No risk garantie
Geplaatst: 07 mar 2012 13:47
Ik boek mijn auto al een paar jaar via holidaycars.com Dit bevalt goed.
Nu had ik vorig jaar (Las Vegas) via hun een auto gereserveerd bij Alamo en daarbij een No risk garantie afgesloten van 75 euro. Kom ik op de betreffende dag bij de Alamo balie geeft die medewerker aan dat het verstandig is om een All risk verzekering af te sluiten (de bekende truc). Ik dus vastbesloten het aanbod direct afwijzen met de mededeling dat ik dit al via Holidayscars.com had geregeld en liet het papier zien.
Dit werd eigenlijk direct ter zijde gelegd met de mededeling dat iedere maatschappij zijn eigen all risk voorwaarden heeft en dat Alamo echt alles dekt. Zou ik dit niet doen via hun dan zouden in geval van een lekke band of motorpech alle sleepkosten aan mij doorberekend worden en met deze verzekering dus niet. Dit bracht mij dus aan het twijfelen, je wilt geen gedonder mocht het inderdaad zover komen dus ben er alsnog ingetrapt.
Nu sta ik weer op het punt om een auto te boeken en twijfel over het opnieuw vooraf afsluiten van de No risk garantie via Holidaycars. (dan maar aan de balie bij Alamo) Holidaycars dus maar gebeld en die verzekerden mij dat het niet nodig is om aan de balie bij Alamo deze verzekering af te sluiten. Mochten ze toch moeilijk gaan doen dan dien ik ze daar te plekke te bellen (24h) en dan krijgen ze het verhaal via Holidayscars alsnog te horen.
Als de sleepkosten toch in rekening worden gebracht dan is het zaak bonnetje goed te bewaren en dan stort Holidayscars het geld weer retour.
Iemand ervaringen met pechgevallen? Ze weten je daar aan de balie's altijd zo lekker onzeker te maken.
Nu had ik vorig jaar (Las Vegas) via hun een auto gereserveerd bij Alamo en daarbij een No risk garantie afgesloten van 75 euro. Kom ik op de betreffende dag bij de Alamo balie geeft die medewerker aan dat het verstandig is om een All risk verzekering af te sluiten (de bekende truc). Ik dus vastbesloten het aanbod direct afwijzen met de mededeling dat ik dit al via Holidayscars.com had geregeld en liet het papier zien.
Dit werd eigenlijk direct ter zijde gelegd met de mededeling dat iedere maatschappij zijn eigen all risk voorwaarden heeft en dat Alamo echt alles dekt. Zou ik dit niet doen via hun dan zouden in geval van een lekke band of motorpech alle sleepkosten aan mij doorberekend worden en met deze verzekering dus niet. Dit bracht mij dus aan het twijfelen, je wilt geen gedonder mocht het inderdaad zover komen dus ben er alsnog ingetrapt.
Nu sta ik weer op het punt om een auto te boeken en twijfel over het opnieuw vooraf afsluiten van de No risk garantie via Holidaycars. (dan maar aan de balie bij Alamo) Holidaycars dus maar gebeld en die verzekerden mij dat het niet nodig is om aan de balie bij Alamo deze verzekering af te sluiten. Mochten ze toch moeilijk gaan doen dan dien ik ze daar te plekke te bellen (24h) en dan krijgen ze het verhaal via Holidayscars alsnog te horen.
Als de sleepkosten toch in rekening worden gebracht dan is het zaak bonnetje goed te bewaren en dan stort Holidayscars het geld weer retour.
Iemand ervaringen met pechgevallen? Ze weten je daar aan de balie's altijd zo lekker onzeker te maken.