Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Vorig jaar was mijn nichtje van destijds 1,5 ook mee. Ze heeft het prima gedaan en zich prima vermaakt. We waren ook nog eens aan het rondreizen in een camper, dus was wel spannend hoe ze het zou vinden, maar ze vond het geweldig!
Ik hoop hetanja schreef:Welkom op dit leuke forum.
Je zult hier misschien wel tips kunnen vinden om je kind te vermaken op zo'n lange reis.
Lijkt me wel erg vermoeid voor zo'n kindje.
Maar komt wel goed..
Groetjes en veel plezier.

De meeste kleintjes vallen bij het opstijgen al in slaap dus dat is mooi meegenomen, lekker laten slapen dus.
Heb je een eigen stoel voor de kleine of zit hij bij jullie op schoot? Want ik weet uit ervaring dat een eigen stoel toch wel heel erg lekker is voor de kleine. Misschien heb je anders de mazzel dat de stoel naast je vrij is en je die kan gebruiken.
Maar even zorgen dat je wat kleine dingen bij je hebt en wat te snoepen en dan komt het helemaal goed. Ook helpt het om gewoon even een tekenfilm op zijn scherm aan te zetten.
Wij hebben eigenlijk zelden last van onze kinderen tijdens de vlucht.
Heb je een eigen stoel voor de kleine of zit hij bij jullie op schoot? Want ik weet uit ervaring dat een eigen stoel toch wel heel erg lekker is voor de kleine. Misschien heb je anders de mazzel dat de stoel naast je vrij is en je die kan gebruiken.
Maar even zorgen dat je wat kleine dingen bij je hebt en wat te snoepen en dan komt het helemaal goed. Ook helpt het om gewoon even een tekenfilm op zijn scherm aan te zetten.
Nee hij heeft geen eigen stoel. Ik zat daar wel aan te denken...Jeroen schreef:De meeste kleintjes vallen bij het opstijgen al in slaap dus dat is mooi meegenomen, lekker laten slapen dus.
Het blijft een eng idee. Hij is vertrek bijna 2 dus ik denk dat het ook wel meevalt. Idd wat speeltjes mee waarmee hij zich kan vermaken en snoep, dan moet het goed komen.
En tijdverschil? Wennen ze daar snel aan?
Daantje schreef:Vorig jaar was mijn nichtje van destijds 1,5 ook mee. Ze heeft het prima gedaan en zich prima vermaakt. We waren ook nog eens aan het rondreizen in een camper, dus was wel spannend hoe ze het zou vinden, maar ze vond het geweldig!
Hoi Daantje, ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan.
Onze kleine man heeft de vorige keer eigenlijk geen last gehad van het tijdsverschil. Ik zou zeggen, hou ons blog in de gaten, dan weet je hoe het vanaf morgen gaat met hem 

Zal ik doenPatrick schreef:Onze kleine man heeft de vorige keer eigenlijk geen last gehad van het tijdsverschil. Ik zou zeggen, hou ons blog in de gaten, dan weet je hoe het vanaf morgen gaat met hem