Op Orlandotips al actief. Nu ook hier weer

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
ematser

Op Orlandotips al actief. Nu ook hier weer

Bericht door ematser »

Hallo allemaal,

wij zijn edwin en nicky matser, Floridaverslaafden sinds 1991. Vroeger redelijk actief op het forum van orlandotips.
Ik hoorde van PenPe over dit forum en ik herken vele namen..

We willen graag op de hoogte blijven van alle leuke ervaringen van jullie allen en zodra we zelf weer gaan zullen we net als in 2008 en 2011 weer een blog gaan maken.

Onze vorige blog (of eigenlijk website) is: www.matser-op-vakantie.nl. Hier staat ook een link naar de blog van 2008.
Deze site gaat over onze 6 weken zomervakantie in Florida in 2011. Gevlogen met Flying Blue miles met Air France.

Nu verzorgen we de verhuur van een (andere) villa op Highlands Reserve die van mijn zus en zwager is. Wees niet bevreesd, we gaan deze villa hier op de site niet actief promoten hoor. Ik zal de gebruiksvoorwaarden van dit forum volledig naleven.

Graag horen wij en lezen wij wat iedereen erg belangrijk vindt om te kijken of wij hier ook wat mee kunnen. En wellicht kunnen we ook nog leuke tips of adviezen geven.

Groeten van Vlieland

John
Site Beheerder

Re: Op Orlandotips al actief. Nu ook hier weer

Bericht door John »

En alweer een "oude" bekende heeft de weg naar orlandofans gevonden, welkom Edwin!!
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter

anja

Re: Op Orlandotips al actief. Nu ook hier weer

Bericht door anja »

Hallo en welkom, leuk om weer een oude bekende te zien.
Veel fun in the sun.
Groetjes van Anja

Plaats reactie