Negatieve ervaring(en) met Prepaid Toll Road Option

Plaats reactie
PENPE
Redacteur
Contacteer:

Negatieve ervaring(en) met Prepaid Toll Road Option

Bericht door PENPE »

Tijdens mn afgelopen Orlandotrip heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van de Prepaid Toll Road Option, in dit geval was dat bij Hertz. Moet zeggen dat het lekker gemakkelijk is en het scheelt je op de rit via de Hwy417 van MCO tot aan de Hwy27 ook nog eens dik 10 minuten omdat je gewoon door kunt rijden. Er zullen genoeg leden van dit forum zijn die er ook prima ervaringen mee hebben, ik ben dan ook benieuwd of er ook forumleden zijn die er minder goede ervaringen mee hebben gehad ( en hoe het is opgelost ) en dit met ons willen delen.

Want tenslotte doen we dit forum toch met zn allen ;)

Afbeelding
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

TimvdSteen

Re: Negatieve ervaring(en) met Prepaid Toll Road Option

Bericht door TimvdSteen »

Ik heb ook via hertz prepaid tolls gedaan en prima, ook het juiste bedrag was afgeschreven van mijn rekening.
Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

In augustus hebben we voor het eerst het prepaid toll systeem van Hertz geprobeerd omdat we vanuit Miami naar Orlando moesten reizen.
Wij zijn zeer tevreden, keurig afgeschreven (en veel minder dan we dachten ;)) dus goede ervaringen!

Andere keren als we op Orlando geland waren gebruikten we muntjes omdat ze het zo leuk vinden om de muntjes in de bak te werpen :lol:

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Bericht door PENPE »

Nogmaals : Er zullen ongetwijfeld genoeg leden van dit forum zijn die er ook prima ervaringen mee hebben, ik heb dit topic dan ook gestart omdat er misschien ook forumleden zijn die er minder goede ervaringen mee hebben gehad, want daar zijn we nu juist eens benieuwd naar :roll:
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Plaats reactie