Royal Caribbean

Plaats reactie
Con5421
Contacteer:

Royal Caribbean

Bericht door Con5421 »

Wij gaan van 28 Augustus tot 4 September met Freedom of the Seas cruisen.

Ben benieuwd of ons dit net zo goed zal bevallen als Disney.

plutofreak
Contacteer:

Re: Royal Caribbean

Bericht door plutofreak »

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
De prijzen zijn vaak een stuk goedkoper, maar wij durven het toch niet aan. Zijn bang dat het tegen valt als je Disney gewend bent :|

Houd je ook een verslag bij, ik ben er wel nieuwsgierig naar :?:
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

Con5421
Contacteer:

Bericht door Con5421 »

Wij vinden het ook heel spannend maar op cruisecritic zijn ze best positief. En het was dat Disney alleen een 4 daagse cruise had voor teveel geld anders waren we zeker met Disney gegaan. En omdat we toch willde cruisen hebben toch gekozen om met RCCL te gaan en het risico te nemen. En het ergste is nog de dag dat we vertrekken moeten we tegen de Dream aankijken. Maar gelukkig is de Fantasy geboekt.

We hebben nu een laptop en die gaat mee, dus ik zal kijken of ik een verslag op de site kan plaatsen. Ik vindt het heerlijk om ze te lezen maar zelf schrijven is weer iets anders. Ik kan nog al warrig schrijven voor mezelf logish maar voor andere minder. Maar ik laat zeker weten hoe het was.

Edwin & Wendy

Bericht door Edwin & Wendy »

Is een geweldig schip, al twee keer mee geweest, een keer een week en een keer 5 daagse. Disney's sfeer is anders, is echt de magic touch die je ook in de parken hebt en dat voel je overal op de schepen.
uiteraard is dat er niet :D MAAR: er is Dreamworks.....crew van madagascar, schrek etc....schijnt geweldig te zijn...

Qua cruiseschip is het een pracht schip ( op de liften na, maar dat merk je wel, drukt de pret niet )

mijn ervaring is na 4 disneys dat het wel altijd hetzelfde is, dus kan ook zeer welkome aanvulling zijn...(uiteraard ieders smaak )
Orlando sinds 1992

Con5421
Contacteer:

Bericht door Con5421 »

Fijn om te horen dat het een goed schip is. En inderdaad de Disney sfeer is anders maar dat weten we dus moet goed komen.

Misschien gaat het met de liften beter want hij is in drydock geweest, maar wij lopen veel trappen voor de pondjes die er niet aan mogen komen.
Zeker nu ze een chocoladebreakfast hebben met dreamwork figuren.

Je hebt geen reisverslag?

Edwin & Wendy

helaas, ik geniet altijd gewoon van de vakanties :D :D :D :D
maar ik zal nog wel een en ander schrijven en eventueel wat foto's als je het leuk vind mailen
trouwens, nu ik op de site zat om te kijken naar Dreamworks krijg ik ook weer zin hahahaaha... dat wil ik ook meemaken
dus jouw posting kon wel eens een dure worden :D bedankt :D :D
Orlando sinds 1992

Con5421
Contacteer:

Bericht door Con5421 »

Geld moet rollen, dus als je het kan zou ik het doen.

Zou leuk zijn als je foto's stuurt met info.

Ik lees altijd de reisverslagen dus ga nu proberen een blog bij te houden, heb me net aangemeld maar wil een andere vormgeving.

Deursie

Bericht door Deursie »

Edwin & Wendy schreef:Is een geweldig schip, al twee keer mee geweest, een keer een week en een keer 5 daagse. Disney's sfeer is anders, is echt de magic touch die je ook in de parken hebt en dat voel je overal op de schepen.
uiteraard is dat er niet :D MAAR: er is Dreamworks.....crew van madagascar, schrek etc....schijnt geweldig te zijn...

Qua cruiseschip is het een pracht schip ( op de liften na, maar dat merk je wel, drukt de pret niet )

mijn ervaring is na 4 disneys dat het wel altijd hetzelfde is, dus kan ook zeer welkome aanvulling zijn...(uiteraard ieders smaak )
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Fantastisch schip, met mogelijkheden zat voor iedereen.
Wel groot en veel passagiers, maar ik moet eerlijk zeggen dat je al die passagiers vaak niet meer terug vindt op het schip.
( behalve bij de liften en in de Windjammer tijdens ontbijt en lunch.. :roll: )

Edwin & Wendy

Deursie schreef:
Edwin & Wendy schreef:Is een geweldig schip, al twee keer mee geweest, een keer een week en een keer 5 daagse. Disney's sfeer is anders, is echt de magic touch die je ook in de parken hebt en dat voel je overal op de schepen.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Fantastisch schip, met mogelijkheden zat voor iedereen.
Wel groot en veel passagiers, maar ik moet eerlijk zeggen dat je al die passagiers vaak niet meer terug vindt op het schip.
( behalve bij de liften en in de Windjammer tijdens ontbijt en lunch.. :roll: )
ja, bij de liften zie je iedereen.. :lol: :lol: :lol:
Orlando sinds 1992

Bosevents

Bericht door Bosevents »

Royal caribbean heeft alleen maar goede schepen en de service aan boord is prima te vergelijken met Disney. De shows zijn ook leuk en het entertainment prima. Het Disney sausje mist maar ik heb het niet gemist.

AHOY
Samen herinneringen maken....

kendor

Bericht door kendor »

RCL is een prima maatschappij. Persoonlijk zou ik gek worden de hele dag Mickey. Moet er niet aan denken. Leuk met kids.

Con5421
Contacteer:

Bericht door Con5421 »

Wij hebben een cruise vanuit Dubai geboekt, lekker 7 dagen cruise en dan nog een paar dagen Dubai.
Vertrek midden Februari.

Plaats reactie