Hallo allemaal
Hallo allemaal
Hallo allemaal,ik ben nieuw hier.
Ik zal me even voorstellen,ik heet Simone,en een echte Amerika fan. Wij gaan deze zomer voor de 3e keer naar Orlando.Ook zijn we vorig jaar naar NY geweest. Was ook een super ervaring. Kwam bij toeval op dit forum terecht,en was meteen verkocht. Zoveel handige tips,en ervaringen,ik heb al echt het vakantiegevoel en kan niet wachten tot we weer gaan. Nou dit was het wel zo`n beetje.....
Groetjes: Simone
Ik zal me even voorstellen,ik heet Simone,en een echte Amerika fan. Wij gaan deze zomer voor de 3e keer naar Orlando.Ook zijn we vorig jaar naar NY geweest. Was ook een super ervaring. Kwam bij toeval op dit forum terecht,en was meteen verkocht. Zoveel handige tips,en ervaringen,ik heb al echt het vakantiegevoel en kan niet wachten tot we weer gaan. Nou dit was het wel zo`n beetje.....
Re: Hallo allemaal
Hallo Simone,
Welkom op deze leuke forum.
Ik ben benieuwd hoe lang het geleden is dat je in Orlando bent geweest, want de laatste tijd is er veel verbouwd en vernieuwd in Orlando.
het is atlijd leuk in Orlando en we komen elk jaar (2x) terug en hebben er nooit genoeg van.
Hier vind je veel leuke tips en krijg je al echt een vakantie gevoel.
Veel plezier.
Welkom op deze leuke forum.
Ik ben benieuwd hoe lang het geleden is dat je in Orlando bent geweest, want de laatste tijd is er veel verbouwd en vernieuwd in Orlando.
het is atlijd leuk in Orlando en we komen elk jaar (2x) terug en hebben er nooit genoeg van.
Hier vind je veel leuke tips en krijg je al echt een vakantie gevoel.
Veel plezier.
Hallo Anja,dank je wel voor je lieve welkomstwoorden. Het is voor ons nu ongeveer 4 jaar geleden dat we in Kissimmee waren , er zal inderdaad wel veel veranderd zijn! We gaan nu naar Davenport,dus dat is zowiezo al anders voor ons. Ik heb wel even een vraagje,misschien kun jij me dat vertellen? Hoe werkt het met overstappen en de bagage? Wij stappen over in Detroit. Vorige keren vlogen we rechtstreeks dus hadden we die "zorg" niet. Verder vind ik dit een leuk forum,met behulpzame gezellige mensen , aan de reacties te zien! Groetjes: Simone
Welkom op ons forum
enne ..... vergeet je niet op DE lijst te zetten
Wie van het Orlandofans forum zijn er NU in Orlando ?

MoontjeB, ik heb het idee dat ik die naam al eerder heb gezien op een ander forum kan dat kloppen?
Voor wat betreft je bagage is het niet zo moeilijk. Als je aankomt op de eerste luchthaven in de USA dan ga je eerst door de immigratie heen (jullie al bekend) hierna krijg je een bagageband waar je dus je koffers vanaf moet halen. Je loopt met je koffers enkele tientallen meters door waarbij je nog langs de Douane komt die ook controleren op de meegebrachte etenswaar in je koffers. Hierna lever je de koffers weer in bij een bagage drop off zeg maar en loop je vrolijk verder de pier op waar je volgende vlucht vertrekt.
Op sommige luchthavens moet je lopen naar de juiste volgende pier maar er zijn er ook die hebben bussen, treintjes of iets dergelijks rijden tussen de verschillende pieren van de luchthaven.
Al met al voor jullie al bekend met uitzondering van het even slepen met je koffers zodat ze echt weten dat de koffers van iemand zijn en vooral ook van wie. Het is verder niets bijzonders.
Voor wat betreft je bagage is het niet zo moeilijk. Als je aankomt op de eerste luchthaven in de USA dan ga je eerst door de immigratie heen (jullie al bekend) hierna krijg je een bagageband waar je dus je koffers vanaf moet halen. Je loopt met je koffers enkele tientallen meters door waarbij je nog langs de Douane komt die ook controleren op de meegebrachte etenswaar in je koffers. Hierna lever je de koffers weer in bij een bagage drop off zeg maar en loop je vrolijk verder de pier op waar je volgende vlucht vertrekt.
Op sommige luchthavens moet je lopen naar de juiste volgende pier maar er zijn er ook die hebben bussen, treintjes of iets dergelijks rijden tussen de verschillende pieren van de luchthaven.
Al met al voor jullie al bekend met uitzondering van het even slepen met je koffers zodat ze echt weten dat de koffers van iemand zijn en vooral ook van wie. Het is verder niets bijzonders.
Hey Simone,
Laat ik nou ook denken dat jij al lang(er) lid bent van het forum
Laat ik nou ook denken dat jij al lang(er) lid bent van het forum

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Hoi,
Nee , ik ben nog nooit lid geweest van een forum over Orlando.Dat moet dan toeval zijn,wel grappig! Echt waar,hoor , zie niet in waarom ik daar over zou liegen.....
Jeroen , bedankt voor je uitleg , zal wel moeten lukken dacht ik zo. Ben je toevallig een beetje bekend met de luchthaven van Detroit,qua loopafstanden enz? We hebben nml. niet zo heel veel overstaptijd....
Nee , ik ben nog nooit lid geweest van een forum over Orlando.Dat moet dan toeval zijn,wel grappig! Echt waar,hoor , zie niet in waarom ik daar over zou liegen.....
Jeroen , bedankt voor je uitleg , zal wel moeten lukken dacht ik zo. Ben je toevallig een beetje bekend met de luchthaven van Detroit,qua loopafstanden enz? We hebben nml. niet zo heel veel overstaptijd....
Dan zal er iemand onder een soortgelijke naam ergens op een forum actief zijn of zijn geweest.
Wat betreft Detroit moet ik passen, daar ben ik nog niet geland en zou dus niet weten hoe het eruit ziet.
Maar wellicht dat er een ander is die je hierover kan informeren.
Wat betreft Detroit moet ik passen, daar ben ik nog niet geland en zou dus niet weten hoe het eruit ziet.
Maar wellicht dat er een ander is die je hierover kan informeren.
Hallo, dankzij Pieter die mij even een linkje doormailde, kan ik ook even reageren..
Ehum even flink uit de lucht/ online geweest, maar ik ben dus de eerste Moontje en ik ben al lang lid en ook braaf meegekomen vanuit het vorige forum.
Maarre wij hebben herfst/halloween plannen dus ik ga mijn best doen om actief mee te doen
Enne MoontjeB welkom!!!
Groetjes Simoon
Ehum even flink uit de lucht/ online geweest, maar ik ben dus de eerste Moontje en ik ben al lang lid en ook braaf meegekomen vanuit het vorige forum.
Maarre wij hebben herfst/halloween plannen dus ik ga mijn best doen om actief mee te doen
Enne MoontjeB welkom!!!
Groetjes Simoon
ORLANDO 1979-1980-1998-2002-2005-2006-2007-2008-2010-2012
Hoi Simone,blij dat dit misverstand is opgelost,grappig dat we dezelfde naam a©n nickname hebben,op die ene letter na.Ik zal ook het forum regelmatig bezoeken,dus we komen elkaar vast nog wel tegen!
Groetjes Simone "de tweede",haha
Groetjes Simone "de tweede",haha
Hoi MoontjeB,
Wij zijn twee keer doorgevlogen via Detroit.
De koffers pak je van de band, loopt een meter of 75 a 100 en levert ze weer in.
Vervolgens neem je de shuttle. Deze rijdt heen en weer, boven de pier. Je bent erg snel van de ene naar de andere kant.
Wij vinden dit een prettige luchthaven. Veel plezier alvast.
Gr Leo
Wij zijn twee keer doorgevlogen via Detroit.
De koffers pak je van de band, loopt een meter of 75 a 100 en levert ze weer in.
Vervolgens neem je de shuttle. Deze rijdt heen en weer, boven de pier. Je bent erg snel van de ene naar de andere kant.
Wij vinden dit een prettige luchthaven. Veel plezier alvast.
Gr Leo
Dank je wel Leo,dat is goed om te horen! Zoals ik al zei is dit voor ons de eerste keer met tussenstop,dus dat is even wennen. En dan is het fijn om wat tips te horen van mensen die het al wel ervaren hebben. Nogmaals bedankt!