Inderdaad, op dit moment is het niet mogelijk om middels de App een boeking te plaatsencorrus schreef: 18 dec 2017 22:51 Stom genoeg doet de app andere dingen en heeft af en toe andere gewoontes dan de website...
National contract kortingscodes
Re: National contract kortingscodes
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

@penpe, wij hebben zondag geboekt via de app, raar dat het dan nu niet lukt.
- jastsali
- Contacteer:
Blijft raar met die korting codes. Had voor mei/juni een boeking gemaakt met de Visa Canada code + de BJ coupon. Dat was eind december de goedkoopste optie. Vandaag met alleen de BJ coupon $80,- goedkoper. Net als bij vorige trip nu ook weer 9 additional drivers erbij.
Dus oude gecanceld en nieuwe reservering gemaakt.
Dus oude gecanceld en nieuwe reservering gemaakt.
"Once you get Florida sand in your shoes, you never want to leave” (or “you will always return/come back")
http://www.jastsali.nl
http://www.jastsali.nl
Dan zal ik onze boeking ook nog weer eens checken, bij ons bleef hij eigenlijk steeds het zelfde qua prijs.
Wij gaan eind april tot half mei.
Wij gaan eind april tot half mei.
Was net aan het kijken voor 10-26 April. Kwam met alleen BJ het goedkoopste uit $517
Alleen toen ik doorklikte was het opeens $650
Bleek er een PAI verzekering bij te zitten.
Die heb ik toch niet nodig als ik al een reisverzekering heb?
Heb het in mijn profiel weer op decline gezet. Kan me trouwens niet herinneren dat ik het ooit op "accept" heb gezet.
Edit: Had trouwens 1 reward dag. Als ik deze gebruik is het totaal bedrag hoger dan zonder gratis dag!
Alleen toen ik doorklikte was het opeens $650
Bleek er een PAI verzekering bij te zitten.
Die heb ik toch niet nodig als ik al een reisverzekering heb?
Heb het in mijn profiel weer op decline gezet. Kan me trouwens niet herinneren dat ik het ooit op "accept" heb gezet.
Edit: Had trouwens 1 reward dag. Als ik deze gebruik is het totaal bedrag hoger dan zonder gratis dag!
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.
Ik heb oa een boeking staan voor 10-26 Mei met alleen BJ en Fuel-Option en 1 uur extra huur voor $574Hannie schreef: 02 feb 2018 15:13Was net aan het kijken voor 10-26 April. Kwam met alleen BJ het goedkoopste uit $517
( Fuel-Option + 1 uur extra kwam op $ 48 , dus jouw prijs klopt dan wel )

Ik ben bezig een auto to boeken van 9-25 okt op MCO. Ben executieve en log dus eerst in.
Had eerst al verwarring met de nieuwe site waar ik op een prijs van $1400 kom voor een midsize.
Toen zag ik dat je ook door kon klikken naar de oude Legacy site, daar betere prijzen $442 (zonder codes is het het goedkoopst)
Wil eigenlijk wel de BJ coupon gebruiken voor $30 korting, maar die staat er pas bij vanaf Full size.
Ik heb dit vroeger wel altijd kunnen gebruiken bij midsize. Doe ik wat verkeerd of is dit veranderd?
Had eerst al verwarring met de nieuwe site waar ik op een prijs van $1400 kom voor een midsize.
Toen zag ik dat je ook door kon klikken naar de oude Legacy site, daar betere prijzen $442 (zonder codes is het het goedkoopst)
Wil eigenlijk wel de BJ coupon gebruiken voor $30 korting, maar die staat er pas bij vanaf Full size.
Ik heb dit vroeger wel altijd kunnen gebruiken bij midsize. Doe ik wat verkeerd of is dit veranderd?
Hoi Hannie, als ik voor die data dezelfde boeking maak dan krijg ik op de BJ-code een foutmelding, is dat wat jij bedoelt ?Hannie schreef: 01 sep 2018 20:55Wil eigenlijk wel de BJ coupon gebruiken voor $30 korting, maar die staat er pas bij vanaf Full size. Ik heb dit vroeger wel altijd kunnen gebruiken bij midsize. Doe ik wat verkeerd of is dit veranderd?
Overigens als je als Emerald boekt dan maakt het type auto niet uit, die kun je zelf uitzoeken op de Emerald Aisle

Nee, krijg geen foutmelding. De korting staat alleen niet bij midsize(die moet je boeken voor de emerald aisle)maar pas vanaf fulltime modellen.
Wat is het adres van de oude legacy site, ik krijg 't niet te pakkenHannie schreef: 01 sep 2018 20:55 Ik ben bezig een auto to boeken van 9-25 okt op MCO. Ben executieve en log dus eerst in.

https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... /home.htmlcorrus schreef: 03 sep 2018 19:46 Wat is het adres van de oude legacy site, ik krijg 't niet te pakken![]()

Thanks Pieter.PENPE schreef: 03 sep 2018 19:54https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... /home.htmlcorrus schreef: 03 sep 2018 19:46 Wat is het adres van de oude legacy site, ik krijg 't niet te pakken![]()

Vraagje.
We hebben tot nu toe altijd een auto geboekt via het reisbureau.
Meestal Alamo met goldpakket.
We hebben een emerald account aangemaakt om te kijken wat we kwijt zijn bij National.
Welke verzekeringen zijn hierbij noodzakelijk of welke nemen jullie en waarom?
-loss damage waiver
-personal accident insurance
-supple,emtal liability insurance
-roadside assistence protection
groet Jacqueline
We hebben tot nu toe altijd een auto geboekt via het reisbureau.
Meestal Alamo met goldpakket.
We hebben een emerald account aangemaakt om te kijken wat we kwijt zijn bij National.
Welke verzekeringen zijn hierbij noodzakelijk of welke nemen jullie en waarom?
-loss damage waiver
-personal accident insurance
-supple,emtal liability insurance
-roadside assistence protection
groet Jacqueline
Dag Jacqueline,
Ik boek altijd alleen met Loss Damage Waiver en Supplemental Liiability Insurance
Heb dit ook in mn Emerald-profile staan, zodat het altijd bij een boeking wordt meegenomen
De personal accident insurance heb je in feite zelf (hopelijk) al afgesloten in de vorm van je (doorlopende) reisverzekering
Roadside Assistance ook nog nooit geboekt, en desondanks bij een pechgeval evengoed door de mobiele monteurs van de verhuurder geholpen.
Ik boek altijd alleen met Loss Damage Waiver en Supplemental Liiability Insurance
Heb dit ook in mn Emerald-profile staan, zodat het altijd bij een boeking wordt meegenomen

De personal accident insurance heb je in feite zelf (hopelijk) al afgesloten in de vorm van je (doorlopende) reisverzekering
Roadside Assistance ook nog nooit geboekt, en desondanks bij een pechgeval evengoed door de mobiele monteurs van de verhuurder geholpen.

Dank je Pieter,
Als ik een (proef)reservering maak voor 16-08-2019 t/m 31-08-2019 zijn we $ 652,37 kwijt.
Ik ben via de link van Hanneke ingelogd.
Zou iemand kunnen checken of ik het goed heb gedaan omdat Hanneke bij haar boeking toch nog wel op een lager bedrag uitkomt.
Alvast bedankt Jacqueline
Als ik een (proef)reservering maak voor 16-08-2019 t/m 31-08-2019 zijn we $ 652,37 kwijt.
Ik ben via de link van Hanneke ingelogd.
Zou iemand kunnen checken of ik het goed heb gedaan omdat Hanneke bij haar boeking toch nog wel op een lager bedrag uitkomt.
Alvast bedankt Jacqueline