Hoe ziet de cabin eruit??
Hoe ziet de cabin eruit??
Hoi hoi,
wij gaan volgend jaar voor de eerste keer op cruise nu wil ik graag weten wat je allemaal hebt in de cabin.
We zitten in kamer 2554 en ben benieuwd of er bv. een wekker staat of je shampoo en badschuim moet meenemen.
Kortom wat hebben ze allemaal in de cabin's op de fantasy.
Ik heb al op de site gekeken maar hier staat natuurlijk niet alles op.
wij gaan volgend jaar voor de eerste keer op cruise nu wil ik graag weten wat je allemaal hebt in de cabin.
We zitten in kamer 2554 en ben benieuwd of er bv. een wekker staat of je shampoo en badschuim moet meenemen.
Kortom wat hebben ze allemaal in de cabin's op de fantasy.
Ik heb al op de site gekeken maar hier staat natuurlijk niet alles op.
Re: Hoe ziet de cabin eruit??
Shampoo, doucheschuim enzo staan voor je klaar in de douche. Deze worden ook aangevuld als ze op zijn.
Wekker is er volgens mij gewoon in de vorm van een wekkerradio

Wekker is er volgens mij gewoon in de vorm van een wekkerradio

Nee hoor geen probleem die foto.
Bedankt voor je info dit is wel goede shampoo en douchegel neem ik aan???
Bedankt voor je info dit is wel goede shampoo en douchegel neem ik aan???
ehmmm of de shampoo goed is ..geen idee maar volgens mij wel... neem die dingen mee als souvenier 

Doucheschuim hebben ze niet ze gebruiken daar zeep. Is wel aan te komen maar dan moet je er om vragen. Verder is op de kamer alles wat je nodig hebt zelfs gewoon 220 volt.
Senna,
Je kan altijd nog een waas of balkje over Heleen haar gezicht plaatsen als ze liever niet op de foto staat.
Je kan altijd nog een waas of balkje over Heleen haar gezicht plaatsen als ze liever niet op de foto staat.

Maar dan heb je wel een wereldstekker nodig toch of niet?Con5421 schreef:Doucheschuim hebben ze niet ze gebruiken daar zeep. Is wel aan te komen maar dan moet je er om vragen. Verder is op de kamer alles wat je nodig hebt zelfs gewoon 220 volt.
- plutofreak
- Contacteer:
Op de Disney Dream en Disney Fantasy hebben ze bij het bureau 1 stopcontact waar de gewone nederlandse stekker in past. Voor de andere stopcontacten heb je een wereldstekker voor de USA nodig.disneyboy schreef:Maar dan heb je wel een wereldstekker nodig toch of niet?Con5421 schreef:Doucheschuim hebben ze niet ze gebruiken daar zeep. Is wel aan te komen maar dan moet je er om vragen. Verder is op de kamer alles wat je nodig hebt zelfs gewoon 220 volt.
sorry het is inderdaad Shampoo, conditioner en Body butter..
- Shamulover
- Contacteer:
Hmmm mijn kant is verschrikkelijk netjes, op jouw bed is het een puinhoopSenna schreef: Sorry Heleen hopelijk vind je het niet erg van de laatste foto ...anders haal ik hem weg

Geeft niet hoor

-
- Contacteer:
Een wekker is er ook. Er staat een klokje (Disney vorm, natuurlijk) en deze kan je ook instellen als wekker.
De douchegel en shampoo en bodycrème zijn goed, is niets mis mee.
Geweest in Orlando/Florida:
1998 (Huwelijksreis incl. Cruise West-Caribean), 1999 (incl. Cruise Oost-Caribean),
2007 (2x), 2008 (2x), 2009 (incl. New York en Washington), 2010 (incl. Disney Cruise Bahama's),
2011, 2012, febr./maart 2013.
1998 (Huwelijksreis incl. Cruise West-Caribean), 1999 (incl. Cruise Oost-Caribean),
2007 (2x), 2008 (2x), 2009 (incl. New York en Washington), 2010 (incl. Disney Cruise Bahama's),
2011, 2012, febr./maart 2013.
Dank je wel voor de info ik heb er echt ontzettend veel zin in heb je misschien ook foto's?108norfolkdrive schreef:Een wekker is er ook. Er staat een klokje (Disney vorm, natuurlijk) en deze kan je ook instellen als wekker.
De bad producten zijn van h2o. Lekker spul ook gewoon te koop in de winkels van disney met logo in de malls zonder logo. In nederland alleen bij xl paris. De body butter is namelijk er lekker en koop hem in nederland dus ook 

Wij zijn zonet naar xl paris geweest.Arianne schreef:De bad producten zijn van h2o. Lekker spul ook gewoon te koop in de winkels van disney met logo in de malls zonder logo. In nederland alleen bij xl paris. De body butter is namelijk er lekker en koop hem in nederland dus ook
Daar hadden ze heel weinig nog maar staan van H2O ze vertelde me daar dat het product bij hun uit het assortiment gaat.
Weet je misschien waar we het dan nog meer kunnen kopen???
Ben bang dan nergens. Zij waren de enige in nederland. Dan dus tijdens de vakanties in slaan.disneyboy schreef:
Wij zijn zonet naar xl paris geweest.
Daar hadden ze heel weinig nog maar staan van H2O ze vertelde me daar dat het product bij hun uit het assortiment gaat.
Weet je misschien waar we het dan nog meer kunnen kopen???
Balen.