Prijsverschil National
Re: Prijsverschil National
Ook ik ben even aan het vergelijken geslagen. Ik zit alleen met het volgende probleem: ik wil mijn auto bij Disney ophalen, dus bij het Dolphin Hotel of bij Disney Car Care. Is hier een Emerald Aisle? Zo niet, heeft dan wel voordelen voor mij om met emerald te boeken? Voor 10 dagen in mei, met coupons etc betaal ik dan 259 euro. Voordeel is altijd dat ik een gratis extra bestuurder (mijn vrouw) heb. Ik wil de auto weer inleveren op MCO...
Boek ik via alamo/brits dan betaal ik 224 euro voor hetzelfde, inclusief extra bestuurders.
Wat is wijsheid?
Boek ik via alamo/brits dan betaal ik 224 euro voor hetzelfde, inclusief extra bestuurders.
Wat is wijsheid?
Zou iemand voor mij kunnen kijken wat een auto kost als Emerald lid? Periode 26 sept - 17 okt, halen en brengen op Sanford.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Orlando2005
Als ik inlog als Emerald Club Member en gebruik maak van de genoemde code's kom ik uit op 447 euro.Patrick schreef:Zou iemand voor mij kunnen kijken wat een auto kost als Emerald lid? Periode 26 sept - 17 okt, halen en brengen op Sanford.
Alvast bedankt!
Estimated Total = $613.59 USD
Gr. Ronald
Hoi Patrick, als je HIER kun je zelf middels een 'proefboeking' (probeer dit met de kortingscodes die eerder in dit topic staan vermeld) kijken wat je aan autohuur gaat betalen ( desnoods met upfront fuel ) voor de door jou gewenste periode. Voor wat betreft de tarieven maakt het overigens niet uit of je Emerald bent of niet, als Emerald heb je bepaalde voordelen zoals dat je bijvoorbeeld meteen door kunt naar je auto.Patrick schreef:Zou iemand voor mij kunnen kijken wat een auto kost als Emerald lid? Periode 26 sept - 17 okt, halen en brengen op Sanford.
Maar aangezien je National Emerald Member bent, en dan komen we weer uit bij de rode draad in dit topic : ".. Zoek een willekeurige auto uit voor het tarief van een MIDSIZE.." en kun je dus bij National op de Emerald rij een auto uit een duurdere klasse meenemen.
( Met de MIDSIZE wordt bedoeld de 2/4 deurs Toyota Corolla, of gelijkwaardig )
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Bedankt voor jullie antwoorden! Dat is een hele mooie prijs. Dit weekend maar even een Emerald membership aanvragen 

Nu lees ik dat er op Sanford geen Emerald Aisle aanwezig is. Iemand misschien een idee hoe het dan gaat? Wil namelijk wil een van.
- Orlando2005
Geen idee Patrick. Vraag het even aan National. Ervaring leert dat je binnen 1 a 2 dagen een reactie van ze ontvangt.
Gr. Ronald
Gr. Ronald
Ik heb er inderdaad maar een mailtje aan gewaagd. Hierbij het antwoord van National:
Kan misschien ook handig zijn voor anderen.Thank you for your email-I'd beto assist you! Emerald Aisle is the option available to our Emerald Club members where they are charged for a lower class car but are able to choose any vehicle available in the Emerald Aisle without the upgrade charge. This feature is not available at the Sanford International Airport location. However, if there is a vehicle available of interest to you, please let the agent know and they should be able to accommodate your request. I hope this information has been helpful. Please don't hesitate to contact me if you have any further questions.
Dat is inderdaad wel handige info.. Dus gewoon vragen
Toch maar eens ff goed over nadenken wat ik bij Disney Car Care of bij de Dolphin bij Disney ga doen... Proberen kan altijd... 

Zou er iemand voor mij kunnen kijken bij National want ik krijg steeds verschillende prijzen .
De datums zijn 29 nov. t/m 16 dec. met de code 8572130 van de KLM dan kom ik voor een midsize uit op 471 Dollar 339 Euro.
IK twijfel nu toch omdat ik het wel een lage prijs vind.
Als ik inlog bij Emerald en dan de prijs opvraag komt de prijs veel hoger .
Groeten Theo
De datums zijn 29 nov. t/m 16 dec. met de code 8572130 van de KLM dan kom ik voor een midsize uit op 471 Dollar 339 Euro.
IK twijfel nu toch omdat ik het wel een lage prijs vind.
Als ik inlog bij Emerald en dan de prijs opvraag komt de prijs veel hoger .
Groeten Theo
Klopt helemaal Theo, ik kom ook op dezelfde prijs uit
Nogmaals, ik heb het al vaker geschreven in dit topic : Emerald is geen kortings- maar een benefitsprogramma waarbij je extra's hebt zoals bv keuze op de Emerald Aisle.
Dus deze boeking lekker laten staan, annuleren kan altijd nog

Nogmaals, ik heb het al vaker geschreven in dit topic : Emerald is geen kortings- maar een benefitsprogramma waarbij je extra's hebt zoals bv keuze op de Emerald Aisle.
Dus deze boeking lekker laten staan, annuleren kan altijd nog

Bedankt Pieter
Die Emerald rij hebben ze toch ook op Tampa.
Die Emerald rij hebben ze toch ook op Tampa.
Inderdaad, op Tampa heeft National een Emerald Aisletheovg schreef:Die Emerald rij hebben ze toch ook op Tampa.

-
- Contacteer:
Bestee kenners,
Is er op fort myers een emerald aisle? Dat is als ik het goed lees toch een van de belangrijkste benefits van het emerald mebership behalve dat je niet in de rij hoeft bij de balie?
Is er op fort myers een emerald aisle? Dat is als ik het goed lees toch een van de belangrijkste benefits van het emerald mebership behalve dat je niet in de rij hoeft bij de balie?
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl
http://tcjvissers.blogspot.nl
National heeft op Fort Myers een Emerald AisleTcjvissers schreef:Bestee kenners,