Zojuist meldt HRJHaan op het *****forum dat hij met een transponder-sticker door het betaalpoortje is gereden en het licht sprong gewoon op groen en hij is niet gearresteerd

Knaapje
Kun je dit wat meer toelichten, je blijft vaag over wat er nu gebeurd is.fred schreef:Als je in orlando rijd is de sunpass mini zeker goedkoper in vergelijking met de Alamo oplossing (is 2 x duurder)
Ik heb bij het inleveren van de auto "buren" gesproken die een onaangename verrassing kregen op het bonnetjedankzij het toll program.
Dit is volgens mij toch niet helemaal waar wat je zegt Fred.fred schreef:Jouw rekensommetje is krom , de sunpass mini is gratis je krijgt de 4,99 dollar als tegoed erbij na activatie.
De Alamo kost 2 dollar TollPass Convenience Charge per dag los van het feit of je hem gebruikt of niet,
de Sunpass mini niets... dus hoezo goedkoper?
DonaldDuck schreef:Wat ik begrepen heb van de minipas is dat als j deze weer van de raam wilt afhalen deze kapot zal scheuren en dus niet meer bruikbaar is, daarom zul je dus een nieuwe moeten kopen. Trouwens stel je krijgt hem eraf wat doe je er dan mee??
Ik bedoel de plakzijde zul je weet ergens op moeten plakken dan, lijkt me een heel gedoe. Terwijl je gewoon ene nieuwe kan kopen en daarbij weer $,499 erbij krijgt, want de sticker zelf is dus eigenlijk gratis.