Plus Class Arkefly?
Plus Class Arkefly?
Dag allemaal,
Ik heb van vrienden gehoord dat je een upgrade met bijbetaling kan aanvragen voor een bepaalde klasse. Bijvoorbeeld Economy Plus, Comfort Plus etc...
Ik kan hier niets over vinden op de site van Arkefly. Op hun site staat dat er maar 3 classes zijn, namelijk Economy, Comfort en Premium.
Iemand bekend met deze classes?
Bedankt.
Ik heb van vrienden gehoord dat je een upgrade met bijbetaling kan aanvragen voor een bepaalde klasse. Bijvoorbeeld Economy Plus, Comfort Plus etc...
Ik kan hier niets over vinden op de site van Arkefly. Op hun site staat dat er maar 3 classes zijn, namelijk Economy, Comfort en Premium.
Iemand bekend met deze classes?
Bedankt.
Re: Plus Class Arkefly?
Iedere luchtvaartmij. heeft zo zijn eigen benamingen hiervoor.
Die je noemt zijn die van ArkeFly, die van je vrienden bijv. van United, enz.
Wat het bij ArkeFly inhoudt en wat het kost kan je op de site van hen vinden.
Meer beenruimte, meer bagage en beter eten en drinken.
Knaapje
Knaapje
Hoi Knaapje,knaapje schreef:Iedere luchtvaartmij. heeft zo zijn eigen benamingen hiervoor.
Knaapje
Zij hebben het hier over Arkefly.
Sofie, het antwoord is te vinden op de site van Arkefly:
Economy Class
Voor vertrek
Maximaal 20 kg bagage per persoon, zonder toeslag
Voor bestemmingen Aruba, Bonaire, Curaçao en Verenigde Staten: maximaal 25 kg
Comfort en service aan boord
Beenruimte: 76 cm
Persoonlijk Entertainment Programma te huur op vluchten langer dan 6,5 uur (voor toestel type B767-300 ER)
Eten en drinken aan boord
Voor Europese en Middellandse Zee-bestemmingen: keuze uit het uitgebreide assortiment van het ArkeFly Café© met o.a. diverse koude en warme dranken, snacks en warme maaltijden (tegen betaling).
Op verre bestemmingen krijgt u a©a©n gratis maaltijd, inclusief een glaasje jus d’orange, appelsap of water en een kopje koffie of thee. Tegen betaling keuze uit het ArkeFly (Grand) Café©-assortiment.
Comfort Class
Voor vertrek
Maximaal 25 kg bagage per persoon, zonder toeslag
Voor bestemmingen Aruba, Bonaire, Curaçao en Verenigde Staten: maximaal 35 kg
Beenruimte: 84 cm
Gratis koptelefoon voor audio en video
Personal Entertainment Player te huur op vluchten langer dan 6,5 uur (voor toestel B767-300ER)
Gratis verzorgingskit op nachtvluchten naar verre bestemmingen
Voor Europese en Middellandse Zee-bestemmingen: keuze uit het uitgebreide assortiment van het ArkeFly Café© met o.a. diverse koude en warme dranken, snacks en warme maaltijden (tegen betaling).
Op verre bestemmingen krijgt u a©a©n gratis maaltijd inclusief een drankje (keuze uit jus d’orange, appelsap, water, bier of wijn) en een kopje koffie of thee. Tegen betaling keuze uit het ArkeFly (Grand) Café©-assortiment.
Premium Comfort Class
Voor vertrek
Maximaal 30 kg bagage per persoon, zonder toeslag
Voor bestemmingen Aruba, Bonaire Curaçao en Verenigde Staten: maximaal 45 kg
Een speciale incheckbalie op Schiphol a©n voorrang bij het aan en van boord gaan
Beenruimte: 94 cm
Gratis kranten
Persoonlijk Entertainment Programma afhankelijk van vluchtduur en toesteltype
Op vluchten van/naar Europese en Middellandse Zee bestemmingen ontvangt u een welkomstdrankje en een maaltijd met een drankje.
Op verre bestemmingen krijgt u een welkomstdrankje, twee uitgebreide maaltijden en gratis (alcoholische) drankjes gedurende de vlucht.
Economy Class
Voor vertrek
Maximaal 20 kg bagage per persoon, zonder toeslag
Voor bestemmingen Aruba, Bonaire, Curaçao en Verenigde Staten: maximaal 25 kg
Beenruimte: 76 cm
Persoonlijk Entertainment Programma te huur op vluchten langer dan 6,5 uur (voor toestel type B767-300 ER)
Op verre bestemmingen krijgt u a©a©n gratis maaltijd, inclusief een glaasje jus d’orange, appelsap of water en een kopje koffie of thee. Tegen betaling keuze uit het ArkeFly (Grand) Café©-assortiment.
Comfort Class
Voor vertrek
Maximaal 25 kg bagage per persoon, zonder toeslag
Voor bestemmingen Aruba, Bonaire, Curaçao en Verenigde Staten: maximaal 35 kg
Beenruimte: 84 cm
Personal Entertainment Player te huur op vluchten langer dan 6,5 uur (voor toestel B767-300ER)
Op verre bestemmingen krijgt u a©a©n gratis maaltijd inclusief een drankje (keuze uit jus d’orange, appelsap, water, bier of wijn) en een kopje koffie of thee. Tegen betaling keuze uit het ArkeFly (Grand) Café©-assortiment.
Premium Comfort Class
Voor vertrek
Maximaal 30 kg bagage per persoon, zonder toeslag
Voor bestemmingen Aruba, Bonaire Curaçao en Verenigde Staten: maximaal 45 kg
Een speciale incheckbalie op Schiphol a©n voorrang bij het aan en van boord gaan
Beenruimte: 94 cm
Gratis kranten
Persoonlijk Entertainment Programma afhankelijk van vluchtduur en toesteltype
Op vluchten van/naar Europese en Middellandse Zee bestemmingen ontvangt u een welkomstdrankje en een maaltijd met een drankje.
Op verre bestemmingen krijgt u een welkomstdrankje, twee uitgebreide maaltijden en gratis (alcoholische) drankjes gedurende de vlucht.
Leuke filmpjes, iedereen lacht zo vriendelijk, ik hoor geen blerrende kinderen en de handbagage gaat heel relaxed in de bagagebakken.
Ik zal deze zomer even een filmpje maken hoe het werkelijk toegaat.
Ik zal deze zomer even een filmpje maken hoe het werkelijk toegaat.

LOL Het wordt leuk gebracht ja!
Ik ben ooit de 1e x naar Orlando met die rechtstreekse vlucht van Martinair geweest, daarna nooit meer. Dan maar een overstap met United.
Nu aankomende vakantie toch maar een keer Arkefly proberen, maar heb ergens zo'n onderbuik gevoel dat ik weer zo'n Martinair ervaring krijg. Goed, we gaan het mee maken
Wel bewust voor die comfort klasse gekozen, al is het alleen maar voor de 35 kg bagage voor de terugweg
Ik ben ooit de 1e x naar Orlando met die rechtstreekse vlucht van Martinair geweest, daarna nooit meer. Dan maar een overstap met United.
Nu aankomende vakantie toch maar een keer Arkefly proberen, maar heb ergens zo'n onderbuik gevoel dat ik weer zo'n Martinair ervaring krijg. Goed, we gaan het mee maken

Wel bewust voor die comfort klasse gekozen, al is het alleen maar voor de 35 kg bagage voor de terugweg

Mijn voorgevoel zegt ook dat het niet gaat bevallen. De beslissing voor Arkefly viel bij ons op grond van de rechtstreekse vlucht, lekker makkelijk. Daarbij gelijk al wel gedacht aan het feit dat we dan in een vliegtuig vol met Nederlanders zitten. Nou heb ik niets tegen Nederlanders, ik ben er zelf ook a©a©n.Daantje schreef:Nu aankomende vakantie toch maar een keer Arkefly proberen, maar heb ergens zo'n onderbuik gevoel dat ik weer zo'n Martinair ervaring krijg.

Arkelfy, we gaan het proberen. Wie weet is het juist een top ervaring en wil ik nooit meer iets anders. Ik laat het jullie van de zomer weten.

Wij zullen jullie ervaringen afwachten, maar vooralsnog is er geen haar op mijn hoofd die er over na wil denken of ik met Arkefly ga vliegen. Mijn Martinair ervaring was ook niet zo een beste. 

Danny ik moet verschrikkelijk lachen om je reactie, want ik weet helemaal wat je bedoelt!!
Ik ben ook totaal geen fan van contact met medelanders op vakantie (anders ging ik wel naar Spanje of zo...). De meesten hebben ook de neiging je meteen aan te spreken, ik heb dan zoiets: dat doe je toch ook niet als je me in Nederland op straat tegen komt?!
Goed verder vind ik ons volk heeeel erg leuk hoor LOL
Ik ga in april al, dus ik zal je meteen laten weten of je je vlucht moet annuleren of niet
Oh en by the way:
op de terugweg nog klein tussenstopje in Miami he! Dus niet volledig rechtstreeks....
Ik ben ook totaal geen fan van contact met medelanders op vakantie (anders ging ik wel naar Spanje of zo...). De meesten hebben ook de neiging je meteen aan te spreken, ik heb dan zoiets: dat doe je toch ook niet als je me in Nederland op straat tegen komt?!
Goed verder vind ik ons volk heeeel erg leuk hoor LOL
Ik ga in april al, dus ik zal je meteen laten weten of je je vlucht moet annuleren of niet

Oh en by the way:
op de terugweg nog klein tussenstopje in Miami he! Dus niet volledig rechtstreeks....
Sofie1979 schreef:Hoi Knaapje,knaapje schreef:Iedere luchtvaartmij. heeft zo zijn eigen benamingen hiervoor.
Knaapje
Zij hebben het hier over Arkefly.
Ik ben inmiddels wel benieuwd wat je vrienden nu zeggen na al deze informatie??
Knaapje
Ben heel benieuwd, houd me maar op de hoogte.Daantje schreef:Ik ga in april al, dus ik zal je meteen laten weten of je je vlucht moet annuleren of niet
Andere vlucht zal niet gaan, want ik heb alles in a©a©n keer via Arke geboekt. Hotel, vliegtuig, transfer.
Maar misschien is het helemaal niet nodig, ik hoor graag van je t.z.t.
Die blijven toch echt volhouden dat ze comfort plus hebben geboekt. Vreemd verhaal. We gaan het wel zien! We vliegen namelijk ook samen daar naar toe. 

Comfort plus bestaat niet. Vraag anders even om hun boekingsbevestiging.
- Orlando2005
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met Arkefly van de afgelopen tijd.
Wij vliegen over 5 weken voor het eerst met Arkefly ( vrienden die meegaan vinden overstappen niets)
en zou wel willen weten hoe dat is na 13 jaar United gevlogen te hebben.
Gr. Ronald
Wij vliegen over 5 weken voor het eerst met Arkefly ( vrienden die meegaan vinden overstappen niets)
en zou wel willen weten hoe dat is na 13 jaar United gevlogen te hebben.
Gr. Ronald
Wij hebben de afgelopen keer gevlogen met Arke Fly naar Orlando Sanford.
En dat was met de Premium Comfort.
Verschrikkelijke maatschappij.. beenruimte lijkt veel maar in een normale stoel bij KLM heb je al meer ruimte dan hier.
Bij de incheck zeer lange rijen.. zelfs bij de premium comfort bali.
Slechte service, krappe stoeltjes...
Enige grote voordeel is dat je rechtstreeks kan vliegen op Orlando.
Al is dat voor ons geen reden meer om met Arke te vliegen.. aankomende Oktober vliegen wij met Virgin.
Geen Arkefly meer voor ons.
Die uitleg die hier boven staat is echt heel erg misleidend vind ik
En dat was met de Premium Comfort.
Verschrikkelijke maatschappij.. beenruimte lijkt veel maar in een normale stoel bij KLM heb je al meer ruimte dan hier.
Bij de incheck zeer lange rijen.. zelfs bij de premium comfort bali.
Slechte service, krappe stoeltjes...
Enige grote voordeel is dat je rechtstreeks kan vliegen op Orlando.
Al is dat voor ons geen reden meer om met Arke te vliegen.. aankomende Oktober vliegen wij met Virgin.
Geen Arkefly meer voor ons.
Die uitleg die hier boven staat is echt heel erg misleidend vind ik