Deze keer gaan wij 'vreemd' en vliegen dus met US-Airways, aan boord hebben ze ChoiceSeats en wij vragen ons af of dit gelijk is aan EconomyPlus bij United/Continental.
Nee, dit is niet een soort Economy Plus, ook niet meer beenruimte... maar gewone economy seats. alleen wat beter geplaatst. (meer naar voren)PENPE schreef:Gisteravond hebben wij tickets geboekt voor (weer) een shorttrip naar Orlando.![]()
Deze keer gaan wij 'vreemd' en vliegen dus met US-Airways, aan boord hebben ze ChoiceSeats en wij vragen ons af of dit gelijk is aan EconomyPlus bij United/Continental.
Hebben ook geen eigen schermpjes...PENPE schreef:Gisteravond hebben wij tickets geboekt voor (weer) een shorttrip naar Orlando.![]()
Ongetwijfeld, maar nu scheelde het mij 350 euro dus dan is de keuze snel gemaaktJeroen schreef:Tja, dat valt dan een beetje tegen of niet PenPe ?
Volgende keer toch maar weer United ???
Maakt mij niet uit, ik luister alleen maar muziek, lees het inflight magazine en vd rest slaap ik altijdcorrus schreef:Hebben ook geen eigen schermpjes...
Da's dan wel weer fijn, want daar zijn wij inmiddels zo aan gewendknaapje schreef: Je mocht wat eerder boarden dan de kudde..