problem solved
-
problem solved
Groot probleem.
Vriend pols gebroken! Mag nu niet rijden. creditcard staat op zijn naam en niet op mijn naam dus kunnen nu geen auto meer huren heel vervelend!
We hebben vervoer nodig van:
Orlando sanfort luchthaven naar celebration (melia suite hotel)
van hotel celebration naar hotel sunny isles miami beach.
hotel miami (sole on the ocean) naar luchthaven miami.
Vertel me pleaseeee wat we het beste kunnen doen. liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
we vertrekken maandag!
Vriend pols gebroken! Mag nu niet rijden. creditcard staat op zijn naam en niet op mijn naam dus kunnen nu geen auto meer huren heel vervelend!
Vertel me pleaseeee wat we het beste kunnen doen. liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
we vertrekken maandag!
Laatst gewijzigd door serendipity1990 op 15 jun 2012 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Live your dreams.
Re: Help!
serendipity1990 schreef:Groot probleem.
http://www.orlandocarriers.com/rates_sanford.php ongeveer $40,- p.p.
https://www.greyhound.com/ ongeveer $70,- p.p.
Taxi ongeveer $ 40,-
we vertrekken maandag!
-
Kan je je vriend niet als hoofdbestuurder laten staan met de cc dus en jij als bijrijder?
Anders zou ik kijken voor shutelbusjes altijd iets goedkoper dan taxi!
Anders zou ik kijken voor shutelbusjes altijd iets goedkoper dan taxi!
-
Nee dat mag helaas niet omdat hij in het gips zit is hij automatisch geen hoofdbestuurder meer.
Live your dreams.
Voor vervoer van Sanford naar Celebration even bellen met American Coach Shuttle: 001 407 826 9999. Ik heb deze organisatie afgelopen week gebruikt voor vervoer van Sanford naar Kissimmee en terug, en heb $60 retour betaald. Een enkele rit zal je $30 pp kosten. Goedkoper kom je niet uit vanaf deze luchthaven.
Je krijgt een email bevestiging die je moet uitprinten, maar als je met credit card betaald, krijg je ook een betaalbewijs die je terug moet faxen. Ik had zelf geen fax machine, dus heb dit bewijsje uitgeprint en aan het ticket office gegeven toen ik mij op Sanford melde.
Voor vervoer van Celebration naar Miami, kan je kiezen voor JetSet of Florida Express Bus. Deze zijn een heel stuk voordeliger dan Greyhound!!! Met Greyhound betaal je van Kissimmee naar Miami $52 pp, met JetSet via GotoBus.com betaal je $23 pp. De pick up plaats is wel een stukje verder dan het Greyhound station, dus je moet rekening houden met taxi kosten van pak 'm beet $30/$40 voor jullie beiden, of jullie moeten met het openbaar vervoer van Celebration. Dan ben je samen 4 dollar kwijt en een uurtje onderweg, incl. overstappen. Maar of dit echt prettig is met een gebroken pols en bagage? Maar deze bus zet je wel midden in Sunny Isles Beach af, direct voor de deur van Newport Beachside Hotel.
Als je voor de Greyhound kiest, dan kan je vanaf het hotel een taxi nemen naar het station in Kissimmee voor ca $20/$30, maar moet je in Miami ook een taxi of shuttle nemen naar Sunny Isles Beach. In dit geval is het voordeliger om uit te stappen in Hollywood, dat ligt veel dichter bij Sunny Isles Beach dan het station in Miami.
Je zou evt ook nog voor de Amtrak kunnen kiezen, dat is iets comfortabeler dan de bus. Het Amtrak station ligt in Kissimmee direct naast het Greyhound station. Je kan hier met de bus naartoe (bus 56/55 en een keertje overstappen voor 4 dollar in totaal) of met een taxi. De Amtrak kost iets van $38 pp, afhankelijk van de dag. Ook hier zou ik uitstappen in Hollywood en vanaf daar een taxi of shuttle nemen naar Sunny Isles Beach.
Een gedeelde shuttle is altijd voordeliger dan een taxi, maar je moet er dan wel rekening mee houden dat je 'm deelt met anderen en dat het lang kan duren voor je op plaats van bestemming bent.
En dan is er ook nog de Florida Express Bus. Deze kost $64 pp, maar dit is wel met door tot door service. Je wordt 's ochtends opgehaald bij je hotel in Celebration en zo'n 4 uur later afgezet bij je hotel in Sunny Isles Beach. Er zijn verder geen taxi kosten en geen gesleep met koffers.
Veel succes ermee!
Je krijgt een email bevestiging die je moet uitprinten, maar als je met credit card betaald, krijg je ook een betaalbewijs die je terug moet faxen. Ik had zelf geen fax machine, dus heb dit bewijsje uitgeprint en aan het ticket office gegeven toen ik mij op Sanford melde.
Voor vervoer van Celebration naar Miami, kan je kiezen voor JetSet of Florida Express Bus. Deze zijn een heel stuk voordeliger dan Greyhound!!! Met Greyhound betaal je van Kissimmee naar Miami $52 pp, met JetSet via GotoBus.com betaal je $23 pp. De pick up plaats is wel een stukje verder dan het Greyhound station, dus je moet rekening houden met taxi kosten van pak 'm beet $30/$40 voor jullie beiden, of jullie moeten met het openbaar vervoer van Celebration. Dan ben je samen 4 dollar kwijt en een uurtje onderweg, incl. overstappen. Maar of dit echt prettig is met een gebroken pols en bagage? Maar deze bus zet je wel midden in Sunny Isles Beach af, direct voor de deur van Newport Beachside Hotel.
Als je voor de Greyhound kiest, dan kan je vanaf het hotel een taxi nemen naar het station in Kissimmee voor ca $20/$30, maar moet je in Miami ook een taxi of shuttle nemen naar Sunny Isles Beach. In dit geval is het voordeliger om uit te stappen in Hollywood, dat ligt veel dichter bij Sunny Isles Beach dan het station in Miami.
Je zou evt ook nog voor de Amtrak kunnen kiezen, dat is iets comfortabeler dan de bus. Het Amtrak station ligt in Kissimmee direct naast het Greyhound station. Je kan hier met de bus naartoe (bus 56/55 en een keertje overstappen voor 4 dollar in totaal) of met een taxi. De Amtrak kost iets van $38 pp, afhankelijk van de dag. Ook hier zou ik uitstappen in Hollywood en vanaf daar een taxi of shuttle nemen naar Sunny Isles Beach.
Een gedeelde shuttle is altijd voordeliger dan een taxi, maar je moet er dan wel rekening mee houden dat je 'm deelt met anderen en dat het lang kan duren voor je op plaats van bestemming bent.
En dan is er ook nog de Florida Express Bus. Deze kost $64 pp, maar dit is wel met door tot door service. Je wordt 's ochtends opgehaald bij je hotel in Celebration en zo'n 4 uur later afgezet bij je hotel in Sunny Isles Beach. Er zijn verder geen taxi kosten en geen gesleep met koffers.
Veel succes ermee!
Travelling to Florida since 1981: http://floridianadventures.blogspot.com
-
Bedankt voor de reacties, maar net geweldig nieuws gehad.
Hertz staat toe dat mijn vriend gewoon rijd! Dus je mag blijkbaar gewoon met gips rijden toch allemaal automaten daar
Hertz staat toe dat mijn vriend gewoon rijd! Dus je mag blijkbaar gewoon met gips rijden toch allemaal automaten daar
Live your dreams.
Re: problem solved
In het ergste geval had je toch zelf een creditcard kunnen nemen
Orlando : 1996,1997,1998,1999,2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015 ,2016,2017,2018,2019,2020, enz,enz

Zorg wel dat ook jijzelf mag rijden want ik weet niet of je in Amerika wel mag rijden met gips om je pols. De verhuurder hoeft niet te weten dat alleen jij rijdt het gaat hun erom dat de huurder ook de houder is van de creditcard en uiteraard en rijbewijs heeft.
Vond het al erg vreemd dat ze er een probleem van maakte aangezien ik ook mensen ken die met 4 bestuurders op de huurovereenkomst staan en alle 4 rijden. Wat maakt het dan uit dat de eigenlijke hoofdbestuurder/huurder een gebroken pols heeft.
Maar je kan in ieder geval gerust vertrekken naar Florida, veel plezier.
Vond het al erg vreemd dat ze er een probleem van maakte aangezien ik ook mensen ken die met 4 bestuurders op de huurovereenkomst staan en alle 4 rijden. Wat maakt het dan uit dat de eigenlijke hoofdbestuurder/huurder een gebroken pols heeft.
Maar je kan in ieder geval gerust vertrekken naar Florida, veel plezier.
-
Dat had gekund als we NIET al maandag naar orlando vliegenpetje schreef:In het ergste geval had je toch zelf een creditcard kunnen nemen

Live your dreams.
super nieuws! EN nu pakken en vakantie gaan vieren, Have Funserendipity1990 schreef:Bedankt voor de reacties, maar net geweldig nieuws gehad.
Een behoorlijke zorg minder! Kunnen jullie je nu druk maken om een blog 

-
Haha zeker weten een zorg minder pfieuuwww. scheelt een hoop geld!
Een blog hebben we al!!!!!
danielkim.waarbenjij.nu
Leuk als jullie ons volgen!
Een blog hebben we al!!!!!
danielkim.waarbenjij.nu
Leuk als jullie ons volgen!
Live your dreams.
als je dit even doet:
dan komt jullie blog ook op deze site. Ik heb iig al gereageerd.Wil je ook op DE LIJST? Ga je volgende week, over een maand, volgend jaar of veel later ........ het maakt niet uit !
Stuur een e-mail naar [email protected] (of een PM) je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst !