Maar zoals gezegd, ik heb geboekt als Gold Member waarin al onze NL NAW gegevens staan, dus dit moet goed komen.
Ik ga er voor!

Bedankt voor alle reacties!
Dus dat United Kingdom vooraf staat ingevuld, komt het toch niet meer voor op je booking? Zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat de telefoniste het gewoon niet goed weet. Komt ook vaak genoeg voor.Sunshine State schreef:Ik ben benieuwd waar het dan staat dat je in de UK woont, of uit de UK komt?Patrick schreef: 1. De telefoniste zei dat het kan gebeuren dat ze de auto niet meegeven als je niet kan aantonen dat je uit de UK komt.![]()
In mijn boekingen staan zowel mijn rijbewijs en creditcards en is het home adress gewoon Nederland !!
Tijdens de afgelopen vakantie heb ik mijn auto's zelfs drie keer moeten omruilen, steeds weer mijn rijbewijs en contract afgegeven en ze hebben het weer omgeboekt op elk contract staat Netherlands als land !!. Ook de eindafrekening voor de Fuel is gewoon op mijn home adress in Nederland geboekt..
Al zou ik het willen maar nergens is iets in mijn account en in mijn vorige en nieuwe boekingen te vinden dat verwijst naar een adres in de UK!
Komt inderdaad nergens voor, je uiteindelijk koppeling gaat namelijk via je Gold Membership !!Patrick schreef:
Dus dat United Kingdom vooraf staat ingevuld, komt het toch niet meer voor op je booking? Zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat de telefoniste het gewoon niet goed weet. Komt ook vaak genoeg voor.