Effe voorstellen

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
djviola

Effe voorstellen

Bericht door djviola »

Hallo Allemaal,

Wij zijn Dirk-Jan en Viola en zijn sinds we vorig jaar met de kids naar Orlando en de parken zijn geweest verslaafd geworden aan de VS. Dit jaar zijn we aan de Golf van Mexico geweest en dat vonden we ook zo mooi dat we besloten hebben om daar volgend jaar naar 11 jaar samen eindelijk te gaan trouwen op Siesta Key (Sarasota) met alleen de kids erbij. DJ werkt bij de KLM dus we kunnen gelukkig voor een leuk prijsje vliegen ;) en ik zit bij de Marine waardoor we weer gratis 1x per jaar naar Seaworld, Busch Garden of Adventure Island. En ik krijg vaak military discount bij hotels, shops en restaurants. Wat wel heel lekker is zelfs in de outlet nog extra korting ;) We hopen hier leuke ideeen op te kunnen doen en leuke mensen te ontmoeten.

Tans4USA

Re: Effe voorstellen

Bericht door Tans4USA »

Welkom op het gezellige forum, leuk dat jullie je even voorstellen.

Geweldig dat jullie volgend jaar gaan trouwen in Florida en super al die korting :applause:
Als jullie de reisdatum weten kunnen jullie je aanmelden voor DE LIJST
Stuur een e-mail naar [email protected] (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.

Heel veel plezier met alle voorpret en mochten jullie vragen hebben stel ze gerust want er is altijd wel iemand op het forum die wil helpen.

robin

Bericht door robin »

welkom op het forum :applause:

Senna
Contacteer:

Bericht door Senna »

Welkom op het forum en veel plezier met plannen

Kijk wel even of korting bij Seaworld enz wel geldt voor internationale miltitairen, Zoals ik het lees moet je je aanmelden en ik kan alleen aanmelden met een State in de US.

Goedkoop vliegen is altijd leuk.. werk zelf ook bij de KLM maar compagnion travel kom ik niet zo ver alleen met de KLM :lol:

djviola

Bericht door djviola »

Senna,

Als Nederlandse militair mag je net zoals een Amerikaanse militair 1x per jaar naar een van de parken zoals ik ze al noemde. We zijn vorig jaar naar Seaworld geweest en dit jaar naar Busch Garden Je mag 3 personen gratis meenemen. Dus dat kan precies met ons gezin van 4. Je moet naar de site gaan van Here's to Heroes. Je moet daar een formulier in vullen en dan kun je gelijk al je tickets uitprinten op naam. Dat hun naam op hun kaartje stond toen we naar binnen gingen dat vonden de kids nog het mooiste. Volgend jaar willen we naar het waterpark. Veel dingen gelden ook voor Nederlandse militairen omdat we als Nederlanders bijna overal aan mee doen met de Amerikanen soms in een winkel zeggen ze dat het alleen voor ameriken is. Maar dat maakt me dan niet uit hoor het is al leuk als je wel korting krijgt.

madibodo

Bericht door madibodo »

Welkom op dit forum :)

Veel leesplezier gewenst

Plaats reactie