Air Transat

Plaats reactie
Ryan en Hannah

Air Transat

Bericht door Ryan en Hannah »

De Canadese chartermaatschappij, tegenhanger van het toenmalige MartinAir. We vlogen hiermee in oktober 2007 naar Toronto.

Prima, niks bijzonders, wat onervaren cabinepersoneel en wat afstandelijk. Maar beter dan onze ervaringen met de Amerikaanse maatschappijen.

Omdat het charter is krijg je wat minder aan boord, maar dat geeft niet. We hebben een prima vlucht gehad, hoewel we met een 767 vlogen. Ik vlieg liever met een groter toestel.

Edwen

Re: Air Transat

Bericht door Edwen »

Wij vliegen in juli met Air Transat naar Toronto. Ik zal de ervaringen plaatsen. We vlieg business class dus wellicht niet maatgevend voor andere reizigers op dit forum.
Wat ik al wel kan vermelden is dat je niet via de website kunt inchecken. Inchecken gaat via de balies op Schiphol, de rest moet je via de telefoon doen. Boeken was makkelijk en duidelijk, net als het kiezen van de stoelen via de site. Een paar maanden voor je vertrek krijg je een email waarin je gevraagd wordt om de voornaam (en) en je geboortedatum door te geven. Dat kun je doen via een reply op de email.

De rest komt zodra we de reis achter de rug hebben medio juli 2012.

Plaats reactie