Crescent Lakes, Terra Verde, Eagle Point

Plaats reactie
Davina

Crescent Lakes, Terra Verde, Eagle Point

Bericht door Davina »

Hoi hoi,

Voor onze vakantie in mei 2014 zijn we weer op zoek naar een geschikte villa. De townhomes en appartementen zijn toch afgevallen daar manlief en zoon echt een "eigen" zwembad willen :D
Dus om toch binnen ons budget te blijven kijken we naar communities ietsjes verder weg van de 192, zoals Crescent Lakes, Terra Verde en Reunion.
Kennen jullie de bovenstaande communities? Is het erg lang rijden naar bijvoorbeeld een supermarkt? Of naar de 192?
Hoe zien de communities eruit? Zijn het mooie of eenvoudige communies?
Nouja, ben een beetje op zoek naar de " gouden tip" zal ik maar zeggen hahaha.
Voor ons zijn de Disney parken niet zo belangrijk, wel het rijden naar de Universal Parken moet eenvoudig zijn en natuurlijk de Int Drive.
Alle tips zijn welkom...
En alvast bedankt!

Hannie
Contacteer:

Re: Crescent Lakes, Terra Verde, Eagle Point

Bericht door Hannie »

Wij zijn met kerst op Tera Verde geweest. Dit is een vrij doorsnee community vindt ik. En echt niet ver van de 192, zo''n 5 min.
Een grote Walmart zit om de hoek. Reunion is volgens mij een heel luxe resort met veel zwembaden en golfbaan en ook niet ver van de 192.
Al onze blogs op: http://daneleens.blogspot.com
Wil je meelezen stuur me dan een berichtje met daarin je email adres.

Saskia

Bericht door Saskia »

Reunion is een duur resort met top huizen!! Wij zitten iedere keer in een community aan Hwy 27 en dat bevalt heel goed. Veel restaurants en de grote supermarkten zijn in de buurt alsmede Posner Park met oa Bestbuy, JC Penney en een Target.

Google gewoon op Davenport of Highway 27 en je krijgt deze community's vanzelf of kies bij HomeAway, VRBO of Orlandovillas voor Davenport (overigens zijn er veel meer "verhuursites" dan deze daar is volgens mij ook een topic over op het Forum). Tuscan Ridge, Solana en Westridge kennen wij en kunnen we aanbevelen.

Succes en geniet van het zoeken naar een fijne villa ;)

MattRob
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik wilde net zeggen; om binnen het budget te blijven, is Reunion niet echt een optie :lol: :lol: :lol: ! Dat is denk het duurste Resort in de omgeving Orlando; wel erg mooi trouwens. En locatie is echt aan de I4, dus je bent overal zo (dus iets verder weg is een groot woord). Wij zaten daar afgelopen zomer; is wel fantastisch mooi gebied, maar ik vind het, zeker met 4 personen (zoals wij volgende zomer gaan) toch echt te prijzig :mrgreen:
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017 http://www.villatouchofdutch.nl/

Sunshine State
Contacteer:

Bericht door Sunshine State »

Ik vind Crescent Lakes echt te ver van de actie, wij hebben wel eens een villa bekeken daar.
Deze : http://myweb.tiscali.co.uk/hazelsfloridavilla/
Toch maar niet gedaan !
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

MattRob
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Weet niet hoe oud die website is:

This brand new villa, built in 2004, is located on the Crescent Lakes community :mrgreen:

Maar, op het moment dat die gebouwd werd, was die natuurlijk wel 'brand new' :lol:
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, 2015, 2016, juli 2017, nov 2017 http://www.villatouchofdutch.nl/

Sunshine State
Contacteer:

Bericht door Sunshine State »

Wij vonden de villa ook niet echt nieuw :mrgreen:
Vakantie blog September 2016 http://www.oldersom.nl

Afbeelding

Davina

Bericht door Davina »

We hebben inmiddels een aantal villas gevonden, oa eentje die vooralsnog de 1ste keus heeft in Eagle Point. Iemand daar weleens geweest?
En nog eentje op Lake Berkley.

Tja, Reunion is idd een dure, maar toch wel een aantal gevonden die aan de (budget-) eisen voldoen, maar valt toch af ivm een dag later pas kunnen aankomen in deze villa.

Wij hebben zelf ook inmiddels 2x aan de 27 (1x Highlands Reserve en 1x Southern Dunes, sowieso veeeeel te ver weg) gezeten, maar wij vonden dat juist erg onhandig, telkens die 192 heen en weer rijden, en daar is het toch echt best wel heel druk in de ochtend.

Ach ja, blijft leuk om te zoeken en te puzzelen, maar ook zeker leuk om te horen hoe andere eea ervaren.

MattRob
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Davina schreef: Tja, Reunion is idd een dure, maar toch wel een aantal gevonden die aan de (budget-) eisen voldoen
Dan hebben jullie toch een prima budget :mrgreen:

Jackie
Contacteer:

Bericht door Jackie »

Ik heb in 2010 op Eagle Point een villa gehuurd. De villa was heerlijk met vrij uitzicht op een meer en goed bereikbaar.
Het is echter geen Gated comm.
Is meer een gewone woonwijk.
Verder niks mis mee.

Succes met zoeken.
Jackie

Davina

Bericht door Davina »

Dan hebben jullie toch een prima budget
:lol: :lol: :lol:
Vast niet zo als jullie budget, maar we doen ons best ;)

JKG
Contacteer:

Bericht door JKG »

Davina schreef:We hebben inmiddels een aantal villas gevonden, oa eentje die vooralsnog de 1ste keus heeft in Eagle Point. Iemand daar weleens geweest?
En nog eentje op Lake Berkley.
Lake Berkley zijn we in februari geweest. Leuke community, ik denk dat het zo'n 10 jaar oud is. Villa's zijn netjes, er zitten een paar joekels tussen. Gated community met bewaking 24u per dag aanwezig. Leuk meertje waar je omheen kan wandelen, wat speeldingetjes voor de kinderen er bij. Wal-Mart zit in principe redelijk op loopafstand (incl. gewoon een stoep er naar toe). Maar vergeet niet dat je nog terug moet lopen, dus met de auto is verstandiger. Zit heel dicht op de 192 (en dan het drukkere stuk van de 192). Ik ga zeker nog wel een keer terug naar Lake Berkley. Rustiger buurt, wel veel snowbirds (waarschijnlijk vanwege dat het februari was), veel wildlife incl. wasbeertjes, en veel groen-onderhoud.

Roos

Bericht door Roos »

Hallo, komen al jaren op Reunion, je moet zoeken maar er zijn huizen te vinden voor een goede prijs. Ga je buiten het seizoen dan is mijn Ervaring dat je vaak kunt onderhandelen over prijzen sterker nog vaak bieden ze korting aan. Wij gaan vrijwel altijd tijdens de kerst maar zelf nu zitten wij er voor een goede prijs, wel vroeg beginnen is een vereiste. Wens je veel succes met zoeken en homeaway etc. Zijn goede sites. Check vooral de reviews. Gr.

Plaats reactie