Nieuwe fan!

Ben je nieuw, stel je even voor, zodat iedereen je leert kennen.
Plaats reactie
Amber

Nieuwe fan!

Bericht door Amber »

Goedenavond allemaal,

Heb me ook aangemeld bij dit (hopelijk) gezellige forum. Ik ben Amber en samen met mijn man en onze twee kinderen (2 en 0 jaar) gaan we dit jaar voor de derde keer naar Florida toe. Daarnaast zijn we ook echt New York fans, we zijn daar zelfs getrouwd. Met de kinderen laten we de hectiek van de Big Apple even achter ons en gaan we voor de sunshine State. We hebben inmiddels al een hele mooie vlucht geboekt voor een trip van 15 juni tot en met 5 juli. Nu nog op zoek naar een vakantievilla en we zijn er helemaal klaar voor. Alle tips zijn welkom!

Groeten,

Amber

PENPE
Redacteur
Contacteer:

Re: Nieuwe fan!

Bericht door PENPE »

Hoi Amber,

Welkom op Orlandofans en wij wensen je veel leesplezier en voorpret, voor wat betreft de zoektocht naar een villa, ook daar hebben wij een mooi topic over : http://www.orlandofans.nl/phpbb/viewtop ... =15&t=2891

Mvrgr,
Pieter
Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 8-)

Tans4USA

Bericht door Tans4USA »

Hallo Amber, welkom op het forum.
Wow zeg getrouwd in New York dat hoor je niet vaak. Heel veel plezier met alle voorpret !

Patrick

Bericht door Patrick »

Welkom en heel veel plezier met de voorbereiding!

robin

Bericht door robin »

welkom op het forum :applause:

Amber

Bericht door Amber »

Thx allemaal! Ben druk bezig een villa te zoeken via de verschillende sites die ik op dit forum heb teruggevonden. Maar vind het best moeilijk om een keuze te maken omdat ik de locatie niet altijd goed kan terugvinden. We willen graag redelijk dicht bij wdw en de interstate zitten. Laatste keer zaten we in een appartement bij little lake Bryan en dat was ideaal. Nu dus een villa! Hopelijk zijn er nog goede aanraders, ik houd me aanbevolen.

Plaats reactie