Inwisselen United MileagePlus Miles

Plaats reactie
PENPETRA

Inwisselen United MileagePlus Miles

Bericht door PENPETRA »

Hoi allemaal, nu heb ik toch ook eens een vraag :

Wij hebben in 4 jaar tijd iets van 13 vluchten gedaan met United Airlines en omdat wij al vanaf onze 1e vlucht MileagePlus Member zijn dus inmiddels ook al aardig wat Miles op onze accounts. Nu zullen er ongetwijfeld meer forumleden zijn die dat hebben en ben dan ook benieuwd naar de ervaringen van forumleden die deze Miles hebben ingewisseld voor bijvoorbeeld vliegtickets of upgrades.

Ik weet dat er inmiddels e.e.a. is gewijzigd in de regels en ook dat er wat kosten aan vastzitten, maar nogmaals, ik ben benieuwd naar ervaringen van forumleden die iets met de miles gedaan hebben.
Afbeelding
Afbeelding

Ebelix

Re: Inwisselen United MileagePlus Miles

Bericht door Ebelix »

Ik heb alleen ervaring met de KLM maar daar gaat het redelijk makkelijk zolang er beschikbaarheid is. Dat is nou net het knelpunt bij Skyteam. Je kan zowel telefonisch als online het een en ander regelen. Ik denk dat dit bij United niet anders is.

MattRob
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Beschikbaarheid van United is vrij goed, daarnaast heb je haast geen kosten itt KLM, Delta en anderen. Dus gewoon inloggen onder je eigen account, en dan eens vliegticket zoeken en aangeven dat het om een award ticket gaat. Dan zie je alle beschikbaarheid, prima geregeld bij United !
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017 http://www.villatouchofdutch.nl/

Orlando2005

Bericht door Orlando2005 »

Zelfs in het hoogseizoen goede beschikbaarheid. Makkelijk te boeken. Bekijk op de site ook de star alliance vluchten, zitten vaak mooie aanbiedingen bij. Veelal Lufthansa via frankfurt.

Gr. Ronald

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Alleen jammer dat je niet meer met miles en money kan boeken. Hoop dat dat nog terug komt.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

PENPETRA

Bericht door PENPETRA »

Hannie schreef:Alleen jammer dat je niet meer met miles en money kan boeken. Hoop dat dat nog terug komt.
Inderdaad daar baal ik van, want dat was eigenlijk de optie die ik voor ogen had dus ik hoop ook dat dit snel weer terug komt. Ook jammer is dat je de Miles niet voor upgrade naar Economy Plus kan gebruiken. Ik ben wel Premier Silver maar gezien deze status heb ik pas 24 uur voor vertrek de bevestiging dat ik de complimentary upgrade naar Economy Plus krijg, en ik heb graag zekerheid dus vandaar.
Afbeelding
Afbeelding

Edwin & Wendy

Bericht door Edwin & Wendy »

Zeer simpel, je krijgt veel keuzes en kan met bijna alle Star All vliegen. Er wordt een kleine fee geheven, dat scheelt per tussenstop, Frankfort is duur, Londen helemaal.
Van NL naar USA is rond de 50 dollar. Terug is het 5 dollar.
Ook kan je overal heen vliegen, ook naar bv verre oosten met anderen. Alles werkt via de UA site
Zoals Robert-Jan al zei, zeer veel beschikbaarheid! Maar wees op tijd, of last mninute

Wat wellicht weinig weten, denk ik, is dat je enkeltjes kan boeken. Dus heen bv Ams-Orlando, terug LA-Amsterdam. uiteraard dan ook de helft van dw mijlen per deel.
ook kan je relatief goedkoop wijzigen tussendoor en bij annulering krijg je je mijlen terug ( wel meestal een fee )
Ver van te voren veel plek, tussendoor vaak niets, vlak voor vertrek zie je vaak weer beschikbaarheid. Dus blijven volgen.
Voor relatief weinig meer mijlen kan je business boeken. ( 50.000 enkeltje ) bv leuk om heen Business, terug economy.

Als je telefonisch boekt, moet je een fee betalen, via internet niet.
Orlando sinds 1992

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Maar als je een enkeltje boekt met miles, ga je dan niet de hoofdprijs betalen voor het andere enkeltje waarvoor je dan geen miles gebruikt?

Orlando2005

Nee, enkeltjes zijn met miles niet duurder dan retour tarieven omdat als je met miles een retour boekt je 2x een enkeltje boekt/betaald. De saver award tickets zijn meestal 30.000 miles en de award tickets 50.000.

Het mooie ervan is dat je dus makkelijk kan combineren tussen diverse steden en klasse, bv heen economy en terug business.

Gr. Ronald

Hannie
Contacteer:

Bericht door Hannie »

Ik bedoel dat ik 1 enkeltje met miles zou betalen en 1 enkeltje koop. is het enkeltje wat je gewoon betaald dan niet erg duur!

Orlando2005

Een enkeltjes kopen is inderdaad duurder, vaak belachelijk veel duurder.

Gr. Ronald

Plaats reactie