Prijsverschil National
Re: Prijsverschil National
Mmmm, voor mij blijft de Midsize Emeraldnincl de contract en coupon code ruim €300 duurder dan de midsize SUV van rentalcars.com.
Betreft een huur van 23 dagen vanaf Newark. Tips?
MVG
A3
Betreft een huur van 23 dagen vanaf Newark. Tips?
MVG
A3
Als je de data geeft dan kunnen we wel even kijken.A3 schreef:Betreft een huur van 23 dagen vanaf Newark. Tips?

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

@ A3 : Welke data betreft het, en heel belangrijk : welke midsize heb je gekozen ?

Gekozen midsize is de emerald aisle midsize en de periode is 9/2 t/m 4/3.
MVG
A3
MVG
A3
Ik heb gekeken en met gebruik van de eerder in dit topic genoemde Flying Blue-code kom ik op een bedrag van EUR 957,00. Als je voor diezelfde period die midsize zou huren in Orlando ( MCO ) dan komt 'ie op EUR 525,00.A3 schreef:Gekozen midsize is de emerald aisle midsize en de periode is 9/2 t/m 4/3.
In Newark/NY is het huren een stuk duurder maar dit komt denk ik omdat voor deze regio een andere prijsstelling geldt.
Om nog even terug te komen op de midsize : hiermee wordt bedoeld de 2 or 4-Door/Automatic ( Toyota Corolla or similar )
Mrvgr
Pieter

Bij mij komt Alamo/brits nu goedkoper uit dan National. Ik heb het idee dat de prijzen toch ook afhangen van periode en tijd van reserveren.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
emerald kaart maar aangevraagd. Heb het via email gedaan maar geen bevestig ontvangen. Wacht het even af 
Leuke tip mensen top

Leuke tip mensen top
Samen herinneringen maken....
Klopt, Bij Alamo/Brits kom je voor jouw periode uit op 291 euro en bij National op 314 euro. Maar mocht je National Emerald Member zijn, en dan komen we weer uit bij de rode draad in dit topic : ".. Zoek een willekeurige auto uit voor het tarief van een MIDSIZE..". M.a.w. voor 2 tientjes meer kun je bij National op de Emerald rij een auto uit een duurdere klasse meenemen en ben je dus in feite ( zeker weten ) goedkoper uitHannie schreef:Bij mij komt Alamo/brits nu goedkoper uit dan National. Ik heb het idee dat de prijzen toch ook afhangen van periode en tijd van reserveren.

Vandaag mn boeking die ik eind december heb geplaatst geannuleerd en meteen weer geboekt met weer gebruik makend van Contract ID: 8572130 en Coupon ID: NWEBCPN027 en kwam nu als huurprijs op 412 euro ( incl upfront fuel ). Zou ik bij boeking echter geen gebruik maken van de upfront fuel-optie dan komt de huurprijs op 378 euro
( huurperiode 7-4 t/m 24-4 )
( huurperiode 7-4 t/m 24-4 )

Hoi,
Gisteren formulier ingevuld, gescand en gemaild. Vandaag een keurige mail terug en aangemeld als Emerald lid. Kaart komt binnen 28 dagen, maar kan nu wel gaan boeken.
Gisteren formulier ingevuld, gescand en gemaild. Vandaag een keurige mail terug en aangemeld als Emerald lid. Kaart komt binnen 28 dagen, maar kan nu wel gaan boeken.
Ja natuurlijk, geen probleemZuiril schreef: Kaart komt binnen 28 dagen, maar kan nu wel gaan boeken.

- Sunshine State
- Contacteer:
Overigens, is het voordeel bij National niet altijd de prijs, ze zullen niet de goedkoopste zijn, wel de meest handige.
Je mag toch een flinke auto uitzoeken voor de prijs van een midsize, en direct naar de garage.
Het niet in de rij staan bij de autoverhuurder is al een kleine meerwaarde.
Je mag toch een flinke auto uitzoeken voor de prijs van een midsize, en direct naar de garage.
- Orlando2005
Idd, het niet in de rij te staan (soms wel een uur of langer) en gelijk naar de garage lopen is voor ons al reden genoeg om voor National te kiezen. Ik ben wel benieuwd welke auto's er nu in zo' n rij staan. We gaan het zien.Sunshine State schreef:Je mag toch een flinke auto uitzoeken voor de prijs van een midsize, en direct naar de garage.
Gr. Ronald
Ook ik heb mijn boeking gecancelled, want toen ik nog een keer ging kijken scheelde het me 60 dollar en ja, dan zijn we natuurlijk niet gek.
Discussie goed gevolgd en ja we hebben ook de auto geboekt, met Emerald en we betalen nu 468 euro voor 21 dagen!
ORLANDO 1979-1980-1998-2002-2005-2006-2007-2008-2010-2012