Prijsverschil National

Tcjvissers
Contacteer:

Re: Prijsverschil National

Bericht door Tcjvissers »

fijn! het heeft in elk geval zin om Emerald member te worden toch ivm de boeking voor een midsize auto, en dan hopen dat je wat anders uit mag zoeken?
ik kan nergens vinden of er aan het membership kosten verbonden zitten. beteken dit daarmee dus dat het gratis is?
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Tcjvissers schreef:ik kan nergens vinden of er aan het membership kosten verbonden zitten. beteken dit daarmee dus dat het gratis is?
Het is inderdaad een gratis lidmaatschap :mrgreen:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Tcjvissers
Contacteer:

Bericht door Tcjvissers »

mooi! heb net het formulier uitgedraaid via j slink. als de pas binnen is maar eens uitvogelen wat de boekingsprijs zou zijn voor volgende zomer
thanks so far pieter
00 westcoast,1 florida,2 honeymoon,3 new orleans,4-5 orlando,6 florida,7 orlando,8 summer & xmas,9-10 spring & xmas,11-12 summer & xmas,13 spring & xmas,14-15-16-18-19 summer & xmas, 17 west coast, x-mas.
http://tcjvissers.blogspot.nl

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Hebben we nog leuke contract ID's ergens??? want KLM is reteduur geworden en die andere 5005946 is ook niet echt goedkoop. Heb zelf ook al zitten kijken maar alleen gevonden zonder de extra's zoals damage loss waiver enz.

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Niet bij National maar op eautohuur.be/.nl zijn aardige prijzen te vinden.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Idd mooie prijzen maar dan kijk ik even op vacationatsea.. We hebben nog even je weet nooit. Gewoon dagelijk eens zoeken, kijken en vergelijken

Sunshine State
Contacteer:

Bericht door Sunshine State »

Voor National zou ik gewoon even geduld hebben..!!
Af en toe even kijken, op dit moment zijn de prijzen nog niet top...
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

Alleen de code 5005946 invullen en alle andere code's weglaten wil ook nog wel eens helpen.

Gr. Ronald

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

ja de 5005946 geeft tot nu toe de beste prijzen

robisjo

Bericht door robisjo »

Ik neem aan dat alle Emerald members ook een mail hebben ontvangen met de tiltel "we've updated our terms and conditions."

Heeft iemand al de tijd genomen om ze eens door te spitten en te kijken wat er veranderd is?

Ik heb ze op hoofdlijnen doorgenomen maar kan niets schokkends(b.v. de keuze en annuleren van een reservering) vinden.

Sjon
Afbeelding

b_talens

Bericht door b_talens »

ik betaal via alamo brits ong 800 euro voor miami van 3 juli t/m 10 aug via nationalcar.com met code 5005946 kom ik op 1150 euro . doe ik iets verkeerd want goedkoop is het niet ??
na het foutje van national van 2013 toen ik 130 euro voor 3,5 week betaalde is het best even slikken :mrgreen:

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

b_talens schreef:.. doe ik iets verkeerd want goedkoop is het niet ??
na het foutje van national van 2013 toen ik 130 euro voor 3,5 week betaalde is het best even slikken :mrgreen:
Klopt, de prijzen zijn 'way high' op dit moment.... :(
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

b_talens

Bericht door b_talens »

jammer want met national /europecar heb ik goede ervaringen . ik baalde trouwens afgelopen jaar op curacao dat ik mijn emerald card niet bij me had . er werd me toen namelijk verteld dat de emeraldcard ook bij europecar geldt en had ik een gratis upgrade kunnen krijgen . dat wist ik niet.

alles is "duur"door de lage stand van de euro op het moment :cry: maar de autoprijzen vallen me echt tegen en we gaan dit x ook nog eens het langste ooit :o

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

robisjo schreef:Ik neem aan dat alle Emerald members ook een mail hebben ontvangen met de tiltel "we've updated our terms and conditions." Heeft iemand al de tijd genomen om ze eens door te spitten en te kijken wat er veranderd is ?
Ik ben ook Emerald Member maar heb de mail (nog) niet ontvangen, maar na even zoeken op de site van National kwam ik de vernieuwde Terms & Conditions tegen. Ook ik heb even vluchtig e.e.a. bekeken maar kon ook niet iets schokkends vinden.

Klik HIER voor de Terms & Conditions.

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

De Air France/KLM code 8572130 geeft weer mooiere prijzen dus heb mijn boekingen even omgezet en de oude gecancelled

Plaats reactie