Actuele Dollar koers
Actuele Dollar koers
Een goeie site om snel om te reken is XE.com
Re: Actuele Dollar koers
Ik hoop niet dat oom Dagobert teletekst gebruikt , worden z'n centjes snel minder waard!
Ik heb net 3 bronnen bekeken , en zie 3 verschillende koersen....
De converter op de frontpage is er ter vermaak, denk inderdaad dat www.xe.com een goede is.
Alhoewel mijn ervaring is dat je die koers niet terugziet op je creditcard overzicht, de banken blijven boefjes he....
Dus draadje gesloten , anders gaat oom Dagobert failliet.
Ik heb net 3 bronnen bekeken , en zie 3 verschillende koersen....
De converter op de frontpage is er ter vermaak, denk inderdaad dat www.xe.com een goede is.
Alhoewel mijn ervaring is dat je die koers niet terugziet op je creditcard overzicht, de banken blijven boefjes he....
Dus draadje gesloten , anders gaat oom Dagobert failliet.

- Ja sam Jery
Ja, ik zie het ook (en met mij/ons vele anderen) met lede ogen aan...
Ik ben blij dat ik m'n villa al betaald heb (betalen hoefde pas in januari 2012, maar toen de koers nog 1.45 was heb ik besloten om 'm alvast af te tikken (dat lijkt nu een goede zet te zijn geweest).
Aan de andere kant wilde ik ook graag Discovery Cove vast vastleggen voor begin mei 2012, maar dat heb ik toen helaas nagelaten. Voor 3 personen (de ultimate-optie met onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens en Aquatica) scheelt dat bij de huidige koesr inmiddels iets van à‚¬ 125,--. Dat is dus balen en de vraag is: ga ik 'm nu toch maar vastleggen of gokken we op een (licht) herstel van de euro...

Ik ben blij dat ik m'n villa al betaald heb (betalen hoefde pas in januari 2012, maar toen de koers nog 1.45 was heb ik besloten om 'm alvast af te tikken (dat lijkt nu een goede zet te zijn geweest).
Aan de andere kant wilde ik ook graag Discovery Cove vast vastleggen voor begin mei 2012, maar dat heb ik toen helaas nagelaten. Voor 3 personen (de ultimate-optie met onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens en Aquatica) scheelt dat bij de huidige koesr inmiddels iets van à‚¬ 125,--. Dat is dus balen en de vraag is: ga ik 'm nu toch maar vastleggen of gokken we op een (licht) herstel van de euro...

Orlando in april/mei 2009, 2010, 2012 en 2015 bezocht. Momenteel helaas geen idee wanneer we er weer heen kunnen gaan...
ben ook niet blij we vertrekken volgende week

maar ja we gaan toch

maar ja we gaan toch

- Ja sam Jery
That's the spirit! 

Orlando in april/mei 2009, 2010, 2012 en 2015 bezocht. Momenteel helaas geen idee wanneer we er weer heen kunnen gaan...
Dollarkoers
De waarde van de euro stond vrijdag opnieuw onder druk. De euro bereikte vrijdagmiddag een tussentijds dieptepunt van 1,2495 dollar. Vervolgens klom de munt weer enigszins op, tot 1,2525 dollar. Aan het begin van deze maand was de euro nog circa 1,32 dollar waard. ''Ondanks goede cijfers over het consumentenvertrouwen in Duitsland en Frankrijk vluchten beleggers naar veilige havens'', zei een valutahandelaar tegen persbureau AFP. ''Beleggers zien geen einde komen aan de onzekerheid.''
Bron
Bron
Re: Dollarkoers
Dat is niet goed voor onze vakantie portemonne 

Ik vind het nog steeds goedkoper daar dan hier maar idd minder schoenen haha voor mij dit keer. Heb er nog genoeg. en hij is trouwens weer iets opgekrabbeld 1.25377 om 01.11
zo we gaan weer de goede kant op.. Zou dat zijn omdat wij op vakantie gaan??? nu 10.04 staat i op 1.30 ...ga zo door
Euro op hoogste punt in vier maanden
De koers van de euro ten opzichte van de dollar bereikte maandag tijdens de handel even het hoogste niveau in vier maanden tijd. De euro bereikte een niveau van 1,3169 dollar en zakte daarna weer wat terug tot rond de 1,3145 dollar.
De Europese munt profiteert de afgelopen weken van de aankondiging van nieuwe ECB-maatregelen. De Europese Centrale Bank wil obligaties van zwakke eurolanden onder strenge voorwaarden opkopen. De rentes van probleemlanden Spanje en Italië gingen daarop flink naar beneden. Maandag steeg de Spaanse rente overigens weer tot boven de 6 procent.
De euro/dollar-koers ging ook omhoog vanwege de daling van de dollar sinds de Amerikaanse Federal Reserve vorige week aankondigde voor 40 miljard dollar hypotheekgerelateerd schuldpapier op te gaan kopen.
Bron
De koers van de euro ten opzichte van de dollar bereikte maandag tijdens de handel even het hoogste niveau in vier maanden tijd. De euro bereikte een niveau van 1,3169 dollar en zakte daarna weer wat terug tot rond de 1,3145 dollar.
De Europese munt profiteert de afgelopen weken van de aankondiging van nieuwe ECB-maatregelen. De Europese Centrale Bank wil obligaties van zwakke eurolanden onder strenge voorwaarden opkopen. De rentes van probleemlanden Spanje en Italië gingen daarop flink naar beneden. Maandag steeg de Spaanse rente overigens weer tot boven de 6 procent.
De euro/dollar-koers ging ook omhoog vanwege de daling van de dollar sinds de Amerikaanse Federal Reserve vorige week aankondigde voor 40 miljard dollar hypotheekgerelateerd schuldpapier op te gaan kopen.
Bron
Euro in tien maanden niet zo hoog
De euro is ten opzichte van de dollar in waarde gestegen naar het hoogste niveau in tien maanden. Een euro is nu 1,34 dollar waard. In juli was dat nog 1,20 dollar. De euro is sterker geworden ten opzichte van de Amerikaanse munt nadat president Draghi van de Europese Centrale Bank een licht herstel van de economie in de eurozone had voorspeld.
Bron NOS Teletekst
Bron NOS Teletekst
Re: Euro in tien maanden niet zo hoog
Mooi nieuws
! Natuurlijk volg ik het zelf ook paar keer per dag 

Laatst gewijzigd door MattRob op 15 jan 2013 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017 http://www.villatouchofdutch.nl/
Re: Euro in tien maanden niet zo hoog
waar wisselen jullie me bank(rabobank) rekent bijna 8$cent de euro