Plus Class Arkefly?

knaapje

Re: Plus Class Arkefly?

Bericht door knaapje »

Sofie1979 schreef:Die blijven toch echt volhouden dat ze comfort plus hebben geboekt. Vreemd verhaal. We gaan het wel zien! We vliegen namelijk ook samen daar naar toe. :lol:
En... hoe is het afgelopen???

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

Ruudster schreef:Wij hebben de afgelopen keer gevlogen met Arke Fly naar Orlando Sanford.
En dat was met de Premium Comfort.
Verschrikkelijke maatschappij.. beenruimte lijkt veel maar in een normale stoel bij KLM heb je al meer ruimte dan hier.
Bij de incheck zeer lange rijen.. zelfs bij de premium comfort bali.
Slechte service, krappe stoeltjes...
Enige grote voordeel is dat je rechtstreeks kan vliegen op Orlando.

Al is dat voor ons geen reden meer om met Arke te vliegen.. aankomende Oktober vliegen wij met Virgin.
Geen Arkefly meer voor ons.

Die uitleg die hier boven staat is echt heel erg misleidend vind ik

Ruudster,

Je hebt me echt gerustgesteld :D
We gaan het meemaken.

Gr, Ronald

MattRob
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik moet zeggen dat ik op andere fora toch de laatste tijd best veel 'tevreden' reacties krijg op vluchten met ArkeFly; mensen stellen zich misschien ook wat meer op ArkeFly in. Het is toch een budgetvliegmaatschappij, waarbij je voor alle extra's moet betalen (zoals eten, drinken, stoel vastzetten, etc); daarnaast zijn de vliegtuigen ook wat ouder, en hebben ze volgens mij weinig updates uitgevoerd, en zijn de stoel-afstanden dan ook nog op kleinere mensen ingesteld. Overigens ook de vele vertragingen (uit de Martinair ervaringen van mij, zeg maar), waar ArkeFly toch ook best 'berucht' om was, lijken maar weinig voor te komen de laatste tijd. En ze komen vaak met erg aantrekkelijke aanbiedingen ... Laten we zeggen, ik ben gematigd positiever ten opzichte van een half jaar geleden, maar vooralsnog moet de 'prijs' wel erg goed zijn, wil ik dit overwegen ;)
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017 http://www.villatouchofdutch.nl/

Ruudster

Bericht door Ruudster »

Haha bedoel het natuurlijk niet verkeerd he.
Vergeet niet dat het een heeeeeel groot voordeel is dat je rechtstreeks naar Orlando kanv vliegen.
Misschien hebben wij ook wel gewoon een slechte vlucht gehad toen... of zijn we gewoon te verwend hehe :lol:
Het zal vast allemaal in orde zijn straks als je gaat.. plus voor een superprijs vlieg je gelijk naar Orlando.
Zeg alleen dat ik persoonlijk niet meer snel voor Arkefly zou kiezen :)

Orlando2005 schreef:
Ruudster schreef:Wij hebben de afgelopen keer gevlogen met Arke Fly naar Orlando Sanford.
En dat was met de Premium Comfort.
Verschrikkelijke maatschappij.. beenruimte lijkt veel maar in een normale stoel bij KLM heb je al meer ruimte dan hier.
Bij de incheck zeer lange rijen.. zelfs bij de premium comfort bali.
Slechte service, krappe stoeltjes...
Enige grote voordeel is dat je rechtstreeks kan vliegen op Orlando.

Al is dat voor ons geen reden meer om met Arke te vliegen.. aankomende Oktober vliegen wij met Virgin.
Geen Arkefly meer voor ons.

Die uitleg die hier boven staat is echt heel erg misleidend vind ik

Ruudster,

Je hebt me echt gerustgesteld :D
We gaan het meemaken.

Gr, Ronald
Afbeelding

habbekuk

Bericht door habbekuk »

Over wat voor super prijzen hebben we het dan.. Als ik nu hoogseizoen kijk July en retour Augustus 2013
tik ik makkelijk voor 4 volwassenen de € 4200,= aan. Bij super comfort € 5000,=

Groet

anja

Bericht door anja »

We zijn net 1 dag terug en ik merk weer hoe erg ik baal dat ik moet overstappen.. heen vlucht met je koffer liggen sjouwen.. enz. En nu kwamen we vrienden tegen die met Arkefly vlogen. Ik heb dat al eens gedaan naar Punta cana.. weet dat je extra moet betalen voor drinken en maar 1x eten krijgt en moet betalen voor een player.. Ik denk idd dat je het kan vergelijken met de oude Martinair. Daar kreeg je wel gewoon 2x eten en drinken maar had je 1 tv in de gangpad die je vaak net niet kon zien enz. Maar die vlogen wel rechtstreeks wat ik toen de eerste keren super fijn vond. En dat mis ik wel. Om een vlucht te nemen op Miami en te rijden vind ik ook te lang duren. De filmpjes zien er erg leuk uit, ook wat er geschreven wordt, geen jankende kinderen..maar die heb je overal..dat is wel jammer. ;)
Maar hun hadden naast dat eten en player niet zoveel te klagen, geen overstappen en waren en dus binnen 8-9 uurtjes.. dat lijkt me ook wel fijn. We willen misschien in maart-april 2013 en sowieso sept. 2013 terug dus we gaan wel kijken hoe of wat naar de prijzen.

Maar scheelt het veel met de gewone klasse of de duurde klasse met beenruimte? wel de moeite waard om de duurde klasse te nemen?

Toen we naar Punta cana gingen met Arkefly hadden we de duurdere klasse want we waren met een paar mensen die groot waren. Richard is wel groot maar ik weet niet wat het verschil is.

Stapj

Bericht door Stapj »

Hey

Wij hebben met onze kinderen , toen 2 en 4 jaar premium comfort naar orlando gevlogen afgelopen december, wij hadden 700 euro pp betaald voor de premium stoelen.
Wij waren eigenlijk erg tevreden, premium comfort was super rustig, eigen toilet voorin, 3 gangen keuze menu, ijsjes, snacks, vers fruitsap, diverse extra's cadeau voor de kinderen etc.
Ik vindt dit niet terug bij andere maatschappijen hoor voor die prijs ;) iedere zijn eigen natuurlijk, maar rechtstreeks vliegen in die comfort en klein vliegveld binnen 30 minuten buiten.
Ik snap jullie overwegingen en denk ook dat er zeker wat in zit, echter, niet alles vond ik negatief.
Overigens lees ik wel veel 'gekef' over kinderen, wat ik snap hoor, maar er zijn ook brave kindjes en ook zeer irritante 50ers...toch ?! Jammer dat kids altijd als de boosdoeners worden gezien terwijl er ook rustige kindjes zijn, en kinderen mogen toch ook van al het moois in florida genieten...niet ?!
In ieder geval, denk ik als je economy vliegt united etc beter is, zit je aan ticketprijs 500/600 euro loont het wellicht de moeite, als je interesse hebt, premium comfort tegenover te leggen...
2002 Orlando Lake Buena Vista hotel 14 days
2011 Disney Cruise Line 11 nights Mediterranean
2011 Orlando Townhouse 15 days.
2013 Disney Cruise Line 12 night Med with Greece
2014 Orlando & 12 night Transatlantic DCL

Danny1970

Bericht door Danny1970 »

MattRob schreef: en hebben ze volgens mij weinig updates uitgevoerd, en zijn de stoel-afstanden dan ook nog op kleinere mensen ingesteld.
Wij hebben in juli comfort class gevolgen in een wat ouder toestel, dit kon je zien aan de kwaliteit van de leren seats die wat gekreukt was. De beenruimte vonden wij fantastisch, nog nooit zoveel beenruimte gehad bij UA, Continental, KLM in het verleden. Bijkomend voordeel is dat kleine kids die achter je zitten niet de hele tijd tegen je rugleuning kunnen schoppen met de voetjes. (ben je net in slaap, schrik je weer wakker)

MattRob
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Inderdaad, ik zou zeker minimaal voor Comfort Class gaan. Ik had het over de reguliere stoelen uiteraard; maar het is slechts van horen zeggen. Bij United en Delta ga ik ook liefst voor Economy/Comfort Plus, dan heb je weer meer ruimte dan bij Comfort Class van ArkeFly. Alle waar naar zijn geld ;)
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017 http://www.villatouchofdutch.nl/

redactie
Redacteur

Bericht door redactie »

Moet je bij de plus class van Arkefly ook betalen voor je entertainment kastje ?
Vindt u Orlandofans leuk? Like ons op Facebook of volg ons op Twitter en zorg ervoor dat u altijd op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes & activiteiten uit Orlando!

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Bij comfort class moet je wel betalen voor het entertainment programma en in premium comfort class niet.

Zie deze link met de verschillen per klasse.

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

We zijn in dit topic nu 3 jaar verder sinds de laatste posting en inmiddels vliegt ArkeFly al weer een klein jaartje met de 787-Dreamliner.

Afbeelding
( Foto : nufoto.nl )

Dit toestel is ingedeeld in 3 klassen : Economy, Comfort en Premium Comfort

Afbeelding
( Foto : pilootenvliegtuig.nl )

Nu zal de ruimte in Economy aan de krappe kant zijn en in de Premium Comfort natuurlijk overbemeten maar ik vraag me af hoe het met de ruimte in de Comfort is gesteld.

M.a.w. : is Comfort te doen voor personen met (net als ik) een wat forser postuur ??
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

diznie

Bericht door diznie »

Op de heenreis hebben we Comfort class en op de terugweg Premium class. Ik zal je half juni kunnen vertellen wat het verschil is en hoe het bevallen is, door iemand met een forser postuur :D

Plaats reactie