Expedia
Re: Expedia
Het is wél erg jammer dat Expedia niet bij de SGR is aangesloten.

- Edwin & Wendy
uiteraard een zekerheid, die vele juist zoeken en soms ook nodig hebben en moet je je afvragen of je voor een paar euro "risico" wil lopen. Maar niet eerste organisatie die ineens er niet meer is. Vele grote zijn voorgegaan!
Wel is het zo dat Expedia bv de betaling van vliegtickets meteen zelf ook meteen afdraagt, dus risico nihil...Dit in tegenstelling van veel reisbureaus die je betaling nog even op de eigen bank mogen hebben staan.
Wel is het zo dat Expedia bv de betaling van vliegtickets meteen zelf ook meteen afdraagt, dus risico nihil...Dit in tegenstelling van veel reisbureaus die je betaling nog even op de eigen bank mogen hebben staan.
Orlando sinds 1992
Ik kreeg zelfs mijn boeking bij Expedia gesplitst.
De vlucht moest ik rechtstreeks aan US Airways betalen.
Auto en apartment aan Expedia.
De vlucht moest ik rechtstreeks aan US Airways betalen.
Auto en apartment aan Expedia.
Wij hebben ook al een paar keer bij Expedia geboekt zelfs een reis in europa,altijd goed verlopen en nooit ergens een probleem mee gehad.
Afgelopen oktober 2012 ook bij Expedia geboekt Orlando Liki Tiki Village alles was perfekt in orde,Wij zijn er tot nu toe tevreden over.
Afgelopen oktober 2012 ook bij Expedia geboekt Orlando Liki Tiki Village alles was perfekt in orde,Wij zijn er tot nu toe tevreden over.
Zelf heb ik via Expedia een pakketreis geboekt. Het valt me op dat dit in de totaal prijs flink wat uitmaakte.
Als ik de losse vluchten vergelijk bij de vliegmaatschappijen en de hotels zitten hier grote verschillen in.
Misschien leuk om hier ook een apart onderdeel voor te maken?
Pakketreizen
Wij vliegen met Lufthansa en overnachten in Grand Beach Orlando.
Als ik de goedkoopste losse aanbieders neem ben ik met de pakketreis via Expedia schrikbarend goedkoper.
Ook met andere hotels die we hebben vergeleken viel dit erg op.
En de service was uitstekend aangezien wij ook nog wat problemen hadden met namen op tickets.
Als ik de losse vluchten vergelijk bij de vliegmaatschappijen en de hotels zitten hier grote verschillen in.
Misschien leuk om hier ook een apart onderdeel voor te maken?
Pakketreizen
Wij vliegen met Lufthansa en overnachten in Grand Beach Orlando.
Als ik de goedkoopste losse aanbieders neem ben ik met de pakketreis via Expedia schrikbarend goedkoper.
Ook met andere hotels die we hebben vergeleken viel dit erg op.
En de service was uitstekend aangezien wij ook nog wat problemen hadden met namen op tickets.
Fietsen is gezond, eet meer fiets.