Hallo Luitjes,
Heeft er iemand van jullie ervaring met dit schip of maatschappij?
Ik heb echt een superaanbieding gevonden maar ben benieuwd naar meningen van anderen....
Norwegian Sun
Re: Norwegian Sun
Klinkt in ieder geval niet zo Floridiaans... 

8 daagse, vanuit Port Canaveral voor 428 euries....
Je zal deze bedoelen:
http://www.cruisetravel.nl/Cruises/Deta ... 2012/01/28
Al eens gegoogled op "norwegian sun", miljoenen hits!!, ook ervaringen.
http://www.zoover.nl/norwegian-sun/cruiseschip
Het is zoals altijd een "vanaf" prijs dus staar je er niet blind op en er komt nogal wat bij :
De prijzen kunnen dagelijks variëren. Fooien zijn aan boord te voldoen. Een bedrag van $ 12 per persoon per dag wordt automatisch op uw boordrekening bijgeschreven. Drankjes worden op de eindafrekening met 17 % servicetoeslag verhoogd.
Weet wat je boekt en wat het uiteindelijk kost.
Knaapje
http://www.cruisetravel.nl/Cruises/Deta ... 2012/01/28
Al eens gegoogled op "norwegian sun", miljoenen hits!!, ook ervaringen.
http://www.zoover.nl/norwegian-sun/cruiseschip
Het is zoals altijd een "vanaf" prijs dus staar je er niet blind op en er komt nogal wat bij :
De prijzen kunnen dagelijks variëren. Fooien zijn aan boord te voldoen. Een bedrag van $ 12 per persoon per dag wordt automatisch op uw boordrekening bijgeschreven. Drankjes worden op de eindafrekening met 17 % servicetoeslag verhoogd.
Weet wat je boekt en wat het uiteindelijk kost.
Knaapje
Heej Knaapje,
Was mij inderdaad bekend, maar bedankt voor je tip.
We willen rond 18 maart vertrekken.
RC heeft een 8 daagse en Norwegian heeft qua havens een vergelijkbare 8 daagse.
Alleen de totaalprijs voor ons reisgezelschap kent een verschil van 659 euries tussen Norwegian en RC.....
Bij de basisprijs is bij beiden hetzelfde inbegrepen.
Vandaar dat ik graag zou willen weten.......is het dat verschil waard.....
659 euro is veel geld maar als Norwegian niet kan tippen aan RC geef ik graag iets meer uit.
Als het alleen EEN BEETJE minder luxe is kan ik daar makkelijk overheen stappen.....
Was mij inderdaad bekend, maar bedankt voor je tip.
We willen rond 18 maart vertrekken.
RC heeft een 8 daagse en Norwegian heeft qua havens een vergelijkbare 8 daagse.
Alleen de totaalprijs voor ons reisgezelschap kent een verschil van 659 euries tussen Norwegian en RC.....
Bij de basisprijs is bij beiden hetzelfde inbegrepen.
Vandaar dat ik graag zou willen weten.......is het dat verschil waard.....
659 euro is veel geld maar als Norwegian niet kan tippen aan RC geef ik graag iets meer uit.
Als het alleen EEN BEETJE minder luxe is kan ik daar makkelijk overheen stappen.....
en uhhh,
Het is niet rot bedoeld en niet persoonlijk naar jou toe, maar ik merk dat veel mensen verwijzen naar: Kijk hier eens of kijk daar eens. Bij verwijzingen naar leuke aanbiedingen is dat natuurlijk prima.
Maar als steeds meer vragen naar ervaringen met een link naar een andere site beantwoord worden (mbt reviews en ervaringen) kunnen we dat gedeelte net zo goed opdoeken in dit forum.....
Reviews opzoeken doen mensen denk ik zowizo wel... (althans ik wel), maar ik vind het ook pretiig om ervaringen te horen van mensen op het forum.
En hier weet ik zeker dat het geen concurent is die de negatieve views plaatst, of personeel dat dat middels reviews alles de hemel in prijst
Maar nogmaals, niet rot bedoeld en evengoed bedankt voor de tips!

Het is niet rot bedoeld en niet persoonlijk naar jou toe, maar ik merk dat veel mensen verwijzen naar: Kijk hier eens of kijk daar eens. Bij verwijzingen naar leuke aanbiedingen is dat natuurlijk prima.
Maar als steeds meer vragen naar ervaringen met een link naar een andere site beantwoord worden (mbt reviews en ervaringen) kunnen we dat gedeelte net zo goed opdoeken in dit forum.....
Reviews opzoeken doen mensen denk ik zowizo wel... (althans ik wel), maar ik vind het ook pretiig om ervaringen te horen van mensen op het forum.
En hier weet ik zeker dat het geen concurent is die de negatieve views plaatst, of personeel dat dat middels reviews alles de hemel in prijst

Maar nogmaals, niet rot bedoeld en evengoed bedankt voor de tips!
we hebben inmiddels toch geboekt en gekozen voor RC....
@maya
Ik begrijp je reactie een beetje.
Ik denk ook weleens, laat ze dat zelf opzoeken.
Als ik hier of bijv. op het Floridaforum echter zie hoeveel vragen er nog komen over bijv. Esta (moet ik een printje meenemen), bagage (hoeveel mag ik meenemen of kan ik mijn koffers op slot doen, zelfs adviezen om je koffer maar op Schiphol te laten sealen), over toll betalen met of zonder cash en bijv. alllerlei vragen over autohuur, die al honderd keer op het forum zijn langsgekomen, dan denk ik niet alleen, maar weet ik zeker, dat vele mensen toch problemen hebben met zoeken (even daar gelaten of ze echt kunnen lezen/begrijpen of alleen maar te lui zijn om te kijken).
Ik neem dan meestal toch maar de moeite om te helpen waar ik kan.
In ieder geval veel plezier.
Knaapje
Ik begrijp je reactie een beetje.
Ik denk ook weleens, laat ze dat zelf opzoeken.
Als ik hier of bijv. op het Floridaforum echter zie hoeveel vragen er nog komen over bijv. Esta (moet ik een printje meenemen), bagage (hoeveel mag ik meenemen of kan ik mijn koffers op slot doen, zelfs adviezen om je koffer maar op Schiphol te laten sealen), over toll betalen met of zonder cash en bijv. alllerlei vragen over autohuur, die al honderd keer op het forum zijn langsgekomen, dan denk ik niet alleen, maar weet ik zeker, dat vele mensen toch problemen hebben met zoeken (even daar gelaten of ze echt kunnen lezen/begrijpen of alleen maar te lui zijn om te kijken).
Ik neem dan meestal toch maar de moeite om te helpen waar ik kan.
In ieder geval veel plezier.
Knaapje