Alamo Insider Card
Re: Alamo Insider Card
Daar ging uiteindelijk de discussie over, je kunt de Alamo Insider Card alleen gebruiken als je rechtstreeks geboekt hebt bij Alamo, dus mensen met een voucher niet, is voorlopig de conclusie , totdat we van iemand vernemen dat dit wel kan.
Da's jammer, gewoon in de rij voor de balie en no,no,no.....
Ik ga zo-wie-zo altijd met mn Alamo Insider Card gewoon in de rij, wie weet wat voor leuke aanbieding ze doenfred schreef:Daar ging uiteindelijk de discussie over, je kunt de Alamo Insider Card alleen gebruiken als je rechtstreeks geboekt hebt bij Alamo, dus mensen met een voucher niet, is voorlopig de conclusie , totdat we van iemand vernemen dat dit wel kan.

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Alleen als ik een prive chauffeur mee krijg , want als ik nog meer auto krijg moet ik eerst het groot rijbewijs halen 

- Edwin & Wendy
al denk ik twee jaar de kaart en gebruik hem ongeveer 10 keer per jaar bij Alamo, de ene keer met voucher, andere keer met directe boeking, maar altijd rechtstreeks naar de uitgang, kaartje, cc en rijbewijs en evt de voucher en altijd..beybey sir have a nice trip. geen extra vragen en zeer snel.fred schreef:Daar ging uiteindelijk de discussie over, je kunt de Alamo Insider Card alleen gebruiken als je rechtstreeks geboekt hebt bij Alamo, dus mensen met een voucher niet, is voorlopig de conclusie , totdat we van iemand vernemen dat dit wel kan.
een enkele keer zei een wijsneus, dat gaat niet, dan strak aankijken en O yes, We can!......
Orlando sinds 1992
Maar heb je dan met een voucher bij de zelfbedieningszuil je contract kunnen uitprinten?
Of ga je zonder contract rechtstreeks naar de garage?
Of ga je zonder contract rechtstreeks naar de garage?
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
- Edwin & Wendy
Hallo, waar kan ik me inschrijven voor deze kaart??
Ik boek altijd in Duitsland. Maakt dat verschil ??
Alvast bedankt . Nounou
Ik boek altijd in Duitsland. Maakt dat verschil ??
Alvast bedankt . Nounou
op de site van Alamo. Probeer het anders via google.
- Gerrit & Joke
Hallo,
ik heb mij zojuist ingeschreven voor mijn alamo insidercard.
Maar het een en ander ging niet zo goed ,
Mijn postcode werd niet aanvaardt dus heb ik een postcode van de usa op gegeven !
Dan ging het wel, en op de verval datum heb ik om het even wat ingevuld want ons rijbewijs blijft hier altijd geldig ?
Dan heb ik bevesteging gekregen.
Ik kon direct door naar site voor een boeking , waar ik als insider 10 percent vermindering kreeg .
Ik doe mijn boeking en kom aan de prijs van 1350 euro voor 3 weken in januari ,voor een midsize suv
Wat is dat duur in vergelijking met usa reisen. De
662 euro ??
dat is dan toch niet normaal.
Zo veel verschil??
Wordt die kaart dan ook naar u thuis gestuurd ?
Doordat ik geen correcte postcode heb ingevuld ??
ik heb mij zojuist ingeschreven voor mijn alamo insidercard.
Maar het een en ander ging niet zo goed ,
Mijn postcode werd niet aanvaardt dus heb ik een postcode van de usa op gegeven !
Dan ging het wel, en op de verval datum heb ik om het even wat ingevuld want ons rijbewijs blijft hier altijd geldig ?
Dan heb ik bevesteging gekregen.
Ik kon direct door naar site voor een boeking , waar ik als insider 10 percent vermindering kreeg .
Ik doe mijn boeking en kom aan de prijs van 1350 euro voor 3 weken in januari ,voor een midsize suv
Wat is dat duur in vergelijking met usa reisen. De
662 euro ??
dat is dan toch niet normaal.
Zo veel verschil??
Wordt die kaart dan ook naar u thuis gestuurd ?
Doordat ik geen correcte postcode heb ingevuld ??
De kaart wordt naar je huis gestuurd. Weet alleen niet of deze nog veel nut heeft. Alamo is bezig alle kiosks te vervangen door andere machines. Wij konden op Miami 2 weken geleden al niet meer een contact uitprinten en moesten toch naar de balie. Je kon alleen nog met een fully prepaid boeking terecht bij de machines. Misschien moet iemand het nu weer eens met een voucher proberen bij de machine. Al zegt Edwin dat hij niet naar de balie gaat en niet naar een machine maar gelijk een auto pakt en naar de uitgang gaat. Ik heb dat nog nooit geprobeerd.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Hallo ,
bedankt voor de reactie , ik kom net van je blog te lezen wat fijn !
Nog een paar maandjes geduld en dan is het ook zo ver
;
We zullen zien voor de insider card , heeft iemand al eens geprobeert een hogere klasse mee te nemen dan geboekt ???
Geraak je er mee door , of moet je extra betalen op het einde als je hem terug inleverd??
bedankt voor de reactie , ik kom net van je blog te lezen wat fijn !
Nog een paar maandjes geduld en dan is het ook zo ver

We zullen zien voor de insider card , heeft iemand al eens geprobeert een hogere klasse mee te nemen dan geboekt ???
Geraak je er mee door , of moet je extra betalen op het einde als je hem terug inleverd??

Zo als ik op 5 februari j.l. in dit topic meldde : " ..Vrijdagavond kreeg ik bij Alamo op Tampa International, na het tonen van mn InsiderCard, een 'special offer' voor een upgrade.
Ik had een Midsize-SUV geboekt ( via USA-Reisen ) en kon deze nu upgraden voor $ 5 per dag naar een Speciality-SUV, wat ik uiteraard gedaan heb
.."
Toen ik een paar maanden later (juni) weer in Tampa aan de balie stond kreeg ik ook weer een upgrade-aanbod, echter toen wilde men geen extra korting geven op vertoon van mn InsiderCard. Je moet het blijkbaar dus gewoon treffen
Ik had een Midsize-SUV geboekt ( via USA-Reisen ) en kon deze nu upgraden voor $ 5 per dag naar een Speciality-SUV, wat ik uiteraard gedaan heb

Toen ik een paar maanden later (juni) weer in Tampa aan de balie stond kreeg ik ook weer een upgrade-aanbod, echter toen wilde men geen extra korting geven op vertoon van mn InsiderCard. Je moet het blijkbaar dus gewoon treffen

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Het laatste bezoek aan de Alamo counter op Orlando International ( 21 Juli ) was ook voor mij een raadsel.
Ik overhandigde prepay voucher ( USAreisen) en m'n insidercard , en kreeg de card gelijk terug.
Niks mooi aanbod voor een upgrade, maar een knorrig ( bekend ) verhaal dat de geboekte auto ( midsize SUV)
te klein was , blah blah....
Toen ik antwoorde dat ie de laatste keer prima voldeed , was het gelijk onweer.
De counter van Alamo is uiterst onvoorspelbaar dus , ook al ben je Insider...
Ik overhandigde prepay voucher ( USAreisen) en m'n insidercard , en kreeg de card gelijk terug.
Niks mooi aanbod voor een upgrade, maar een knorrig ( bekend ) verhaal dat de geboekte auto ( midsize SUV)
te klein was , blah blah....
Toen ik antwoorde dat ie de laatste keer prima voldeed , was het gelijk onweer.
De counter van Alamo is uiterst onvoorspelbaar dus , ook al ben je Insider...