Con5421

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Con5421
Contacteer:

Con5421

Bericht door Con5421 »

Hoi, alle welkom op het nieuwe forum.

Wij zijn Patrick (41) en Connie (46), en wij zijn ook verslaafd aan orlando nou, eigenlijk heel Amerika.
En zoals iedereen zegt als je een keer bent geweest wil je steeds terug en dat doen we dan ook regelmatig.
Toen ik voor het eerst ging zat ik met mijn nichtje te wachten voordat we het vliegtuig in mochten en toen zat een man tegen een andere stel te vertellen als je een keer bent geweest ben je verslaafd. En wij maar denken natuurlijk wie gaat nou zo vaak terug naar orlando, nou ik dus. Mijn nicht gaat helaas voor haar niet meer maar zou wel willen, ik heb gelukkig een man gevonden die net zo gek van Amerika is als ik ben.

Maar we hebben inmiddels een nieuwe verslaving erbij CRUISEN, dit werkt ook verslavend. We zijn nu 3 keer met Disney geweest en gaan eind Augustus met RCCL.
En voor volgend jaar is de Disney Fantasy geboekt. Dit jaar doen we geen Disney, ook al zal ik de lazy river missen. Maar we gaan wel naar Busch Gardens de nieuwe achtbaan uitproberen. Is iemand van jullie ooit bij Sallycorp geweest, wij krijgen daar een rondleiding met alleen ons tweeen best eng.

Connie

plutofreak
Contacteer:

Re: Con5421

Bericht door plutofreak »

Welkom, en heel veel plezier met al jullie plannen.
Dat zijn er nogal wat, Leuk.
September 2014 mogen we weer!!
http://orlando2014.plutofreak.nl/#home

Plaats reactie