Waar naar Zee

Hier is de plek voor vragen, antwoorden, tips en opmerkingen over alles buiten Orlando
sjoko2

Waar naar Zee

Bericht door sjoko2 »

Ik wil dolgraag naar zee, groenblauw water en witte stranden en heerlijk lopen. Wat is daar de plek voor?
Living the magic, 19-8/ 4-9 and we are loving it!

Jeroen

Re: Waar naar Zee

Bericht door Jeroen »

Dat is niet zo makkelijk te beantwoorden aangezien je in Florida heel veel strand hebt, kan je ons aangeven in welke plaats je zit of maak je een rondreis?

Dan kunnen we gerichter aangeven waar je naar toe kan.

Of wil je de hele vakantie aan het strand doorbrengen, want dat zou ook nog kunnen natuurlijk.

Daron1985

Bericht door Daron1985 »

Ik heb zelf goede ervaringen met clearwater beach. Tegenwoordig is dit vaste prik als we naar orlando gaan, om hier een dagje te verblijven. Mooie brede zandstranden die netjes bijgehouden worden qua opruimen en lekker helder water.

Rich@rd

Bericht door Rich@rd »

Wij zijn in de omgeving van Sarasota geweest, echt heel mooi, zeker de moeite waard.

sjoko2

Bericht door sjoko2 »

We zitten gewoon in een villa in Orlando, ik wil graag een dagje naar zee, het liefst naar de golf van Mexico.

Heb een droom van witte stranden en een prachtige zee ;)
Living the magic, 19-8/ 4-9 and we are loving it!

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Anna Maria Island is ongeveer 1,5 uur rijden van Orlando en is echt prachtig, mooi wit strand en leuk plaatsje.

Rich@rd

Bericht door Rich@rd »

Ja ! ook geweest, erg mooi

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

En niet te vergeten Daytona Beach natuurlijk, heel apart om met de auto over dat harde strand te rijden 8-)

Groetjes,
Pieter
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Essie72

Bericht door Essie72 »

Wij gaan ook een dagje naar Clearwater Beach, waar we niet alleen het strand op willen, maar ook een boottochtje gaan maken om dolfijnen te spotten!

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Wij gaan volgende maand een week naar Fort Meyers. We hebben daar een condo op het strand gehuurd.
Dus als je nog ff geduld hebt dan kan je er alles over lezen in mijn blog.
Fort Meyers is alleen niet een bestemming om in 1dag op en neer te rijden vanuit Orlando, het is iets van 3 1/2 uur rijden.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Daron1985

Bericht door Daron1985 »

Essie72 schreef:Wij gaan ook een dagje naar Clearwater Beach, waar we niet alleen het strand op willen, maar ook een boottochtje gaan maken om dolfijnen te spotten!
Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan. Aanrader. Wij zijn zelf toen met "Little Toot" gegaan. Maar je kan ook met de "Sea Screamer" gaan. Die zag er wat sneller en stoerder uit maar de vertrektijd van Little Toot was gunstiger. Ongeveer 2 uur onderweg geweest en genoeg mooie foto's van springende dolfijnen kunnen maken!

Bosevents

Bericht door Bosevents »

Miami heeft ook een prachtig lang strand. Zeker als je van Art-deco style houdt (denk Miami vice) dan ben je daar aan het juiste adres.

Geniet!
Samen herinneringen maken....

robin

Bericht door robin »

sjoko2 schreef:We zitten gewoon in een villa in Orlando, ik wil graag een dagje naar zee, het liefst naar de golf van Mexico.

Heb een droom van witte stranden en een prachtige zee ;)
PENPE schreef:En niet te vergeten Daytona Beach natuurlijk, heel apart om met de auto over dat harde strand te rijden 8-)

Groetjes,
Pieter
:? De verkeerde kant :lol: ;)
:D

Sylvia

Bericht door Sylvia »

Bosevents schreef:Miami heeft ook een prachtig lang strand. Zeker als je van Art-deco style houdt (denk Miami vice) dan ben je daar aan het juiste adres.

Geniet!
Voor een dagje naar zee, is Miami wel ver hoor.
Clearwater is erg leuk.
Florida : 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010
Hawaii: 2011

marij

Bericht door marij »

wil ik je toch even uit je droom halen dat je het soort stranden wat jij waarschijnlijk voor ogen hebt niet echt vind in florida...natuurlijk zijn het prachtige stranden maar geen wit wit zand en azuur blauw water zoals bv. op aruba en elders in het caribisch gebied...
nogmaals prachtige stranden...maar geen bounty taferelen :D tenminste heb ik ze nog nooit ondekt en heb toch al veel strand stukjes in florida gezien....

Plaats reactie