Hallo,
Ik ben Joke en woon in Apeldoorn.
Samen met mij man en 2 dochters van 14 en 15 gaan wij graag op vakantie naar de USA.
We zijn daar al diverse keren geweest. Na onze eerste reis in 1991 toen hebben we een rondreis gemaakt door midden en zuid-west USA hebben we met grote of kleinere tussen periodes een bezoek gebracht aan de USA. Zo ook in 1996 een trip New York city-Boston-Niagara Falls-Washington DC. Sinds 2009 samen met de kinderen een vakantie naar Florida, New York city en noord-oost USA 2011, maar ook de fall foliage hebben we bezocht 2010.
We zijn ook enorme disneyfans en weten wel goed de weg in DLRP.
Dit jaar ga we weer naar Florida. We gaan daar kerst vieren, mijn moeder gaat mee het is haar eerste keer in Florida.
We gaan 2 weken in december nar Florida en starten in Miami waarna we in Orlando een huis hebben gehuurd.
Ik ben inmiddels met de invulling van de dagen begonnen en hoop veel informatie te vinden op dit forum.
ook ik stel mij even voor
Re: ook ik stel mij even voor
Welkom op het forum, leuk dat je je voorstelt.
Jullie hebben dus net als wij ook al aardig wat Amerika ervaring. Het is verslavend heh?
Vorig jaar hebben we m'n schoonmoeder meegenomen in de Halloween periode, ze vond het geweldig.
Dus als jullie er straks met kerst zijn, zal het helemaal fantastisch zijn. Houd er wel rekening mee dat de parken behoorlijk druk kunnen zijn in die periode.
Heel veel plezier met de voorpret.
Jullie hebben dus net als wij ook al aardig wat Amerika ervaring. Het is verslavend heh?
Vorig jaar hebben we m'n schoonmoeder meegenomen in de Halloween periode, ze vond het geweldig.
Dus als jullie er straks met kerst zijn, zal het helemaal fantastisch zijn. Houd er wel rekening mee dat de parken behoorlijk druk kunnen zijn in die periode.
Heel veel plezier met de voorpret.
welkom op het forum 

Hoi Poohtje, welkom op dit forum en je zult ongetwijfeld veel informatie vinden om je trip te kunnen samenstellen.
Ben overigens wel nieuwsgierig welke accommodatie je hebt geboekt en wat je plannen tot dusver zijn
Ben overigens wel nieuwsgierig welke accommodatie je hebt geboekt en wat je plannen tot dusver zijn

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Welkom op deze leuke forum.
Er is veel te zien en te beleven daar in Orlando.
Net een dag terug en we zijn nu alweer aan het kijken om snel weer te gaan..hahaha
verslavend dus.. hahaha
Veel plezier!
Er is veel te zien en te beleven daar in Orlando.
Net een dag terug en we zijn nu alweer aan het kijken om snel weer te gaan..hahaha
verslavend dus.. hahaha
Veel plezier!