Voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
mpaauwe

Voorstellen

Bericht door mpaauwe »

Hallo allemaal,

Ik ben Monique (38) getrouwd met Ronald (40) en heb 2 kinderen, Lisa (11) en Jasper (8).

In 2000 ben ik met mijn man op huwelijksreis geweest naar de Westkant van de USA. We hebben daar een geweldige tijd gehad en hebben altijd het idee gehad om weer terug te gaan naar Amerika. In 2010 was het eindelijk zo ver. Met de kinderen zijn we 3 weken naar Florida geweest met een heel vervelend gevolg; we zijn verslaafd. In 2011 zijn we ook weer 3 weken geweest en ook 2012 konden we niet voorbij laten gaan. We gaan eigenlijk altijd in de zomervakantie omdat de kinderen nog schoolgaand zijn. Het is ons tot nu toe altijd goed bevallen.

In alle keren in Florida hebben we eerst een kleine rondreis gemaakt en daarna 2 weken in een villa in Orlando doorgebracht. Afgelopen keer iets korter omdat we ook graag een keer naar Key West wilde gaan. Heel erg leuk om een keer meegemaakt te hebben.

Volgend jaar willen we weer naar Florida en wellicht ook nog wel een kleine cruise doen, in het kader van iedere keer iets nieuws proberen.

Groeten,
Monique

Tans4USA

Re: Voorstellen

Bericht door Tans4USA »

Hallo Monique van harte welkom op het forum van de andere Florida verslaafden :D

Leuk hoor dat jullie plannen hebben om volgend jaar weer te gaan, er is zoveel te beleven.
Heel veel plezier met de voorpret en mocht je vragen hebben over een cruise, op het forum vind je hiervan een speciaal topic http://www.orlandofans.nl/phpbb/viewforum.php?f=224

robin

Bericht door robin »

welkom op het forum :applause:

anja

Bericht door anja »

Welkom.
Leuk dat je volgend jaar wilt gaan.. hier vind je veel tips en info.
Veel plezier.

Plaats reactie