Favoriete drankjes

Castmember

Favoriete drankjes

Bericht door Castmember »

Naast lekker eten hebben alle restaurants ook veel verschillende drankjes die vaak niet eens op het menu staan. Mijn vriendin vraagt bijvoorbeeld altijd welke verse sappen er zijn en laat er dan een mix van maken, half sinaasappelsap en half cranberry (CRAN-OJ) bijvoorbeeld en soms heeft de server zelf een leuke suggestie. Ik bestel vaak een Arnold Palmer(Ice tea met lemonade) of een variatie erop met perzik of framboos. Mijn favoriete drankjes zijn de grote fles Barq's rootbeer met frosted mug bij Cracker Barrel, de verse lemonade bij de Bahama Breeze en de ginger beer bij P.F. Changs.

Ik ben wel benieuwd welke drankjes jullie allemaal hebben gevonden bij de verschillende restaurants en wat jullie favorieten zijn?

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Favoriete drankjes

Bericht door PENPE »

Bij Cracker Barrel ga ik altijd voor de Mello Yello, ze geven mij standaard meteen de refill erbij en als we afgerekend hebben ook nog een voor 'on the go' :D
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Saskia

Bericht door Saskia »

PENPE schreef:Bij Cracker Barrel ga ik altijd voor de Mello Yello, ze geven mij standaard meteen de refill erbij en als we afgerekend hebben ook nog een voor 'on the go' :D
En dat is? We komen graag bij Cracker Barrel dus een tip over een lekker drankje kan er altijd bij :D

Overigens is mijn favoriete drankje een Margarita (in welke soort dan ook HIK :twisted: )

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

De omschrijving op Wikipedia : "..Mello Yello is a caffeinated, citrus-flavored soft drink produced and distributed by The Coca-Cola Company.."

Krijg standaard meteen de refill erbij :mrgreen:
Afbeelding
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Oom Dagobert
Contacteer:

Bericht door Oom Dagobert »

Als ik dit zo zie wil ik wel even aanschuiven Pieter :)

Neem het liefste lemonade.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 05 mei 2012 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Langdurig wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond: hoe meer verjaardagen je viert, hoe ouder je wordt......
Maakt nog steeds graag een ontbijtje voor de meest geweldige vrouw ter wereld ;-)

Danny1970

Bericht door Danny1970 »

Bud Light, algemeen bekent natuurlijk maar per toeval eigenlijk pas 5 jaar geleden ontdekt. Dacht altijd dat het zonder alcohol was en dat is natuurlijk geen bier maar water wat in de verte wat naar bier smaakt. Bestelde voorheen de gewone Budweiser totdat bij een barretje bij het zwembad een keer de gewone Budweiser op was en de ober met Bud Light kwam aanzetten. Wij gelijk "dat moeten we niet, zit geen alcohol in " De ober gelijk reageren "wel alcohol, geen suiker" Wij dus proberen en verrek, het smaakt bijna exact hetzelfde alleen krijg je minder snel ruzie met de tandarts vanwege het ontbreken van de suikers. ;)

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Behalve dus de Mello Yello en de Mountain Dew drink ik dus ook graag een witbiertje, normaliter in NL o.a. de overbekende Hoegaarden die overigens ook bij WalMart en PUBLIX te verkrijgen is. Maar als ik in Orlando ben ga ik natuurlijk voor een witbiertje van een Amerikaanse brouwer(ij) zoals Shock Top of Blue Moon :

Afbeelding Afbeelding

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Wat ik als afwisseling ook wel drink is 'water met een smaakje' , vooral de witte druiven smaakt prima en is te koop bij oa Walmart en PUBLIX

Afbeelding

Ruudster

Bericht door Ruudster »

Wij zijn erg fan van de Lemonade drinks van de Denny's
Hebben ze in verschillende smaakjes volgens mij uit mijn hoofd: Cherry, Ananas en Mango
Krijg er alweer zin in als ik er aan denk :)
Afbeelding

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Ruudster schreef:Wij zijn erg fan van de Lemonade drinks van de Denny's
Hebben ze in verschillende smaakjes volgens mij uit mijn hoofd: Cherry, Ananas en Mango
Krijg er alweer zin in als ik er aan denk :)
Afbeelding

Sylvia

Bericht door Sylvia »

Leuk toppic! Ik ben al die cola wel eens beu, maar weet soms niet zo goed wat te bestellen.
Vroeg eens lemonade, en toen kreeg ik een soort ranja....was ook geen succes:)
Florida : 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010
Hawaii: 2011

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Sierra Mist vind ik ook lekker een soort sprite of Fruit Punch ook een soort lemonade

Sylvia

Bericht door Sylvia »

Vaak staat het niet op de kaart, maar als ik dus lemonade vraag, dan zal de serveerster opnoemen wat ze hebben?
Florida : 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010
Hawaii: 2011

Ruudster

Bericht door Ruudster »

Ik zou idd gewoon vragen wat voor soorten Lemonades ze hebben.
Zelfs restaurants waar ik het niet verwacht had.. hadden ze lemonade varianten. :D
Afbeelding

Ruudster

Bericht door Ruudster »

Voor de mensen die op zijn tijd een lekker alcoholisch drankje willen drinken. 8-)
TGI Fidays: Electric Lemonade(Wel erg zwaar/sterk)
Bubba Gump: Mango Mojito
Afbeelding

Plaats reactie