4) Zoek een auto uit ongeacht grootte..
5) Zoek een auto uit voor het tarief van een MIDSIZE!!
Op de Emerald site staat dan ook de zinsnede :
"..Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate.."
Voor degene die nog steeds geen Emerald Member zijn maar het toch willen worden, het aanvraagformulier vindt je hier
En vergeet niet, het is al eerder gezegd in dit topic, een kopie rijbewijs en paspoort mee te sturen...

Voort wat betreft de kortingsaanbiedingen (kortingscodes) deze kun je vinden in eerdere berichten in dit topic, wel rekening mee houden dat sommige codes inmiddels al niet meer te gebruiken zijn. Dat is dus een kwestie van gewoon even proberen, de code van KLM Flying Blue (wel even gratis lid worden) werkt in ieder geval wel

Hoi Pieter,
even ter kleine aanvulling, wij hadden ook dat formulier ingestuurd maar dat ging niet goed (geen reactie van National en ze konden het nergens meer vinden).
Toen heeft Nienke deze site gevonden: https://m.nationalcar.com/en_US/car-ren ... tions.html . Daar de stappen doorlopen en we kregen meteen een lidmaatschapnummer.
Je hoeft daar ook geen copietjes mee te sturen. Alleen de nummers van je rijbewijs en creditcard.
groet
Patrick
even ter kleine aanvulling, wij hadden ook dat formulier ingestuurd maar dat ging niet goed (geen reactie van National en ze konden het nergens meer vinden).
Toen heeft Nienke deze site gevonden: https://m.nationalcar.com/en_US/car-ren ... tions.html . Daar de stappen doorlopen en we kregen meteen een lidmaatschapnummer.
Je hoeft daar ook geen copietjes mee te sturen. Alleen de nummers van je rijbewijs en creditcard.
groet
Patrick
Hoi
Wat doen jullie met de verzekeringen die worden aangeboden zoals roadside plus, SLI, LDW en PAI? Accepteren jullie dit of.........
Groeten
Anthonie
Wat doen jullie met de verzekeringen die worden aangeboden zoals roadside plus, SLI, LDW en PAI? Accepteren jullie dit of.........
Groeten
Anthonie

Kunnen niet wachten, 16e keer florida!

Op het aanmeldingsformulier van Emerald kun je bij die verzekeringen overal 'decline' aangeven, want als je eenmaal een boeking gaat maken staan de vereiste verzekeringen zoals LIS en LDW standaard al ingevuld en kun je (desnoods) de gewenste extra diensten zoals bv Roadside Plus en Upfront Fuel aanklikken.

Thanks Pieter
Ik heb dus eens ingelogd en een proefboeking gedaan, maar hier geeft hij niet automatisch de LDW en de andere verplichte verzekeringen aan.
Je kan dus alleen via National de auto boeken? Of ook via de andere aanbieders?
Gr
Anthonie
Ik heb dus eens ingelogd en een proefboeking gedaan, maar hier geeft hij niet automatisch de LDW en de andere verplichte verzekeringen aan.
Je kan dus alleen via National de auto boeken? Of ook via de andere aanbieders?
Gr
Anthonie

Kunnen niet wachten, 16e keer florida!

Hoi Anthonie,
Bij een (proef)boeking moet je bij 'Step 1' wel even 'Netherlands' selecteren, dan zul je zien dat LDW en LIS automatisch worden meegerekend.
Natuurlijk kun je de de auto bij National via een andere partij boeken, losstaand vh feit dat dit goedkoper zou zijn/is.
Bij een (proef)boeking moet je bij 'Step 1' wel even 'Netherlands' selecteren, dan zul je zien dat LDW en LIS automatisch worden meegerekend.
Natuurlijk kun je de de auto bij National via een andere partij boeken, losstaand vh feit dat dit goedkoper zou zijn/is.