Voorstellen: Raymond en Linda
-
Voorstellen: Raymond en Linda
Hallo allemaal, wij zijn Raymond en Linda uit Rotterdam met gebruikersnaam Castmember. Wij zijn sinds 1997 frequente bezoekers van Orlando en hebben ook samen een jaar gewerkt in Disneyworld
. We volgen alles wat er gebeurt in Orlando en omgeving en proberen natuurlijk zo vaak mogelijk op vakantie te gaan. Momenteel zijn we ons aan het oriënteren op de Disney Cruise Line om daar vanaf volgend jaar te gaan werken maar of dat lukt weten we nog niet. We hopen een leuke bijdrage te kunnen zijn op het forum en wellicht kunnen we nog wat vragen beantwoorden over het werken bij Disneyworld.

Re: Voorstellen: Raymond en Linda
Welkom op dit Orlandofans Forum.Castmember schreef:Wij zijn sinds 1997 frequente bezoekers van Orlando en hebben ook samen een jaar gewerkt in Disneyworld
Gewerkt in WDW??
Via CP???

-
Hoi Corrus,
Inderdaad via het College Program, we waren CP's dus. We hebben gewoond in Chatham Square vlak achter de Outlets aan Vineland Rd. Zijn er nog meer voormalig CP's op dit forum aanwezig dat je weet?
gr.
Raymond
Inderdaad via het College Program, we waren CP's dus. We hebben gewoond in Chatham Square vlak achter de Outlets aan Vineland Rd. Zijn er nog meer voormalig CP's op dit forum aanwezig dat je weet?
gr.
Raymond
Hoi raymond & linda, leuk dat je ons bezoekt !
Voor zover ik weet zitten er geen (ex) collega's van jullie op het forum.
Zou wel handig zijn wat inside info
Voor zover ik weet zitten er geen (ex) collega's van jullie op het forum.
Zou wel handig zijn wat inside info

Welkom op deze leuke forum.
Wat leuk dat je er gewerkt hebt, ben heel benieuwd hoe het is om daar te werken.
is dat leuk? of mag je daar niks over vertellen? Is het echt allemaal zo streng als ze zeggen?
Groetjes en veel plezier op dit leuke forum
Wat leuk dat je er gewerkt hebt, ben heel benieuwd hoe het is om daar te werken.
is dat leuk? of mag je daar niks over vertellen? Is het echt allemaal zo streng als ze zeggen?
Groetjes en veel plezier op dit leuke forum
-
Hoi Anja, bedankt,
Het is echt heel leuk om er te werken en ze zijn wel wat streng maar uiteindelijk valt dat ook wel mee als je er wat langer bent. Ik heb ook geen geheimhoudingsplicht of zo hoor, maar er zijn wel heel veel regeltjes en dingen die je nooit mag vertellen aan gasten.
gr.
Raymond
Het is echt heel leuk om er te werken en ze zijn wel wat streng maar uiteindelijk valt dat ook wel mee als je er wat langer bent. Ik heb ook geen geheimhoudingsplicht of zo hoor, maar er zijn wel heel veel regeltjes en dingen die je nooit mag vertellen aan gasten.
gr.
Raymond
Het meeste plezier heb ik gehad op Vista Way... (wie niet)Castmember schreef:Het is echt heel leuk om er te werken en ze zijn wel wat streng maar uiteindelijk valt dat ook wel mee als je er wat langer bent. Ik heb ook geen geheimhoudingsplicht of zo hoor, maar er zijn wel heel veel regeltjes en dingen die je nooit mag vertellen aan gasten.
Meer het lekkerste heb ik gewoond op Chatham... Namen jullie trouwens ook altijd gewoon de bus?? (die oude krengen rijden trouwens nog steeds... hahahaha)
En wat die geheimhouding betreft, ligt een beetje aan, voor wel Dept je werkte...

De rest is eigenlijk niet geschikt voor openbare conversatie... Die doen we dan t.z.t. wel via PM (PB)

He wat jammer nou, wij delen graag mee in de 'weetjes' van DisneyWorld...corrus schreef:..De rest is eigenlijk niet geschikt voor openbare conversatie... Die doen we dan t.z.t. wel via PM (PB)..

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Wat openbaar kan, zal ook zeer zeker openbaar gaan... de rest via PM of zelfs e-mail...PENPE schreef:He wat jammer nou, wij delen graag mee in de 'weetjes' van DisneyWorld...corrus schreef:..De rest is eigenlijk niet geschikt voor openbare conversatie... Die doen we dan t.z.t. wel via PM (PB)..
En WIJ delen graag mee???... je bedoelt dat je nieuwsgierig bent... hahahaha
Tja... maar Mick Jagger zei het ook al:"You can't always get what you want".

Hey Ray en Linda,
Welkom hier! Weet zeker dat jullie een hoop info hebben om te delen op dit forum.
More Disney gossip please:)
Welkom hier! Weet zeker dat jullie een hoop info hebben om te delen op dit forum.
More Disney gossip please:)
modbreak: bericht verwijderd
12: Persoonlijke discussies hoeven hier niet gevoerd te worden.
Dit is geen chatserver. Hou relevante discussies echter zoveel mogelijk op het forum en probeer opmerkingen als 'mail mij/PM mij voor meer informatie' zoveel mogelijk achterwege te laten - immers, dit forum moet een informatiebron zijn voor alle mensen, niet alleen de vraagsteller.
Het gebruik van de Pb functionaliteit is geen mail vervanging , wissel boodschappen van persoonlijke aard zoveel mogelijk per mail uit.