Hallo allemaal,
Zal me even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum. We zijn een gezin met 2 kinderen, in het verleden met mijn ouders in de jaren 80 verschillende keren in de verenigde staten geweest en dit jaar gaan we voor de 4e keer met de kinderen. Het wordt een verblijf van 4 weken, 2 weken rondreizen en 2 weken in een villa in Orlando. We hebben er zin in!
Hoop hier informative te kunnen vinden en ook te kunnen geven.
Gr.,
Marcel
Even voorstellen: Groennom
Re: Even voorstellen: Groennom
Welkom op dit leuke forum en veel plezier en voorpret
En informatie is altijd welkom en mocht je zlef wat willen weten dan kan dat natuurlijk ook
En informatie is altijd welkom en mocht je zlef wat willen weten dan kan dat natuurlijk ook
Welkom op het forum.
Wat heerlijk dat jullie 4 weken op vakantie kunnen, heel veel plezier met alle voorpret gewenst.
Wil je ook op DE LIJST?
Dan kun je een e-mail sturen naar [email protected] (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Wat heerlijk dat jullie 4 weken op vakantie kunnen, heel veel plezier met alle voorpret gewenst.
Wil je ook op DE LIJST?
Dan kun je een e-mail sturen naar [email protected] (of een PM) met je reisdata, je gebruikersnaam, voornamen reisgenoten (incl. jezelf) en eventueel een link naar je reis- of fotoverslag en je komt op DE lijst.
Welkom!
Vertel eens wat meer over jullie plannen. Wanneer gaan jullie en wat zijn jullie allemaal van plan te gaan doen?
Vertel eens wat meer over jullie plannen. Wanneer gaan jullie en wat zijn jullie allemaal van plan te gaan doen?
welkom op het forum