Alamo Insider Card
Re: Alamo Insider Card
Als je op de link een paar berichten naar boven klikt , kun je er van gebruik maken , zolang je een Alamo reserveringsnummer hebt.
Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad, het enige waar ik nu tegen aanloop is dat ik mijn airline Aer Lingus niet kan kiezen in de lijst
met airlines....
En Erik zag Arkefly er ook niet bij staan, erg vreemd.
Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad, het enige waar ik nu tegen aanloop is dat ik mijn airline Aer Lingus niet kan kiezen in de lijst
met airlines....
Vlieg dan ook gewoon met Delta of United, die kennen ze vast wel. 

Die vliegen mij niet voor die prijs ,ook niet met miles meegerekend.
Enne , ik ga de preclearance op Dublin testen , volgens Corrus een must.
Nog sneller weg in combo met savetime , kan volgens mij niet
Enne , ik ga de preclearance op Dublin testen , volgens Corrus een must.
Nog sneller weg in combo met savetime , kan volgens mij niet

Gelukt, maar volgens de tekst moet ik toch eerst naar de balie lopen ?
Here's what you do to pick up your car:
à€¢Take the elevator down to the first level, Alamo is located in the middle of the first floor in the airport terminal. Proceed to the counter obtain your rental agreement and vehicle keys.
à€¢Take the elevator down to the first level, Alamo is located in the middle of the first floor in the airport terminal. Proceed to the counter obtain your rental agreement and vehicle keys.
fred schreef:Als je op de link een paar berichten naar boven klikt , kun je er van gebruik maken , zolang je een Alamo reserveringsnummer hebt.
met airlines....
Ik heb niet eens een Airline ingevuld, en alles ging gewoon goed.
Oke, zover had ik nog niet doorgeklikt
Heb ook nog 5 maandjes om het te regelen, haha

Heb ook nog 5 maandjes om het te regelen, haha
Volgens mij zitten de sleutels in de auto's en krijg je je overeenkomst bij de uitgang.Japiejo schreef:Gelukt, maar volgens de tekst moet ik toch eerst naar de balie lopen ?
Mochten er andere ervaringen zijn please correct me!
Laten we maar eens kijken of er mensen zijn die dit gedaan hebben.
Want als het achteraf toch niet werkt zoals gezegd wordt (auto pakken en naar de slagboom) dan ben veel meer tijd kwijt
Ik heb inmiddels alles uitgeprint.
Want als het achteraf toch niet werkt zoals gezegd wordt (auto pakken en naar de slagboom) dan ben veel meer tijd kwijt

Ik heb inmiddels alles uitgeprint.
Afgelopen trip ( 2011) werkte het bij mij perfect !
Ben toen op automatische piloot naar de counter gelopen en daar
stond men mij aan te kijken waarom ik daar was, ik kon gelijk door naar de garage.
Geen verkooppraatjes , upgrades, verzekering , bladblazer belasting etc.....
HEERLIJK!
Ben toen op automatische piloot naar de counter gelopen en daar
stond men mij aan te kijken waarom ik daar was, ik kon gelijk door naar de garage.
Geen verkooppraatjes , upgrades, verzekering , bladblazer belasting etc.....
HEERLIJK!
Maar die Alamo Insider staat dus los van die Time Safe, of moet je beide hebben
Zoals ik al eerder zei , je kunt zonder de Insider card Savetime gebruiken.
Je hebt alleen een Alamo reserveringsnummer nodig...
Je hebt alleen een Alamo reserveringsnummer nodig...
Wel mooi, want al die extra´s aanbieden waaronder een verwarmde trekhaak heb ik daar niet nodig.
Gewoon auto pakken en wegwezen.
Gewoon auto pakken en wegwezen.
Voor mij is die dikke-SUV een onderdeel van mn vakantie (voor)pret, en aangezien wij altijd veel rijden stellen wij zaken zoals gekoelde stoelen en een mega audiosysteem en allerlei andere gadgets wel op prijs. Maar goed, ieder zn meug zullen we maar zeggen 

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

- Ja sam Jery
Inderdaad. Wij hebben voor eind april ook een Midi-SUV gehuurd en willen, met de Insider Card, ook wel een aanbod richting de "dikke-SUV" voor $ 5,-- per dag extra!PENPE schreef: Voor mij is die dikke-SUV een onderdeel van mn vakantie (voor)pret, en aangezien wij altijd veel rijden stellen wij zaken zoals gekoelde stoelen en een mega audiosysteem en allerlei andere gadgets wel op prijs. Maar goed, ieder zn meug zullen we maar zeggen

Orlando in april/mei 2009, 2010, 2012 en 2015 bezocht. Momenteel helaas geen idee wanneer we er weer heen kunnen gaan...
Precies.....onze kaart viel gisteren in de busJa sam Jery schreef:Inderdaad. Wij hebben voor eind april ook een Midi-SUV gehuurd en willen, met de Insider Card, ook wel een aanbod richting de "dikke-SUV" voor $ 5,-- per dag extra!PENPE schreef: Voor mij is die dikke-SUV een onderdeel van mn vakantie (voor)pret, en aangezien wij altijd veel rijden stellen wij zaken zoals gekoelde stoelen en een mega audiosysteem en allerlei andere gadgets wel op prijs. Maar goed, ieder zn meug zullen we maar zeggen

http://www.gadetatflorida2013.blogspot.nl
http://www.gadetatflorida2014.blogspot.nl
http://gadetatflorida2015.blogspot.nl/
http://www.gadetatflorida2014.blogspot.nl
http://gadetatflorida2015.blogspot.nl/