Wat raar dat Dollar hiermee zo duur is. Zo prijzen ze zichzelf toch de markt uit?
Ik heb dus 2 opties: óf iemand vinden die zo lief is zo'n kaartje voor me mee te nemen óf mijn boeking annuleren (kan geloof ik wel bij eAutohuur) en opnieuw een auto huren maar dan Alamo.
Of weten jullie of het mogelijk is zo'n kaartje online ergens te bestellen?
sun pass
Re: sun pass
Zijn diverse wegen van MCO naar Kissimmee.
Ja je neemt de toeristische route, wat op zich leuk is je ziet nog eens wat, en duurt iets langer, maar je komt er ook.
Sun pass via de wagenaanbieders lopen zeer uiteen, dat wij wel gewoon bij de Toll gates betalen, is niet echt de wereld wat je moet betalen.
Of je moet constant de toll weg nemen
( wat wij de eerste keer deden toen we naar Florida gingen in 1996)
Wat betreft reisorganisaties, er zijn inderdaad goede en slechtere qua geven van informatie bij, echter volgensd mij ligt er ook een deel bij de vakantieganger zelf ( wees voorbereid op uw reis).
En om nu alle organisaties over a©a©n kam te scheren............
Ja je neemt de toeristische route, wat op zich leuk is je ziet nog eens wat, en duurt iets langer, maar je komt er ook.
Sun pass via de wagenaanbieders lopen zeer uiteen, dat wij wel gewoon bij de Toll gates betalen, is niet echt de wereld wat je moet betalen.
Of je moet constant de toll weg nemen

Wat betreft reisorganisaties, er zijn inderdaad goede en slechtere qua geven van informatie bij, echter volgensd mij ligt er ook een deel bij de vakantieganger zelf ( wees voorbereid op uw reis).
En om nu alle organisaties over a©a©n kam te scheren............

Toen we de eerste keer in Florida waren, waren we helemaal niet op de hoogte van het tolsysteem
. We reden zo een tolweg op zonder muntjes. Om terug te keren moesten we door een tolpoortje en toen zagen we dat je muntjes moest hebben. We hebben een 50 eurocent in gegooid en het poortje ging gelukkig open haha. De tweede weer wisten we beter, we hadden genoeg muntjes verzameld van de eerste keer.

Vanaf MCO naar Kissimee of Orlando kun je ook gewoon zorgen dat je 8 quarters hebt en dan heb je ook genoeg. Bij de eerste tollboot kun je gewoon vragen of ze voor je willen wisselen want dat is een bemande tollboot. En anders op de luchthaven bij aankomst even wat (snack oid) kopen en dan quarters terug vragen.
Mocht je niet naar MIAMI rijden dan kun je gewoon met quarters betalen op die paar tol stukjes die je hebt en je kan ze inderdaad grotendeels vermijden tijdens je vakantie of tijdens de vakantie een sunpass mini kopen en activeren.
Mocht je niet naar MIAMI rijden dan kun je gewoon met quarters betalen op die paar tol stukjes die je hebt en je kan ze inderdaad grotendeels vermijden tijdens je vakantie of tijdens de vakantie een sunpass mini kopen en activeren.
Of mocht je vaker gaan koop een transponder en je bent overal vanaf.
Eenmalig activeren en met je cc. laten "opladen" en geen omkijken meer naar.
Je moet hem natuurlijk niet vergeten uit de auto te halen bij het inleveren.
De volgende keer op de voorruit plakken en rijden.
Knaapje
Eenmalig activeren en met je cc. laten "opladen" en geen omkijken meer naar.
Je moet hem natuurlijk niet vergeten uit de auto te halen bij het inleveren.
De volgende keer op de voorruit plakken en rijden.
Knaapje
-
Maar het gaat bij ons om Miami - Kissimmee. Vorig jaar gingen wij van MCO naar Davenport zonder op tolwegen te rijden, en mocht je erop komen dan is dat geen probleem omdat je met quarters kan betalen. Dat is alleen nu niet mogelijk...Ihop2012 schreef:Zijn diverse wegen van MCO naar Kissimmee.
Of je moet constant de toll weg nemen( wat wij de eerste keer deden toen we naar Florida gingen in 1996)
Bij wie heb je de auto gehuurd?