Wat ik op Eautohuur tegen heb zijn hun zeer onduidelijke voorwaarden.
Wat hiervan te denken bijv.:
eAutohuur schadekosten restitutieplan produkt
Traveljigsaw biedt het schadekosten restitutie plan aan dat, indien aangekocht voordat de wagen wordt opgehaald, restitutie aanbiedt voor de schade (exclusief administratie- en immobiliteits kosten) betaalt aan de verhuurder als gevolg van een claim op de Collision Damage Waiver tijdens het huren van uw wagen. Als u, als huurder, ons schadekosten restitutie plan koopt dan wordt u nog steeds belast met de kosten maar dit kan gereclameerd worden van rentalcars.com. Het Traveljigsaw schadekosten restitutie plan dekt niet de kosten voor situaties die de CDW polis van de verhuurder invalideren, zoals nalatigheid, het niet houden aan de algemene voorwaarden van het huurcontract, of voor toeslagen die vallen onder de exclusies van de CDW van de verhuurder. Normaal gesproken is dit schade aan ruiten, glas, wielen, banden, de onderkant van de auto, interieur, persoonlijke bezittingen, sleepkosten & offroad rijden. Om een claim te maken na terugkomst ga naar
http://www.traveljigsaw.com/CustomerService.do en kies schadekosten restitutie claim indienen. Voor de volledige algemene voorwaarden van ons schadekosten restitutie plan, gaat u naar
www.traveljigsaw.com/termsandconditions.do
Het resultaat heeft mijn zoon een keer ondervonden toen hij via hun een auto in GB huurde.
EAutohuur houdt de premie voor de cascoverz. zelf en daarmee het risico.
Bij mijn zoon kwam het bij een schade erop neer, dat het door de verhuurder op zijn creditcard werd belast en dat hij het via een claim bij eautohuur maar moest zien terug te krijgen.
(Ach, even ongeveer EUR 1500 een paar maanden voorschieten).
Lees de voorwaarden goed en weet waar je aan begint.
Knaapje