Voorheen (op een ander forum) was ik bij jullie wellicht bekend onder de naam horndoctor80, maar een nieuwe forum = een nieuwe naam

Mijn naam is Twan Trienekens, 30 jaar (jong) en woon in Eindhoven, samen met mijn vriendin/verloofde Judith.
Op mijn 16e (1997) ondernam ik mijn eerste trip naar Amerika, om deel uit te gaan maken van een Amerikaans Drum & Bugle Corps uit Boston, genaamd de Boston Crusaders. 128 jeugdige muzikanten en dansers in de leeftijd van 15-21 jaar, die in de zomer 3 maanden lang dagelijks trainen en optreden door heel Amerika, en met zo'n 50 soortgelijke verenigingen in competitie waren. Geen highschool band dus, maar een echte vereniging met leden uit heel de wereld.
Een geweldige tour waarin we zo'n 50 steden/dorpen hebben aangedaan, opgetreden voor duizenden mensen, optochten op 4th of July etc etc.
De uiteindelijke kampioenschappen waren dat jaar in Orlando Florida, in de welbekende Citrusbowl. Disney Music Days was een sponsor en daardoor konden alle korpsen optreden in Disney en voor ons was dat meelopen met de (toen nog) MGM studio's Hercules parade en een concert geven in Downtown Disney. Ook hadden we een vrije dag in het Magic Kingdom, wat mijn eerste kennismaking met Disney was. Na afloop van de kampioenschappen bleven ik en 2 vrienden nog 2 dagen in Orlando voor ik weer naar huis ging, en ook toen gingen we weer naar het Magic Kingdom. Ik vermoed dat ik die dag de eerste virusverspreiders heb opgesnoven.
Ook in 1998 en 1999 ben ik met de Boston Crusaders op tour geweest. In 1998 kwamen we weer in Orlando uit, en hebben we deelgenomen aan de Disney Electrical Parade wat toch wel een erg gaaf optreden was. Helaas kwamen we in 1999 niet in Florida.
In die 3 jaar heb ik eigenlijk alle grote steden wel gezien, of ben ik er geweest/doorheen gereden, en was mijn interesse in Amerika gewekt. Sindsdien probeer ik zo vaak mogelijk op vakantie te gaan naar Amerika omdat er zoveel te zien en doen is, en ik het gewoon een geweldig land vind.
Sinds 1998 ben ik nog 3x in Orlando geweest, 2000-2006-2010. Maar ook in 2002, 2004, 2008, 2009 zijn we in Amerika geweest, maar dan in andere delen. Zo hebben Judith en ik naast Florida nog wel enkele andere steden waar we graag (vaak) naartoe gaan, zoals Las Vegas & San Francisco.
De aankomende 2 trips staan alweer in de steigers. September 2011 gaan we 2 weken stedentrip doen (zie http://twanjudith2011.blogspot.com/) en in Mei 2012 na ons huwelijk gaan we een tour door het zuiden + cruise doen, waarbij we hoogstwaarschijnlijk ook in Orlando gaan belanden.
Ik hoop op dit forum in contact te kunnen blijven met mensen die ik al enkele jaren virtueel spreek. Vooral voor de gezelligheid, maar ook zeker voorde broodnodige info over de happiest place on earth...
Veel succes aan de beheerders en mods van dit nieuwe forum. Het ziet er al heel aardig uit tot nu toe, keep up the good work!
Groeten,
Twan Trienekens