even voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
disneyboy

even voorstellen

Bericht door disneyboy »

Hallo,

ik ben Patrick Vloet, 35 jaar en woon in het Brabante Mill samen met mijn vriendin Lonneke.
Ik werk als expeditiemedewerker bij Marel bv. in Boxmeer.
Mijn hobby's zijn: theater,zingen en Disney heel veel Disney.
We hebben een jaarpas voor Disneyland Parijs en zijn ook aandeelhouder.
We zijn afgelopen zomer voor de 15de keer een week naar Disneyland parijs geweest en dit was voor ons even voldoende.
Nu gaan we voor het eerst het water over en hebben een Disneycruise geboekt voor 31 Augustus volgend jaar.
Daarom heb ik me aangemeld voor dit forum omdat we dit spannend vinden dat we voor de eerste keer richting Orlando vertrekken.
Ik denk als het bevalt dat we in 2014 Disneyworld gaan ontdekken.
Tot nu toe kunnen we niet wachten om te vertrekken en we hebben er echt zin.
Ik heb veel vragen die ik zeker hier ga stellen.

Groetjes Patrick
Afbeelding

Tans4USA

Re: even voorstellen

Bericht door Tans4USA »

Welkom op het gezellige Orlando forum.
Wat een leuke vooruitzichten, heel veel plezier met de voorpret.

Het zal vast een geweldige reis worden en jullie zullen daarna, net als zovelen hier op het forum vaak terug willen. Disneyworld is fantastisch ;)

Saskia

Bericht door Saskia »

Welkom Patrick!! Ik kan niet anders dan vaststellen dat jullie de tijd van je leven zullen gaan hebben. Om eerlijk te zijn is Disney Parijs niet te vergelijken met Disney World!! Dus dit zal de eerste van vele trips naar Florida gaan worden ben ik bang ;) , dat gebeurt ons allemaal.
Veel plezier op het forum!!

anja

Bericht door anja »

Welkom Patrick..
Ja ik vind disneyparis erg leuk, ben er zelf 38x geweest omdat het zo lekker dichtbij is.. bent er zo, beetje sfeer snuiven zeg ik altijd..
Maar Disneyworld is toch wel iets mooier.. en beter weer.. hahaha
Heb ook een jaarkaart van Disneyworld USA. Dus ook wel disneyfreak.. ahahha over een paar dagen zit ik er weer voor 3 weken.
Was afgelopen maart-april in Disneyworld dus daarom een jaarkaart genomen net als de jaar daarvoor want als je 2x per jaar gaat is dat wel goedkoper.
Ik wens je veel plezier met de voorbereidingen maar dat zal zeker weten wel lukken. Hier kan je heel veel info vinden.
Groetjes

Plaats reactie