Expedia
-
Expedia
Wij boeken de laatste jaren alles via expedia en zijn daar erg tevreden over. Nog nooit een probleem gehad.
Re: Expedia
Vaak de vliegtickets hier geboekt. Soms veel goedkoper met 1 nacht hotel erbij. De .com en .nl schelen soms ook wel van prijs.
Wij hebben voor onze vakantie in juni bij Expedia vliegtickets met United geboekt.
Dit in combinatie met een hotelovernachting (die we overigens niet gaan gebruiken) kwam het goedkoopste uit de bus toen we boekten.
Tot nu toe prima service, krijg ook vluchtwijzigingen op tijd door (gelukkig steeds maar een paar minuten verschil).
Dit in combinatie met een hotelovernachting (die we overigens niet gaan gebruiken) kwam het goedkoopste uit de bus toen we boekten.
Tot nu toe prima service, krijg ook vluchtwijzigingen op tijd door (gelukkig steeds maar een paar minuten verschil).
Wij hebben 2 jaar geleden via Expedia een suite in Fort Lauderdale geboekt. Dit was mijn 1e ( en tot nu toe enige ) ervaring met Expedia en alles verliep geheel zonder problemen. Bij aankomst alle papieren overhandigd en alles stond ook netjes in de computer, iets waar ik eigenlijk wel bang voor was maar mn vrees was ongegrond. Voor herhaling vatbaar dus 

Net terug van onze 2e Floridatrip van dit jaar en komend voorjaar mogen we weer 

Ik heb 3 keer via Expedia geboekt, varierend van losse vluchten, hotels en auto tot een komplete reis: vlucht, hotel en auto.
De prijzen zijn goed, goede site om van alles uit te zoeken, veel vluchten, hotels en autoverhuur in het assortiment.
Je kunt zelf alle boekingen aan elkaar koppelen.
Als je een vlucht naar 1 bestemming boekt meestal extra korting, als je naar een andere luchthaven vliegt dan waar je wilt vertrekken wordt het wat moeilijker en moet je losse delen boeken, zonder korting.
Alles gaat vlot, binnen 1 dag alles kompleet, definitief bevestigd en alles klopt.
Doet wat vreemd aan met 1 geprint A-4tje een komplete reis afleggen maar overal was alles bekend.
Helaas lieten ze toen ik schade kreeg via de bij hun afgesloten reisverzekering en de verzekering eerst nul op het request gaf me keihard vallen.
Ze waren alleen, maar boeker.
Later heeft de reisverzekeraar bakzeil gehaald en alsnog uitgekeerd, maar niet dankzij Expedia.
De prijzen zijn goed, goede site om van alles uit te zoeken, veel vluchten, hotels en autoverhuur in het assortiment.
Je kunt zelf alle boekingen aan elkaar koppelen.
Als je een vlucht naar 1 bestemming boekt meestal extra korting, als je naar een andere luchthaven vliegt dan waar je wilt vertrekken wordt het wat moeilijker en moet je losse delen boeken, zonder korting.
Alles gaat vlot, binnen 1 dag alles kompleet, definitief bevestigd en alles klopt.
Doet wat vreemd aan met 1 geprint A-4tje een komplete reis afleggen maar overal was alles bekend.
Helaas lieten ze toen ik schade kreeg via de bij hun afgesloten reisverzekering en de verzekering eerst nul op het request gaf me keihard vallen.
Ze waren alleen, maar boeker.
Later heeft de reisverzekeraar bakzeil gehaald en alsnog uitgekeerd, maar niet dankzij Expedia.
Over die reisverzekering heb ik al vaker klachten gelezen. Ik boek ook nooit de reisverzekering erbij. Wij hebben een doorlopende via de ANWB, geen idee of die trouwens goed is aangezien we het gelukkig nog niet nodig hadden.
Die heb ik ook, maar aangezien het EUR 40 meer kostte inclusief de annuleringsverzekering, er toch maar bijgeboekt.
Trouwens, dat is toch aan te bevelen.
De annuleringsverzekering is nogal kaal (kan ook niet anders voor EUR 25) en de reisverzekering dekt dan weer extra (vertragings)kosten. die bij mijn doorlopende weer niet inbegrepen zijn.
Overigen, beide verzekeringen liepen uiteindelijk bij Mondial, dat was een pluspunt, toen er problemen kwamen.
Trouwens, dat is toch aan te bevelen.
De annuleringsverzekering is nogal kaal (kan ook niet anders voor EUR 25) en de reisverzekering dekt dan weer extra (vertragings)kosten. die bij mijn doorlopende weer niet inbegrepen zijn.
Overigen, beide verzekeringen liepen uiteindelijk bij Mondial, dat was een pluspunt, toen er problemen kwamen.
Deze keer heb ik de vliegtickets geboekt bij expedia.de, scheelde 100pp met nl, com, of be.
We gaan eind oktober, en komen half november terug voor 410€ pp
We gaan eind oktober, en komen half november terug voor 410€ pp
Florida : 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010
Hawaii: 2011
Hawaii: 2011
Nog nooit geboekt via expedia maar ik hoor er wel steeds meer verhalen over. Vind het wel eng, want stel er gebeurt iets, waar kan je dan op terug vallen? Want normaal kan je je reisagent bellen of mailen maar stel er is nu iets niet goed, waar moet je dan zijn? Daar zou ik dan mee zitten. Je hotel is niet goed of niet na wens.. normaal ga ik dan naar mijn reisagent als ik er met de hotel er niet uit kom.. of met vliegmaatschappij ofzo.. iemand die hier iets van weet? Wie boekt waar? bij expedia NL of Com? en ik heb gehoord dat je wel gelijk alles moet betalen? en als de vlucht bv later gaat of eerder, word je dan ook op de hoogte gehouden zoals je reisagent dat doet? Of moet je dat zelf in de gaten houden? Bedankt. Als het veel scheelt wil ik het natuurlijk best bekijken.. zou iedereen doen toch?
Groetjes van Anja
Groetjes van Anja
Ja, Expedia is natuurlijk net als ieder ander internetreisbureau.
De service is op afstand en het is gigantisch groot, dus moet je meestal iemand anders hebben dan degene die je aan de lijn hebt.
Vluchtwijzigingen kreeg ik netjes door en ik had rechtstreeks contact met US airways toen ik de vlucht wou wijzigen.
De reserveringen kloppen tot nu toe altijd. Vlucht geen probleem, auto stond bij Dollar klaar en hotels wisten van mijn komst.
Ook Expedia heeft een "noodnummer" voor problemen.
Nu kreeg ik ook voor de vlucht en voor de auto en appartement twee afzonderlijke belastingen op mijn cc.
Van US airways een rechtstreekse bevestiging en mogelijkheid om direct stoelen te reserveren met de "inlogcode".
Wat je boekt wordt vrijwel direct op je cc belast.
Als je bij deze gang van zaken geen goed gevoel hebt kan je beter bij een reisbureau op de hoek reserveren.
Hoe het prijstechnisch zit? Ik zou het niet weten. Ik boek nooit bij een reisbureau op de hoek. Al jaren via internet, rechtstreeks bij de airline of hotels, via USAreisen, bij Alamo, bij Dollar, via Priceline e.d. of via Expedia en het gaat altijd goed tot nu toe.
De service is op afstand en het is gigantisch groot, dus moet je meestal iemand anders hebben dan degene die je aan de lijn hebt.
Vluchtwijzigingen kreeg ik netjes door en ik had rechtstreeks contact met US airways toen ik de vlucht wou wijzigen.
De reserveringen kloppen tot nu toe altijd. Vlucht geen probleem, auto stond bij Dollar klaar en hotels wisten van mijn komst.
Ook Expedia heeft een "noodnummer" voor problemen.
Nu kreeg ik ook voor de vlucht en voor de auto en appartement twee afzonderlijke belastingen op mijn cc.
Van US airways een rechtstreekse bevestiging en mogelijkheid om direct stoelen te reserveren met de "inlogcode".
Wat je boekt wordt vrijwel direct op je cc belast.
Als je bij deze gang van zaken geen goed gevoel hebt kan je beter bij een reisbureau op de hoek reserveren.
Hoe het prijstechnisch zit? Ik zou het niet weten. Ik boek nooit bij een reisbureau op de hoek. Al jaren via internet, rechtstreeks bij de airline of hotels, via USAreisen, bij Alamo, bij Dollar, via Priceline e.d. of via Expedia en het gaat altijd goed tot nu toe.
Wel een grappig "weetje" Expedia is gestart door Microsoft. Momenteel is het van InterActiveCorp, wie ook eigenaar is van oa Hotels.com en TripAdvisor.com
Ja wij boeken al jaren niet meer via een reisburo, altijd via usa fun en american estates. Maar dan kan je die bellen of emailen en dan heb je daar snel contact mee. Je kent die mensen ook.. Maar ik hoor dus nu steeds vaker dat het echt heel veel scheelt dus wordt ik natuurlijk wel nieuwsgieirig.
Net als toen ik de eerste jaren echt alleen maar boekte via het reisburo en toen dus de overstap maakte naar online boeken is dit ook weer iets waar je van andere moet horen of het allemaal wel betrouwbaar is. Eerste jaren ging ik ook alleen naar Orlando dus toen boekte ik automatisch via het reisburo.
Daarna via reisorganisatie maar als het veel geld scheelt via Expedia en jullie hebben er goede ervaringen mee en je hebt altijd een contactadres dan lijkt het me wel safe..
Bedankt.
Net als toen ik de eerste jaren echt alleen maar boekte via het reisburo en toen dus de overstap maakte naar online boeken is dit ook weer iets waar je van andere moet horen of het allemaal wel betrouwbaar is. Eerste jaren ging ik ook alleen naar Orlando dus toen boekte ik automatisch via het reisburo.
Daarna via reisorganisatie maar als het veel geld scheelt via Expedia en jullie hebben er goede ervaringen mee en je hebt altijd een contactadres dan lijkt het me wel safe..
Bedankt.
hoi wil boeken op expedia vlucht en hotel moet ik nu het hele bedrag vooruit betalen?
De vlucht moet je zeker gelijk bij boeken betalen.marina schreef:hoi wil boeken op expedia vlucht en hotel moet ik nu het hele bedrag vooruit betalen?
De goedkope tickets moet je dat eigenlijk altijd bij iedereen.
Ik heb nu diverse keren bij Expedia geboekt hotel/vlucht/auto/verzekeringen in diverse combinaties en altijd alles gelijk moeten betalen via mijn creditcard.