Hallo allemaal!
Ik ben Wezz, 20 jaar en een echte Disneyfreak. Al jaren ga ik meerdere keren per jaar naar Disneyland Paris en al die tijd stond een trip naar WDW op mijn verlanglijstje. Want dat is natuurlijk het echte werk! In 2010 kon ik die droom dan eindelijk uit laten komen en ben ik 10 dagen in de 4 Disneyparken geweest. Ik was gelijk verkocht !!
Maar er is natuurlijk veel meer te zien in de omgeving, dat ga ik dit jaar eens uitproberen. Uiteraard met de nodige dosis Disney, maar ben ook razend benieuwd naar de Universal parken en Seaworld! Samen met forumlid 'Figment' zijn we begonnen met plannen om in oktober Halloween te vieren in Orlando. Ik kan niet meer wachten, het ideeën opdoen en rondneuzen op internet naar vliegtickets en alles is al een feestje opzich. Vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld voor de nodige tips & tools..
Ik ben Wezz!
Re: Ik ben Wezz!
Welkom Wezz
Veel plezier hier en natuurlijk met plannen voor oktober.. Wij zijn er dan ook.. samen met reismaatje shamugirl. En vele andere.. Ben ook weer van plan om een minimeeting in Orlando te gaan doen dus mochten jullie daar zijn en zin hebben. Topic wordt tzt gepost in off topic
Maar voor nu Hapy planning en rondneuzen hier
Veel plezier hier en natuurlijk met plannen voor oktober.. Wij zijn er dan ook.. samen met reismaatje shamugirl. En vele andere.. Ben ook weer van plan om een minimeeting in Orlando te gaan doen dus mochten jullie daar zijn en zin hebben. Topic wordt tzt gepost in off topic
Maar voor nu Hapy planning en rondneuzen hier
Ha! Leuk dat je je hebt aangemeld, Wezz!
Zeker weten dat het een super vakantie wordt. Ik kijk er nu al naar uit!
De meeting lijkt me ook erg leuk. Die heb ik afgelopen jaar moeten missen, maar hopelijk kunnen we er dit jaar wel bij zijn!
Zeker weten dat het een super vakantie wordt. Ik kijk er nu al naar uit!
De meeting lijkt me ook erg leuk. Die heb ik afgelopen jaar moeten missen, maar hopelijk kunnen we er dit jaar wel bij zijn!
Travelling to Florida since 1981: http://floridianadventures.blogspot.com
Vanuit Leidschendam een hartelijk welkom op dit forum, en ook bij ons wordt al druk gepland voor Halloween 

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Welkom op dit leuke forum.
Vergeet ook niet Busch gardens want dat is ook een leuk park en ook voor halloween.
Groetjes van Anja
Vergeet ook niet Busch gardens want dat is ook een leuk park en ook voor halloween.
Groetjes van Anja
- Jeroen1970
Ha die Wezz,
Leuk je ook hier te zien
Welkom.
Jeroen
Leuk je ook hier te zien

Welkom.
Jeroen
Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
--------------------
Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)
Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
--------------------
Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)
Hoi Wezz.
Leuk dat je ook op dit forum bent gekomen. Ik verheug me nu al op je blogs!
Leuk dat je ook op dit forum bent gekomen. Ik verheug me nu al op je blogs!
Welkom op dit forum.Wezz schreef:Hallo allemaal!
Ik ben Wezz, 20 jaar en een echte Disneyfreak.
Maar er is natuurlijk veel meer te zien in de omgeving, dat ga ik dit jaar eens uitproberen. Uiteraard met de nodige dosis Disney, maar ben ook razend benieuwd naar de Universal parken en Seaworld! Samen met forumlid 'Figment' zijn we begonnen met plannen om in oktober Halloween te vieren in Orlando. Ik kan niet meer wachten, het ideeën opdoen en rondneuzen op internet naar vliegtickets en alles is al een feestje opzich. Vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld voor de nodige tips & tools..
Wij hebben afgelopen oktober voor het eerst een Halloween Party meegemaakt en vonden het reuze gezellig. We hebben ook zoveel snoep opgehaald, niet normaal meer.
Er hing zo'n ontzettend leuke sfeer met al die verklede mensen.
Gezellig dat je met Figment vakantie gaat vieren. Er valt zoveel te beleven in en om Orlando.
Alvast heel veel plezier met de voorpret gewenst.
Thanks allemaal! Ik zie al wat bekende namen / gezichten van andere forums.. Gezellig! 
@Jeroen: Zie dat jullie snel weer richting de magie gaan, Have fun !!
@Tans4USA: Jaah heb ook erg veel zin in de Not so Scary Halloween Parties! Ben weg van de characters, en op zo'n party moet dat wel helemaal goedkomen

@Jeroen: Zie dat jullie snel weer richting de magie gaan, Have fun !!
@Tans4USA: Jaah heb ook erg veel zin in de Not so Scary Halloween Parties! Ben weg van de characters, en op zo'n party moet dat wel helemaal goedkomen